همه مقالات

تامین نیروی پروموتر

تامین نیروی پروموتر توسط تشریفات رایکا

چیزی درباره پروموتر می دانید؟ آیا می دانید وظایف پروموتر چیست؟ در ادامه این بلاگ پست تصمیم داریم به طور مختصر اما مفید درباره پروموتر، نیروی پرومتر و تامین نیروی پروموتر سایت تشریفات رایکا و استخدام آن به شما اطلاعات دهیم. احتمالا اولین سوالی که در ذهن شما شکل می گیرد این است که پروموتر چیست و یا به چه فردی پروموتر می گویند؟ به همین دلیل نیز در ادامه ابتدا به این سوال شما پاسخ خواهیم داد.

پروموتر به چه فردی گفته میشود؟

پروموتور در واقع نوعی تبلیغ را انجام می دهد، او وظیفه دارد که محصول و یا برندی را به خوبی معرفی کندد و آن را به همگان بشناساند. برای این که بهتر متوجه این موضوع شوید که پروموتر به چه کسی گفته می شود، در زیر مثالی را برای شما خواهیم آورد.
گاهی شخصی با آراستگی کامل و تسلط کامل بر روی محصولی، مشتریان و یا افرادی را که حتی از آن نزدیکی در حال گذر هستند را ترغیب به خرید آن محصول با ارائه نمونه کار و یا امکان تست محصولی می کنند، که به این کار سمپلینگ گفته می شود. آن فرد با این کار نام آن محصول و یا برند را برای همیشه در ذهن مشتری ثبت می¬کند.
اما گاهی نیز نمی توان برای محصولی نمونه کار و یا نمونه آمایشی ارائه داد، به عنوان مثال لوازم خانگی یک از این موارد است، در چنین مواقعی فرد مورد نظر، کاتالوگی را درباره آن محصول در دست دارد و مشتریان را برای انتخاب و خرید آن محصول ترغیب می کند، به کاری که این فرد انجام می دهد پروموشن گفته می شود. به آن فرد که اطلاعات را به شکل حضوری به افراد منتقل می کند پروموتر می گویند.
در نهایت نیروی پروموتر موجب افزایش فروش محصولات می شود، او باعث حک شدن نام برند و یا محصول شما به خوبی در ذهن خریداران می شود زیرا درباره محصول شما مطلب و یا چیزی را به عنوان هدیه در اختیار مشتری قرار می دهد. حال که با پروموتر و وظایف آن آشنا شدید در ادامه نیز همراه با ما باشید.
غرفه دار نیز به معرفی محصول و برند در نمایشگاه می پردازد.

چه مشاغلی نیروی پروموتر را استخدام می کنند؟

حال که با این شغل آشنا شده اید شاید علاقه مند به یادگیری آن و در نهایت ورود به این شغل شده باشید، اگر این چنین است احتمالا این سوال نیز برایتان پیش آمده است که چه مشاغلی به استخدام پروموتر میپردازند؟ در پاسخ به این سوال بادی گفت که مشاغل بسیار زیادی هستند که اقدام به جذب نیروی پروموتر می کنند. از جمله شغل هایی که می توان به آن اشاره کرد عبارت اند از فروش لوازم خانگی، روش لوازم برقی، فروش لورازم تشریفات، ارائه خدمات تشریفاتی و…

همه مشاغلی که به دنبال فردی می گردند که آن را به عنوان پروموتر در سازمان، شرکت و یا مجموعه خود استخدام کنند، توقعاتی از پروموتر دارند که می توان همه این توقعات را به صورت زیر خلاصه کرد، آن ها معمولا می خواهند پروموتر مورد نظر دارای ویژگی های زیر باشد:
1. او باید به یادگیری و توسعه شخصی خود اهمیت دهد.
2. نکته بین و دقیق باشد.
3. دارای پشتکار زیادی باشد.
4. ظاهری آراسته و مناسب داشته باشد.
5. پویا و پر تلاش باشد.
6. خلاق و نوآور باشد.
7. کار گروهی را ترجیح دهد.
8. دارای روابط عمومی بسیار بالا بشد
9. به نظم شخصی خود اهمیت دهد.
پس اگر به عنوان یک نیروی پروموتر تصمیم به شروع فعالیت دارید، سعی کنید همه موارد بالا را به خوبی رعایت کنید.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *