ارائه تمامی خدمات تشریفات و مراسم ها

اجرای دکور هفت سین

نوروز و سنت‌های شیرین آن جایگاه خاصی در فرهنگ ایران زمین دارد، به همین دلیل است که اصلی‌ترین سنت نوروز یعنی سفره هفت سین همیشه از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و سمبل نوروز و آغاز سال جدید محسوب می‌شود. مناسبت‌هایی که در ایام نوروز قرار دارند معمولاً دارای تم نوروزی هستند. در واقع اجرای دکور هفت سین یکی از اصلی‌ترین کار‌هایی است که برای مناسبت‌های نوروزی انجام می‌گیرد.

نمونه کار های دکور هفت سین

هفت سین و اجزای آن

معمولاً در یک دکور نوروزی هفت سین جایگاه ویژه‌ای دارد، ۷ آیتم که ابتدای نام آن‌ها با سین شروع می‌شود و هرکدام سمبل و نماد خاصی از یک ویژگی است. سبزه، سمنو، سکه، سنجد، سیب، سماق، سنبل اصلی‌ترین اجزای دکور هفت سین هستند. اگرچه در برخی از چیدمان‌ها ممکن است تغییرات جزئی را نیز شاهد باشیم مثلاً حضور سیر یا سرکه به جای دیگر سین‌های این سفره کاملاً طبیعی است.

اجرای دکور هفت سین

دکور هفت سین از جمله مهمترین نکات در اجرای یک تم خاص برای برگزاری مراسم محسوب می‌شود. در واقع خلاقیت در چیدمان سفره هفت سین، بخش مهمی از زیبایی یک دکور نوروزی را رقم می‌زند. تصور کنید تا چه اندازه وجود یک سفره هفت سین زیبا می‌تواند در گوشه‌ای از سالن محل اجرای مراسم زیبا و منحصر به فرد باشد. 

اجرای دکور هفت سین باید مطابق با موضوعیت برگزاری مراسم انجام گیرد. در واقع دکور هفت سین بخشی از یک مراسم در ایام نوروز است، بنابراین باید هماهنگی خاصی میان انتخاب تم نوروزی و مراسم مورد نظر باشد. مثلاً اجرای دکور نوروز برای مراسم عروسی، تولد و یا جشن نامزدی، با اجرای چنین دکوری برای یک همایش کاملاً فرق می‌کند.

این خلاقیت ذهنی، تجربه و مهارت بالای اجرا‌کننده دکور است که به او اجازه می‌دهد بیشترین هارمونی را از نظر موضوع، تم رنگ و شکل اجرا، در دکور نوروز پیاده‌سازی کند.

دکور نوروز در تشریفات رایکا

از جمله خدماتی که در مجموعه تشریفات رایکا ارائه می‌شود، اجرای دکور نوروز و تم نوروزی برای مراسم، همایش‌ها، جشن‌ها و میهمانی‌ها است.

انتخاب سفره هفت سین و اجرای آن از جمله مواردی است که برای مراسم‌هایی که در ایام نوروز برگزار می‌شوند در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با توجه به تم رنگی که برای مراسم خود انتخاب کرده‌اید، زیباترین تم نوروزی را نیز داشته باشید. به این ترتیب حال و هوای نوروز و سال نو در مراسم شما جریان می‌یابد و یک دکوراسیون متفاوت و زیبا برای ثبت تصاویر یا فیلم در اختیار خواهید داشت.

خلاقیت و مهارت بالای پرسنل ما در بخش اجرای دکور، اجرای تم نوروزی متنوع، زیبا و منحصر به فرد را برای مراسم و جشن‌ها به همراه دارد. در واقع طرح‌های زیبا و بسیاری وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب داشته باشید و یا طرح ویژه و مورد نظر خود را برای اجرا در اختیار پرسنل اجرای دکوراسیون رایکا قرار دهید.

امکان اجاره سفره هفت سین

یکی دیگر از خدمات عالی رایکا در زمینه اجرای دکوراسیون، امکان اجاره کردن سفره هفت سین برای مراسم‌ها و جشن‌ها خارج از مجموعه است. به این ترتیب شما می‌توانید با اجاره کردن سفره‌های هفت سین و اجرای آن در محل مورد نظر خود از یک دکوراسیون زیبا و منحصر به فرد نوروزی برخوردار باشید.

قیمت اجرای تم نوروزی و سفره هفت سین

در مورد هزینه و قیمت اجرای دکور نوروزی، آنچه تعیین‌کننده میزان بهای تمام شده دکوراسیون است، اقلام به کار برده شده در اجرای دکوراسیون، شکل اجرا، پیچیدگی اجرا، متریال ساخت و… است. بنابراین قیمت نهایی اجرای دکوراسیون هفت سین با توجه به مدلی که برای اجرا انتخاب می‌کنید خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اجرای دکوراسیون هفت سین و انتخاب تم نوروزی می‌توانید با کارشناسان رایکا تماس حاصل کرده و در مورد انتخاب و قیمت نهایی این دکوراسیون با کارشناسان مشاوره داشته باشید.

پاسخ به سوالات پرتکرار

سوالات متداول

هزینه پیاده سازی دکور هفت سین چقدر میشه؟
امکان اجرای دکور هفت سین در هر مکانی وجود دارد؟
برای پیاده سازی دکور هفت سین چقدر زمان لازم است؟

درخواست مشاوره رایگان

پس از ارسال پیام همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت

 آخرین

مقــالات

در اینستــاگرام
همراه ما باشید