همه مقالات

قیمت سازه نمایشگاهی

قیمت سازه نمایشگاهی بسته به انواع مختلف آن متفاوت است اما در کل سازه نمایشگاهی نسبت به سایر روش های جایگزین از قیمت کمتری برخوردار و بسیار مقرون به صرفه است.
کلیه ابزارها و ادوات برای ساخت غرفه های نمایشگاهی را سازه های نمایشگاهی گویند و انواع مختلفی دارند که میتوان به رول آپ، پاپ آپ، اسپیس فریم، استند فریم، پوستر اسنپ، قاب فنری و … اشاره نمود.

بیشتر سازه های نمایشگاهی به شکل آماده موجود هستند و استفاده از آنان بسیار راحت می باشد که به عنوان مثال می توان استندهای نمایشگاهی را نام برد. استفاده از اسپیس فریم ها به زمان کمی احتیاج دارد بنابراین می توان آن را نیز جزء سازه های نمایشگاهی آماده دانست.
در میان سازه های نمایشگاهی، اسپیس فریم ها جزء مهم ترین و پرکاربردترین سازه ها برای ساخت غرفه نمایشگاهی هستند. امروزه استفاده از اسپیس فریم ها برای ساخت سازه های نمایشگاهی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است که این انتخاب دلایل مهمی دارد.

مزایای سازه نمایشگاهی اسپیس فریم

مزایای استفاده اسپیس فریم در ساخت سازه، وزن کم و سبکی آن و همچنین جابه جایی راحت آن می باشد.
هزینه و قیمت این سازه نمایشگاهی بسیار مناسب است و اجاره آن نسبت به خرید می تواند هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و همچنین دیگر مشکل نگهداری نخواهید داشت.
با استفاده از اسپیس فریم ها می توانید طرح های متفاوت و دلخواهی داشته باشید.
مقاومت بالایی که اسپیس فریم ها دارند آنان را از دیگر سازه ها متمایز کرده است و برای نمایشگاهها در شرایط اقلیم متفاوت و نامساعد بسیار مناسب است.

ظاهر مناسب و زیبای یک غرفه نمایشگاهی سبب جذب افراد بیشتری به سمت شما می شود پس بهتر است در طراحی و ساخت غرفه نهایت دقت را داشته باشید تا به هدف خود نزدیک تر گردید و نتیجه ی مطلوبی به دست آورید.
از اسپیس فریم علاوه بر ساخت سالن نمایشگاهی برای قاب بنر در ابعاد گوناگون نیز استفاده می شود.

تشریفات رایکا با سابقه ی درخشان در طراحی و ساخت غرفه با اسپیس فریم با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *