همه مقالات

اجاره تجهیزات نمایشگاهی با قیمت مناسب

اجاره تجهیزات تشریفات رایکا با قیمت مناسب
اجاره تجهیزات نمایشگاهی یکی از بهترین راه‌ها برای شرکت در نمایشگاه‌های مختلفی مانند نمایشگاه‌های فصلی، محلی و …. است. اجاره این تجهیزات نیازی به هزینه زیادی ندارد. اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید، که از کجا می‌توان این تجهیزات نمایشگاهی را بهترین و مناسب‌ترین قیمت اجاره کرد؟ یا شاید در ذهن خود این سوال برایتان ایجاد شود، که چه تجهیزاتی برای نمایشگاه لازم و ضروری است؟ برای اینکه پاسخ سوالات خود را پیدا کنید، کافی است تا پایان این مقاله همراه ما باشید و مطالب را با دقت مطالعه نمایید.

مزایای اجاره تجهیزات نمایشگاهی

امروزه اکثریت افرادی که مرتبا در غرفه‌های نمایشگاهی شرکت می‌کنند، ترجیح می‌دهند لوازم و ملزومات مورد نظر را از شرکت‌هایی که این تجهیزات را اجاره می‌دهند، اجاره کنند. زیرا اجاره این تجهیزات مزایایی را به همراه دارد. این مزایا عبارتند از:
1. هزینه اجاره تجهیزات نمایشگاهی حداقل یک سوم خرید آن تجهیزات است.
2. تنوع تجهیزات در نمایشگاه‌های مختلف. به عنوان مثال کسب و کاری در یک نمایشگاه از دکور و رنگ مشکی استفاده می‌کند و در نمایشگاه بعدی از سبز یا …..
3. کم شدن دغدغه برای تهیه لوازم نمایشگاهی
4. پشتیبانی و حمل تجهیزات مورد نظر به محل برگزاری نمایشگاه
5. به صفر رسیدن هزینه انبارداری برای نگهداری تجهیزات
6. صرفه‌جویی در زمان
مزایای که در بالا ذکر شد، حاکی از این است که اجاره این لوازم بسیار به صرفه تر از خرید آن‌ها است. و توصیه ما به شما اجاره تجهیزات مورد نظر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره همراه ما باشید.

تجهیزات نمایشگاهی شامل چه وسایلی است؟

تجهیزات نمایشگاهی شامل لوازم بسیاری بوده که جهت برپایی یک غرفه مورد نیاز است. این تجهیزات دارای تنوع و انواع مختلفی هستند. ما در اینجا مهم‌ترین و ضروری‌ترین آن‌ها را برای شما معرفی می‌کنیم. ضروری‌ترین تجهیزات نمایشگاهی عبارتند از: میز کانتر، صندلی نمایشگاهی، پنکه، آبسردکن، مبلمان نمایشگاهی، رول آپ و پاپ آپ، ویترین نمایشگاهی، اسپیس فریم، استندهای تبلیغاتی، تجهیزات گرمایشی و تجهیزات سرمایشی، جاکاتالوگی، استند نمایش محصول، استیج صحنه و ….
مواردی که در بالا نام برده شد جز ضروری‌ترین تجهیزاتی است که برای شرکت در یک نمایشگاه به آن‌ها نیاز است. بهترین راه برای تهیه این ملزومات و تجهیزات، اجاره آن است که بسیار کم هزینه‌تر از قیمت اصلی آن برای خرید در می‌آید.
اسپیس فریم چیست و در نمایشگاه چه استفاده‌ای از آن می‌شود؟
برای ساختن غرفه‌های مختلف در نمایشگاه‌ها ابزارها و تجهیزات متفاوتی مورد نیاز است. در میان همه این لوازم اسپیس فریم در مقایسه با سایر مدل‌ها محبوب‌تر است. دلیل این موضوع کم وزن بودن، تنوع ابعاد، آسان بودن نصب و همچنین قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن است. قبل از اجاره اسپیس فریم بایستی ابعاد دقیق غرفه خود را داشته باشید و با کمک کارشناسان سفارش خود را ثبت نمایید. معمولا برای طراحی غرفه‌های نمایشگاهی از اسپیس فریم استفاده می‌کنند. این مدل یکی از ایده‌ال‌ترین و بهترین تجهیزات نمایشگاهی به شمار می‌رود. از جمله مزایای این تجهیزات این است که صاحب غرفه می‌تواند به راحتی طرح‌ها و ایده‌های دلخواه خود را در غرفه سازی در نظر بگیرد.

مزیت اسپیس فریم در غرفه‌سازی

از جمله مزایای استفاده از اسپیس فریم در غرفه‌سازی به شرح زیر است:
1. ایجاد تنوع در کاربری بالا
2. اجاره این تجهیزات با هزینه بسیار کم و مقرون به صرفه
3. امکان استفاده از تاسیسات مختلف
4. حمل و نقل بسیار راحت بدون هدر رفتن زمان
5. دارا بودن امکانات خاص جهت نورپردازی غرفه نمایشگاه مورد نظر
6. دارا بودن ایمنی بالا
7. امکان استفاده از آن در همه شرایط آب و هوایی
مزیت‌هایی که در بالا برای شما گفته شد، هر غرفه داری را مجاب به اجاره اسپیس فریم می‌کند. زیرا با استفاده از آن‌ها می‌تواند غرفه‌ای جذاب با هزینه کم طراحی کند. امروزه اکثریت غرفه داران از اسپیس فریم برای طراحی در نمایشگاه استفاده می‌کنند.

استیج صحنه در تجهیزات نمایشگاهی چه کاربردی دارد؟
استیج صحنه نمایشگاهی در واقع همان صحنه ویژه‌ای است که در زمان برگزاری انواع نمایشگاه‌‌ها، کنسرت‌ها و ….. از آن استفاده می‌شود. در اصل استیج صحنه به سنی اطلاق می‌شود که نگاه همه مخاطبان را به خود جلب می‌کند. استیج در هر نمایشگاهی درجه و نمای کلی از غرفه، کنسرت و … را نمایان می‌کند. در سالن نمایشگاهی بیشتر از استیج اسپیس فریم استفاده می‌شود. اگر قصد تهیه و اجاره این نوع استیج را دارید، می‌توانید سفارش خود را در به تشریفات رایکا بسپارید.

تشریفات رایکا آماده خدمت رسانی به شما

تشریفات رایکا با اجاره تجهیزات با قیمت مناسب و همچنین اجاره ملزومات نمایشگاهی مورد نظر با بالاترین کیفیت در خدمت شما عزیزان می باشد. لوازم نمایشگاهی موجود در تشریفات رایکا در مقایسه با سایر رقیبان خود برای اجاره محصولاتش قیمت کمتری را دارا است. مجموعه رایکا بیش از 8 سال در حوزه تشریفات فعال بوده و ارائه دهنده خدمات تشریفات مجالس و برگزارکننده مراسمات ارگانی است. تشریفات رایکا ارائه دهنده ملزومات نمایشگاهی زیر به مخاطبین است:
1. تجهیزات اسپیس فریم
2. تجهیزات سرمایشی
3. تجهیزات گرمایشی
4. تجهیزات کف سازی غرفه
5. تجهیزات استیج صحنه
6. تجهیزات پارتیشن
7. تجهیزات دکورسازی
8. تجهیزات تلویزیون شهری
9. تجهیزات سیستم صوتی
10. تجهیزات انواع مبلمان
11. تجهیزات انواع صندلی
12. تجهیزات انواع میز
13.اجاره موکت و فرش قرمز

کلام آخر
اگر فردی هستید که مدام در حال شرکت در نمایشگاه‌های مختلف هستید، بهترین گزینه برای شما اجازه تجهیزات مورد نظر شماست. پیشنهاد ما به شما این است، به جای هزینه‌ای که می‌خواهید برای خرید لوازم نمایشگاهی در نظر بگیرید با 80 درصد سود بیشتر، تجهیزات مورد نیاز خود را از تشریفات رایکا اجاره کنید. تشریفات رایکا دربردارنده انواع مختلف لوازم نمایشگاهی است که تمامی آن‌ها را با پایین‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد. خوب است بدانید تجهیزات نمایشگاهی نمای اصلی از کسب و کار شماست. کسی که در نمایشگاه وارد غرفه شما می‌شود، شما را با دیزاین غرفه‌تان می‌شناسد، پس برای انتخاب لوازم طراحی غرفه بایستی دقت لازم را انجام دهید و این ملزومات را از شرکتی معتبر تهیه کنید. از این که تا پایان این مقاله را با دقت مطالعه کردید و همراه ما بودید، از شما کمال تشکر را داریم. امیدواریم مطالب موجود در این مقاله راه‌ گشای سوالات ذهن شما در مورد ملزومات نمایشگاهی باشد.

امتیاز شما به این مقاله

یک نظر در “اجاره تجهیزات نمایشگاهی با قیمت مناسب

  1. ترجمه گفت:

    دم شما و تیمتون گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *