ارائه تمامی خدمات تشریفات و مراسم ها

دکور انواع مراسم

تخصص و هنر در خدمت زیبایی مراسم شما! با تجربه در زمینه تزئینات و دکوراسیون مراسم های مختلف، تسریفات رایکا به شما ویژگی های منحصر به فرد و جذابیتی برای هر مناسبت ارائه می‌دهیم. با توجه به سلیقه شما، ما به تنظیمات دقیق و جزئیات کوچک توجه داریم تا روز خاص شما را به یک خاطره فراموش نشدنی تبدیل کنیم.

بادکنک آرایی عروسی

دکور انواع مراسم

نمونه کار های دکور انواع مراسم

دکور مراسم

دکور و بادکنک آرایی مراسمات یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها برای مراسمات مهم همچون تولد، جشن تکلیف، یلدا، تعیین جنسیت و غیره بوده و از جمله ایده‌های ناب به جهت تزئین در هر نوع مراسمی است. خوشبختانه در حال حاضر انواع دکور و بادکنک آرایی برای مراسمات مختلف را می‌توان با کمک تیم‌های حرفه‌ای انجام داد.
این تزئینات برای تمامی مراسم‌ها امکان‌پذیر بوده و می‌توان بخش‌های مختلف همچون درب ورودی، سالن نشیمن، اتاق پذیرایی و دیوارها را به جذاب‌ترین شکل ممکن تزئین کرد و عکس‌ها و ویدیوهایی زیبا و به یادماندنی را درون این محیط‌های تزئین شده به ثبت رساند.

معرفی انواع دکور برای مراسمات مختلف

در حالت کلی برای مراسم‌های مختلفی می‌توان طراحی دکور و بادکنک آرایی داشت که از جمله مهم‌ترین این مراسم‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دکور تولد
  • دکور یلدا
  • دکور جشن تکلیف
  • دکور تعیین جنسیت
  • دکور کریسمس
  • دکور همایش
  • و غیره

اجرای دکور تولد

یکی از مهم‌ترین جشن‌هایی که به صورت هر ساله یک انسان می‌تواند در طول زندگانی خود داشته باشد، جشن تولد است. تولد یک انسان نشان از رشد و تکامل او بوده و بسیاری از افراد شادی این روز مهم را با عزیزان‌ شان به اشتراک می‌گذارند.
صرف نظر از سن و جنسیت این جشن می‌تواند متناسب برای کودکان همچون ماهگرد نوزاد، جشن دندونی و غیره انجام شود و یا متناسب با نوجوانان و استفاده از تم‌های رنگ روشن و شاد و شخصیت‌های کارتونی انجام پذیرد و یا متناسب برای بزرگسالان و تم‌هایی متناسب با این سنین فراهم آورده شود.
خدمات برگزاری جشن تولد شامل مواردی همچون بادکنک آرایی، گل آرایی، موسیقی، خدمات پذیرایی و غیره بوده که تمامی این موارد متناسب با سلیقه فردی که صاحب جشن بوده انجام خواهد شد تا زیباترین روز وی همراه با خاطرات و اتفاقات جذاب همراه باشد.

اجرای دکور یلدا

از جمله تاریخی‌ترین و به یادماندنی‌ترین شب‌های سال برای ایرانیان، شب یلدا است. به همین منظور در این شب بیشتر اعضای خانواده در کنار یکدیگر جمع می‌شوند و این شب که طولانی‎ترین شب سال بوده را در کنار یکدیگر جشن می‌گیرند.
در حال حاضر برگزاری جشن‌ها نسبت به چندین سال گذشته تفاوت پیدا کرده و امروزه افراد به دنبال اجرایی کردن بهترین مهمانی‌ها هستند. برای این منظور باید بهترین تم و دکور برای این مراسم تعیین شود که کاملا متناسب با این رویداد باشد و بتواند جذاب‌ترین تصاویر و ویدیوها را برای اعضای این مراسم بر جای گذارد.
استفاده از بادکنک آرایی، بک گراند و استند حلقه و استفاده از برگ‌های پاییزی و سایر موارد که جزو اجزای اصلی این مراسم هستند همچون شمع و انار می‌تواند به جذابیت هر چه بیشتر این تم تاثیرگذارد و عکس و فیلم‌هایی خارق العاده را ایجاد کند.
تشریفات رایکا به شما این اطمینان را می دهد تا بهترین دکور شب یلدا مطابق با سلیقه شما را ارائه دهد.

اجرای دکور جشن تکلیف

یکی از مهم‌ترین جشن‌ها به عنوان مراسم‌های دینی و مذهبی، جشن تکلیف بوده که متناسب برای دختران و پسرانی که به سن تکلیف می‌رسند اجرا خواهد شد. این جشن نشان از ورود نوجوانان به سنی بوده که در آن از نظر عقلی و جسمی رشد خواهند کرد. این جشن شروع سن عبادت برای نوجوانان بوده و به همین منظور بسیاری از خانواده‌ها این اتفاق را برای فرزندان خود جشن می‌گیرند.
به جهت اجرایی کردن این مراسم، دکوراسیون با در نظر داشتن جنسیت فردی که به سن تکلیف می‌رسد تزئین می‌شود و کیک و سایر تزئنیات برای این مراسم مهیا خواهد شد. در حال حاضر ایده‌های جذابی برای برگزاری این مراسم وجود داشته و تزئینات خاصی برای آن پیاده سازی می‌شود که می‌تواند منجر به جذب بیشتر نوجوانان به عبادت و انجام وظایف دینی آنها شود.
اجرای دکور جشن تکلیف شامل طراحی کارت دعوت، بادکنک آرایی، پخش موسیقی متناسب با جشن عبادت، عکاسی و فیلمبرداری از این لحظات زیبا و به یادماندنی بوده که تمامی این موارد در رنگ‌بندی‌های صحیح و تزئیناتی که مناسب با این مراسم بوده انجام خواهد شد.

اجرای دکور تعیین جنسیت

این جشن یکی از مهم‌ترین مراسم‌‌هایی بوده که در آن پدران و مادران قصد دارند شادی لحظه آگاهی از جنسیت فرزند خود را با عزیزان‌شان به اشتراک گذارند. در حال حاضر این مراسم زیبا و به یادماندنی با تم تعیین جنسیت و ارائه خدمات بسیار همچون بادکنک آرایی، موسیقی و غیره همراه بوده و توسط مراکزی که خدمات مراسم‌های مختلف را انجام می‌دهند امکان‌پذیر خواهد بود.

اجرای دکور کریسمس

یکی دیگر از زیباترین مراسم‌ها که با فرا رسیدن کریسمس و تولد حضرت مسیح برگزار می‌شود، دکور کریسمس است. در این شرایط بسیاری از افراد به دنبال اجرایی کردن دکوراسیون برای این مراسم و برگزاری دورهمی در کنار دوستان و عزیزان خود هستند تا خاطره دیگری را با یکدیگر رقم زنند.
این مراسم نیز به مانند یلدا دارای آئین‌های مربوط به خود بوده و بدین جهت باید از دکور و تم ویژه‌ای برای برپایی آن استفاده کرد. اصلی‌ترین اجزای این مراسم شامل درخت کاج، بادکنک آرایی، حلقه گل و غیره بوده و استفاده از رنگ‌های سبز و قرمز از جمله زیبایی بخشی بیشتر به این دکوراسیون است.

اجرای دکور برای افتتاحیه و همایش

برگزاری مراسم‌های ارگانی، افتتاحیه‌ها و همایش‌ها از جمله مواردی هستند که نیاز به بادکنک آرایی و سایر تشریفات به جهت جذابیت بخشی به این مراسمات را خواهند داشت. این دکوراسیون برای افرادی که به تازگی کسب‌وکاری را شروع کرده‌اند و یا همایش و مراسم‌های مهمی را میزبانی می‌کنند بسیار مهم بوده و موجب می‌شوند تا شادی خود را با مهمانان مراسم سهیم شوند و لحظات خوبی را برای مهمانان ایجاد کنند.

 آخرین

مقــالات

در اینستــاگرام
همراه ما باشید