ارائه تمامی خدمات تشریفات و مراسم ها

گل آرایی بله برون

در روزی که عشق شما به شکل مقدسی در یک اتحاد زیبا به نمایش گذاشته می‌شود، تشریفات رایکا با ارائه خدمات گل آرایی بله برون، با سبک های جدید و ایده های خاص، زیبایی مراسم شما را دوچندان می کند.  

نمونه کارهای گل آرایی مراسم بله برون

گل‌ آرایی بله برون

امروزه دیگر روش‌های قدیمی تزئینات مرسوم نیست و اغلب افراد ترجیح می‌دهند برای زیباتر شدن مراسم خود، از گل‌آرایی تولد، نامزدی، عروسی و… کمک بگیرند تا حس و حال فضا را شادتر و سرزنده‌تر کنند. با به‌کار بردن گل‌های زیبا و تازه در فضایی که قرار است مراسم در آن برگزار شود، همه چیز شیک و زیبا خواهد شد. برای گل‌آرایی بله‌برون و مراسم دیگر، معمولا از گل‌های فصلی استفاده می‌شود و آنها را در کنار ترکیبی از جزئیات دیگر مانند برگ‌، شاخه‌ها و همچنین استندهای گل قرار می‌دهند. به همین دلیل نتیجه نهایی نسبت به روش‌های قدیمی که از ریسه‌های کاغذی، بادکنک و… استفاده می‌شد، چندین برابر جذاب‌تر خواهد بود. در حال حاضر شرکت‌های زیادی به‌صورت تخصصی در زمینه برگزاری مراسم مختلف در حال فعالیت هستند که گل‌ارایی منزل برای بله‌برون را هم در راستای فعالیت‌ها و خدمات خود قرار داده‌اند. با جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید و گل‌آرایی مراسم خود را به آن‌ها بسپارید.

نکاتی مهم برای گل آرایی بله برون ساده

گل‌آرایی جایگاه عروس و داماد همیشه باید متفاوت باشد؛ اما اغلب افراد ترجیح می‌دهند ترکیبی ساده و در عین‌حال شیک و زیبا را برای آن انتخاب کنند. برای آنکه بتوانید این ایده را به بهترین شکل ممکن پیاده کنید، باید چند ویژگی مهم را در نظر بگیرید:

توجه به ابعاد و فضا

ابعاد و جزئیات فضای مراسم مورد نظر خود را تعیین کنید. سعی کنید از تزئینات و گل‌هایی استفاده کنید که کاملا با فضای مورد نظر شما هم‌خوانی داشته باشند و تعادل محیط را حفظ کنند. معمولا در جاهایی که متراژ کم است، گل‌های کوچک‌تر و ریزتری استفاده می‌شود؛ اما در فضاهای بزرگ می‌توانید از گل‌های بزرگ استفاده کنید.

تناسب رنگ گل‌ها و هماهنگی با مراسم

انتخاب رنگ‌ گل‌های مراسم شما نیز باید با دقت بالایی انجام شود. سعی کنید گل‌هایی را انتخاب کنید که با تم مراسم و همچنین عناصری که در فضا وجود دارند، هماهنگ باشند. مثلا می‌توانید گل‌ها را با رنگ لباسی که قرار است در بله‌برون بپوشید، هماهنگ کنید. در این مراسم، بیشتر رنگ‌های روشن و ملیح مانند صورتی کم‌رنگ، سفید و کرم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

توجه به جزئیات مناسب

در گل‌آرایی بله‌برون در کنار گل می‌توانید از بادکنک‌، عناصر تزئینی دکوارسیون و… نیز استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا شکل کلی فضا متفاوت‌تر شود و در عین‌حال از شلوغی بیش از اندازه آن نیز جلوگیری خواهد شد؛ اما برای ساده‌تر شدن این دکور باید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که با هم هم‌خوانی داشته باشند.

شناخت سبک‌های مختلف گل‌آرایی

گل‌آرایی در مراسم بله‌برون و عروسی نیز می‌تواند با استفاده از سبک‌های مختلف انجام شود تا جذابیت بیشتری داشته باشد. برای مثال در «گل‌آرایی روستیک» از ریسه‌ها و گلدان‌های کوچک استفاده می‌شود و تزئینات با پارچه‌های حریر سبک کامل می‌شوند. در سبک «گل‌آرایی لوکس»، استندهای آماده را برای قرار دادن گل‌ها و تزئینات دیگر در نظر می‌گیرند. در «گل‌آرایی فانتزی» نیز از بادکنک‌ها و آرک‌های مختلف استفاده می‌کنند که هماهنگی خوبی را با رنگ لباس عروس و داماد داشته باشد. با انتخاب سبک مناسب، می‌توانید میز خود را زیباتر و جذاب‌تر کنید.

توجه به بودجه

آخرین نکته نیز توجه به بودجه‌ای است که در اختیار دارید. مطمئنا گل‌آرایی ساده نسبت به مدل‌هایی که از گل‌های بسیار مدرن و خارجی به همراه جزئیات فراوان استفاده می‌کنند، هزینه کمتری را برایتان در پی خواهد داشت. همچنین استفاده از گل‌های طبیعی نسبت به گل‌های مصنوعی، نیاز به بودجه بیشتری دارد. بنابراین قبل از هر چیز هزینه خود را مشخص کنید و سپس با توجه به آن، بهترین انتخاب را داشته باشید.

انتخاب نوع گل ارایی منزل برای بله برون

برای مراسم مهمی مانند بله‌برون، نمی‌توان همانند گل‌آرایی همایش یا مراسم رسمی تصمیم‌ گرفت. این شب یک بار در زندگی هر فرد اتفاق می‌افتد و باید به بهترین شکل ممکن انجام شود. مشکلی که اغلب زوجین با آن روبه‌رو هستند، انتخاب بین گل‌های طبیعی و مصنوعی است. مطمئنا این انتخاب بسته به سلیقه و بودجه هر فردی می‌تواند متفاوت باشد. اما موارد زیر به شما کمک می‌کنند تا انتخاب بهتر و جذاب‌تری داشته باشید:

گل ارایی منزل برای بله برون با گل طبیعی

گل‌های طبیعی هزینه بالاتری دارند، اما با عطر و بوی خوبی همراه هستند و حس بی‌نظیری را در فضا ایجاد می‌کنند. باکس گل بله‌برون نیز می‌تواند مانند تزئینات گل‌ارایی منزل برای بله‌برون، حاوی گل‌های طبیعی باشد و ترکیب جذابی را در محیط ایجاد کند.

گل آرایی بله برون با گل مصنوعی

در صورتی‌که بودجه‌تان محدود است و تمایل دارید گل‌های استفاده‌شده را برای مدت زمان طولانی‌تری نگه دارید، می‌توانید مدل‌های مصنوعی را انتخاب کنید. بسیاری از این گل‌ها، شبیه به مدل‌های طبیعی هستند، اما رایحه‌ای از آنها در محیط پخش نمی‌شود.

گل آرایی بله برون با گل‌های ترکیبی

راه دیگر برای کاهش هزینه، استفاده از ترکیب گل‌های طبیعی و مصنوعی است. می‌توانید برای قسمت‌هایی که بیشتر در معرض دید هستند، گل‌های طبیعی و در بخش‌های پشتی و غیرقابل دید از گل‌های مصنوعی استفاده کنید. با این کار هم مبلغ کمتری را می‌پردازید، هم رایحه گل‌ها در محیط پخش خواهد شد.

خدمات گل آرایی بله برون در تشریفات رایکا

برای آنکه بتوانید بهترین گل‌آرایی را در مراسم ترحیم، جشن‌ها، عروسی یا گل‌آرایی بله‌برون خود داشته باشید، باید به دنبال ایده‌هایی ناب باشید که ممکن است زمان زیادی را از شما بگیرد. در این میان شرکت‌هایی وجود دارند که به شکل تخصصی در این زمینه فعال هستند و خدمات مورد نظرتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می‌دهند. «رایکا» نمونه‌ای از این شرکت‌هاست که بیش از 8 سال در زمینه برگزاری مراسم مختلف سابقه دارد و از طریق متخصصانی که در حال حاضر با آنها کار می‌کند، مشاوره‌های لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد. این مجموعه سابقه‌ای طولانی در برگزاری مراسم مختلف مانند گل‌‌آرایی افتتاحیه، عقد، عروسی، نامزدی، گل‌ارایی منزل برای بله‌برون، تولد، سمینار، همایش، جشنواره و نمایشگاه و… دارد؛ بنابراین می‌تواند با توجه به نیاز و بودجه شما، به بهترین شکل ممکن تزئینات مورد نظرتان را اجرا کند. با انتخاب این مجموعه، درنهایت شبی به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد.

پاسخ به سوالات پرتکرار

سوالات متداول

هزینه گل آرایی برای بله برون چقدر است؟
برای گل آرایی بله برون از حلقه های گل استفاده می کنید؟
چقدر زمان برای گل آرایی بله برون نیاز است؟

درخواست مشاوره رایگان

پس از ارسال پیام همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت

 آخرین

مقــالات

در اینستــاگرام
همراه ما باشید