ارائه تمامی خدمات تشریفات و مراسم ها

اجرای دکور ساحلی

تشریفات رایکا، خدمات دکور ساحلی را با سبک های زیبا و دلنشین ارائه می دهد. جایی که از آرامش دریا و زیبایی ساحل الهام گرفته شده است. از گل‌های فصلی گرفته تا میزها و بالشت‌ها با طراحی‌های جذاب، هر جزء با دقت انتخاب می‌شود. ما به شما کمک می‌کنیم تا مراسم خود را به یک تجربه خاص و بی‌فراموش تبدیل کنید، جایی که زیبایی و حس آرامش در هوای لب ساحل به شما همراهی می‌کند.

دکور ساحلی تولد

اجرای دکوراسیون ساحلی به‌ منظور برگزار کردن جشن تولد برای کودکان و بزرگسالان، یکی از خدمات ارائه‌ شده توسط مجموعه تشریفات رایکا است. اجرای چنین دکوراسیونی می‌تواند احساس بسیار خوبی را به عزیزان شما انتقال دهد.
همان‌طور که می‌دانید روز تولد و جشن آن، یکی از پرخاطره‌ ترین ایام در هر سال به شمار می‌رود. بسیاری از افراد علاقه دارند در این روز ویژه، سورپرایز شوند. اجرای یک دکور ساحلی با فضایی جذاب و منحصر به‌ فرد یکی از بهترین سورپرایزها برای این دسته از افراد است.

تم ساحلی

برای این‌ که بتوانید به اجرای دکوراسیون ساحلی دست بزنید، لازم است از تم ویژه آن استفاده کنید. به طور کلی می‌توان گفت برای طراحی این نوع از دکوراسیون، قانون خاصی وجود ندارد. اما می‌توانید یک طراحی با تمی دوستانه و کاملا آرامش‌ بخش را برای این فضا در نظر بگیرید و یا از رنگ‌های بی‌شمار ساحلی، بهره‌ مند گردید.
هم‌چنین می‌توانید از طرح‌ها و نقش‌هایی استفاده کنید که به ساحل اقیانوس‌ها و دریاها تعلق دارند. امواج و یا سرگرمی‌های کنار ساحل و یا انواع مختلف ورزش‌های دریایی از دیگر گزینه‌هایی هستند که می‌توانید تم ساحلی مورد نظر خود را با استفاده از آن‌ها به وجود آورید.
تیم تشریفات رایکا آماده خدمت‌ رسانی به شما در این زمینه‌ها هستند. لذا می‌توانید اجرا و طراحی دکوراسیون و تم ساحلی خود را به‌ طور کامل به متخصصین این تیم واگذار نمایید. متخصصان این مجموعه می‌توانند به اجرای دکوراسیون ساحلی ویژه جشن تولد، جشن عروسی و دیگر مراسم‌های مورد نظر شما اقدام نمایند.

دکور ساحلی فرمالیته

دکور ساحلی فرمالیته، بدون شک، یکی از جذاب‌ترین انواع دکوراسیون‌ها برای برگزار کردن جشن‌ها و مراسم‌های ویژه شما است. با استفاده از این دکوراسیون، دیگر نیازی به حضور در فضاهای مورد نظر خود را نخواهید داشت. لذا با صرف کمترین میزان از هزینه، می‌توانید فضاهای دلخواه خود را پیاده‌سازی و اجرایی نمایید.
برای اجرا کردن این نوع از دکوراسیون، لازم است نکات و شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته شود. برای نمونه، دکور شما باید با نوع استایل و لباس‌هایتان هماهنگی و تطابق کافی را داشته باشد.
برای این‌ که بتوانید دیزاین ساحلی مورد نظر خود را پیاده‌سازی و اجرایی نمایید، لازم است حتما از مجموعه‌ای کمک بگیرید که انواع و اقسام این دکوراسیون را می‌شناسند و می‌توانند از ایده‌های مختلف برای طراحی چنین فضای منحصر به‌ فردی استفاده کنند.
به‌ منظور طراحی دکوراسیون و دیزاین ساحلی در تهران می‌توانید از مجموعه متخصص رایکا کمک بگیرید تا از میان سبک‌های مختلف این دکوراسیون، سبک متناسب با مراسم شما و اجزا و عناصر مربوط به آن را انتخاب نمایند و از آن استفاده کنند.

قیمت دکور ساحلی

در نظر گرفتن قیمت دکور ساحلی و اجرای آن، یکی از نکات بسیار مهم برای بیشتر افراد است. لازم به ذکر است که قیمت این نوع از دکوراسیون با در نظر گرفتن چند عامل مهم مشخص می‌شود. یکی از مهم‌ترین این عوامل، نوع دکور و عناصر و المان‌هایی است که در طراحی دکوراسیون مورد نظر به‌ کار گرفته شده‌اند.
تعداد عناصر به‌ کار رفته در طراحی، از دیگر عوامل اثرگذار بر قیمت اجرای دکور ساحلی در مجموعه تشریفات رایکا است. لازم است بدانید که این مجموعه، خدمات خود در زمینه اجرای دکوراسیون با تم ساحلی را با قیمت‌های بسیار مناسب در اختیار متقاضیان و برگزارکنندگان مراسم مختلف قرار می‌دهد.

 آخرین

مقــالات

در اینستــاگرام
همراه ما باشید