ارائه تمامی خدمات تشریفات و مراسم ها

دکور جشن تکلیف

دکور جشن تکلیف با تمامی تزیینات و ملزومات این جشن، یکی از خدمات مجموعه تشریفاتی رایکا است. برگزاری جشن تکلیف در حقیقت برای شکرگزاری نعمت‌های پروردگار از جمله ورود به سن عبادت است. بنابراین در این روز بزرگ، بسیاری از خانواده‌ها جشنی برگزار می‌کنند تا خاطره آن را به ذهن بسپارند. در برگزاری  جشن تکلیف می‌توانید از متخصصین با تجربه در زمینه برگزاری مراسم­های مختلف، کمک بگیرید و تم جشن تکلیف مناسب و تزیینات خاص آن را فراهم کنید.

نمونه کار های دکور جشن تکلیف

دکور جشن تکلیف

«جشن تکلیف» در مدارس، هم برای دختران و هم برای پسران برگزار می‌شود. برای این مراسم هم معمولا دکورهای ویژه و مخصوص این روز به‌کار می‌رود؛ زیرا این روز برای کودک، آغاز زمانی است که انجام کارهایی مانند نماز و روزه برای او واجب می‌شود. دکور جشن تکلیف برای دختران و پسران متفاوت است؛ معمولا در تزئینات، رنگ صورتی و سفید برای دختران و رنگ سفید و آبی برای پسران در نظر گرفته می‌شود. در بیشتر مواقع دکور مربوط به جشن تکلیف را شرکت‌هایی انجام می‌دهند که خدمات تزئین مراسم مختلف را به عهده دارند.

دکور جشن تکلیف دخترانه

دکور جشن تکلیف دخترانه معمولا با استفاده از رنگ‌های روشن و شاد مانند صورتی، سفید، آبی روشن و بنفش صورت می‌گیرد و میز نیز با رومیزی، دستمال‌های رنگی، گل و شمع تزئین می‌شود. همچنین در اکثر مواقع دیوارها را هم با بنرها، پوسترها و تصاویر مرتبط تزئین می‌کنند و از نورپردازی با چراغ‌های رنگی، برای زیباتر شدن آن بهره می‌گیرند.

ضمن این‌که تزئینات میز شیرینی نیز با استفاده از کیک‌ها، شیرینی‌ها، کاپ‌کیک‌ها و دسرهای مختلف انجام می‌شود و درنهایت استفاده از بادکنک‌های رنگارنگ، پرده‌ها و دستمال‌های رنگی، تزئینات گل و تزئینات پایه میز نیز به دکوراسیون جشن تکلیف، زیبایی بیشتری می‌بخشد. این ایده‌ها را می‌توانید بسته به سلیقه خود در دکور جشن تکلیف به کار ببرید یا از شرکت مورد نظرتان بخواهید تا آنها را در فضا پیاده کنند.

دکور جشن تکلیف پسرانه

برای پسران معمولا دکور جشن تکلیف ساده، اما جذاب در نظر گرفته می‌شود. رنگ‌های دکور جشن تکلیف پسرها معمولا آبی، سبز، قهوه‌ای و خاکستری است. رومیزی هم مناسب با رنگ‌های پسرانه است و میز با کیک‌ها، شیرینی‌ها و دسرهای مختلف تزئین می‌شود. همانند دکورهای دخترانه، در این تزئینات هم دیوارها می‌توانند با بنرها، پوسترها و تصاویر مرتبط با جشن تکلیف تزئین شوند و چراغ‌های مناسب و نورپردازی‌های جذاب به‌کار روند. در برخی از دکوراسیون‌های جشن تکلیف پسرانه، گل‌های طبیعی یا مصنوعی و تزئینات مرتبط با علایق پسران هم به چشم می‌خورد.

چند نکته مهم برای دکور جشن تکلیف با ایده های خلاقانه

دکور جشن تکلیف را می‌توانید با ایده‌های مختلف انجام دهید که بتواند ظاهری مدرن‌تر داشته باشد. در اینجا به چند نکته اشاره خواهیم کرد که بهتر است برای تزئین در نظر بگیرید:

  • مکان برگزاری مراسم: برای برگزاری مراسم مکان مناسبی را انتخاب کنید. می‌توانید سالن همایش مدرسه یا سالن منزل خود را برای این کار در نظر بگیرید.
  • انتخاب تزئینات جذاب: از رنگ‌های مورد علاقه دخترتان، مانند صورتی، بنفش یا آبی روشن و رنگ‌های مخصوص پسرها در دکوراسیون استفاده کنید. استفاده از بادکنک‌های رنگارنگ، پرده‌ها و دستمال‌های رنگی، تزئینات گل و تزئینات پایه میز، برای این تزئینات بسیار مناسب است.
  • میز میهمانی: میزی زیبا و مناسب را برای سرو خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها در نظر بگیرید و آن را با استفاده از رومیزی مناسب، دستمال‌های رنگی، گل‌ و شمع‌ تزئین کنید.
  • خوراکی‌ها و شیرینی‌ها: میز شیرینی را با کیک‌ها، شیرینی‌ها، کاپ‌کیک‌ها و دسرهای مختلف تزئین کنید. می‌توانید شیرینی‌هایی را با طرح‌ها و شکل‌های مرتبط با جشن تکلیف سفارش دهید.
  • هدایا: برای دختران و پسرانی که به سن تکلیف رسیده‌اند، هدایای اختصاصی و متناسب با سنشان تهیه و آنها را تزئین کنید.
  • گل‌آرایی: می‌توانید بخشی از تزئینات جشن تکلیف را به گل‌آرایی اختصاصی دهید و آن را با بادکنک‌های زیبا ترکیب کنید تا طرحی متفاوت و جذاب ایجاد شود.

این اقدامات تنها تعدادی از پیشنهادهایی هستند که می‌توانید در جشن تکلیف دختران و پسران انجام دهید. به‌طور حتم شرکتی که برای تزئین و دکور مکان مورد نظر خود انتخاب می‌کنید، به شما ایده‌های بیشتری خواهد داد که می‌توانید از بین آنها، بهترین گزینه را انتخاب کنید. اما با در نظر گرفتن این موارد، امکان مشارکت در انتخاب طرح نهایی را خواهید داشت. در نظر داشته باشید که مهم‌ترین نکته، ایجاد روزی خاطره‌انگیز و شاد برای فرزند یا دانش‌آموز شماست.

استفاده از رنگ های مناسب در دکور جشن تکلیف

دکور جشن تکلیف می‌تواند با بادکنک‌آرایی، گل‌آرایی یا تزئینات کاغذی انجام شود. توصیه ما به شما این است که تمام این کارها زیر نظر متخصصین ماهر و باتجربه باشد. این افراد با استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های هماهنگ با هم، بادکنک‌ها، گل‌ها و دیگر تزئینات را به شکلی زیبا در دکوراسیون مکان مورد نظرتان قرار می‌دهند و درنهایت هارمونی زیبایی را در محیط ایجاد خواهند کرد.

در جشن تکلیف معمولا از رنگ‌های سبز و سفید استفاده می‌شود تا حس معنویت و عبادت را به دانش‌آموزان منتقل کند. همچنین گاهی در دکوراسیون جشن تکلیف دخترانه، از رنگ‌های صورتی، آبی روشن و بنفش و برای پسران از رنگ‌های آبی و خاکستری استفاده می‌شود.

استفاده از گل های خاص در دکور جشن تکلیف

گل‌آرایی یکی از بهترین ایده‌ها برای دکور مراسم جشن تکلیف است. می‌توانید از شرکت تشریفاتی مورد نظرتان بخواهید تا رنگ‌های جذاب و هماهنگ را از میان گل‌های مختلف، برای تزئینات مورد نظرتان استفاده کنند. در این مواقع بیشترین تاکید روی گل‌های تازه و باکیفیت است که درون استند یا سبدهایی قرار می‌گیرند و محیط مورد نظر شما را زیبا و معطر می‌کنند. همچنین در کنار گل‌ها، از اجزاء تزیینی مانند روبان‌های زیبا و کارت تبریک هم استفاده می‌کنند تا جذابیت فضا بیشتر از قبل شود.

تجربه دکوراسیون جشن تکلیف منحصر به فرد در تشریفات رایکا

اگر برای دکور جشن تکلیف فرزند یا دانش‌آموزان خود، به دنبال شرکت تشریفاتی مناسب و باتجربه می‌گردید، «رایکا» بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این مجموعه سابقه‌ای بلندمدت در زمینه آرایش بادکنک و تزئینات مربوط به مراسم مختلف دارد و بهترین و جذاب‌ترین خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهد. این مجموعه به جز دکور جشن تکلیف ساده، بادکنک‌آرایی، تزئینات مربوط به افتتاحیه‌ها، فضاهای باز، جشن تولد دختر و پسر و… را نیز انجام می‌دهد. بنابراین خیالتان بابت بخشی از مراسم خود راحت خواهد بود. رایکا با مشاوره‌های اختصاصی که قبل از عقد قرارداد انجام می‌دهد، نظرات شما را به‌طور کامل در نظر می‌گیرد و هزینه نهایی را با بودجه مورد نظرتان، تطبیق می‌دهد. در آخر نیز کار را مطابق با درخواست شما و در زمان مشخص‌شده تحویل می‌دهد.

 

پاسخ به سوالات پرتکرار

سوالات متداول

هزینه دکور جشن تکلیف چقدر است؟
برای اجرای دکور جشن تکلیف چند رو ز قبل از مراسم باید ثبت سفارش کنیم؟
هزینه دکور جشن تکلیف برای دختران با پسران متفاوت است؟

درخواست مشاوره رایگان

پس از ارسال پیام همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت

 آخرین

مقــالات

در اینستــاگرام
همراه ما باشید