ارائه تمامی خدمات تشریفات و مراسم ها

غرفه سازی به سبک ماکسیما

تشریفات رایکا، با طراحی‌های خلاق و ساختارهای فراتر از انتظار، هر نمایشگاه و رویداد را به یک تجربه استثنایی تبدیل می‌کند. غرفه‌سازی ماکسیما با جزئیات دقیق و نورپردازی هوشمند، برند شما را به یک سطح جدید از شکوه و جذابیت می‌برد. همچنین، امکان انطباق با نیازها و بودجه شما، غرفه‌های ماکسیما را با طراحی منحصر به فرد و قابل تنظیم فراهم می‌کنیم.

نمونه‌ای از غرفه‌ سازی ماکسیما

غرفه سازی ماکسیما

غرفه‌سازی ماکسیما سازه‌ای به سبک مدرن است که با استفاده از اتصالات خاص و پروفیل‌های آلومینیومی صورت می‌گیرد و باعث افزایش سرعت در نصب سازه‌ها می‌شود. در غرفه‌سازی به سبک ماکسیما نیازی به برشکاری، تهیه نقشه فنی برای نجار یا نقاشی نیست. همین موضوع عملیات ساخت غرفه را با سرعت بیشتری پیش می‌برد. در این مطلب ضمن معرفی این سازه، قصد داریم به کاربردها و مزایای استفاده از این نوع غرفه بپردازیم.

سازه ماکسیما چیست؟

ماکسیما نوعی سازه نمایشگاهی به سبک مدرن و جدید است که از قطعات پیش‌ساخته تولید می‌شود. از سازه ماکسیما می‌توان برای ساخت انواع غرفه‌های نمایشگاهی و غیرنمایشگاهی در ابعاد بزرگ و کوچک و انواع پاویون‌ها استفاده کرد.

غرفه ماکسیما به گونه‌ای است که تا حد بسیار زیادی فرصت خلاقیت و ایده‌پردازی را به شما می‌دهد و از لحاظ کیفیت بیشترین میزان کیفیت را در مقایسه با سایر سازه‌های غرفه‌ای دارد. ماکسیما ثبات و استحکام بسیار بالایی دارد و دارای طول عمر بسیار زیاد است. همین موضوع باعث شده امکان تحمل وزن‌های بالا در این سازه فراهم باشد.

ویژگی‌های منحصر به فرد غرفه‌سازی ماکسیما باعث شده است تا از زمانی که این سازه برای ساخت غرفه معرفی شد، به سرعت استانداردهای طلایی را به دست بیاورد و رضایت کاربران را به خود جلب کند. جالب است بدانید که استفاده از ۹۰ پروفیل در غرفه‌سازی تتریس آن را به یکی از متنوع‌ترین سازه‌ها در جهان تبدیل کرده است.

طراحی این سازه توسط افراد حرفه‌ای و متخصص صورت گرفته و برای نصب و راه‌اندازی نیست نیاز به افرادی با دانش فنی دارد و برای خلاقانه پیش رفتن آزادی عمل در اختیار افراد قرار می‌دهد.

غرفه‌های نمایشگاهی با سازه ماکسیما

همانطور که پیش‌تر نیز گفتیم ماکسیما سازه‌ای جدید و مدرن برای ساخت غرفه‌های نمایشگاهی است که به صورت از پیش ساخته شده تولید می‌شود و می‌توان برای ساخت غرفه‌های نمایشگاهی و پاویون‌ها از آن استفاده کرد.

این غرفه‌ها را می‌توان حد واسط غرفه‌های استاندارد وغرفه‌های خود ساخته چوبی معرفی کرد؛ چراکه از نظر بهره‌گیری از فناوری مدولاری و نوع متریالی که در ساخت آن‌ها به کار رفته شبیه به غرفه‌های استاندارد هستند و به دلیل انعطاف‌پذیری و آزادی عمل در طراحی، شباهت زیادی به غرفه‌های از پیش ساخته شده دارند.

 

کاربردهای غرفه‌سازی ماکسیما

غرفه ماکسیما همان طور که از اسم آن مشخص است برای ساخت غرفه در نمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما کاربردهای آن تنها به این مورد محدود نمی‌شود. شما می‌توانید از این سازه برای ساخت انواع پاویون‌ها، ساخت غرفه در پارک، ساخت گالری، ساخت پارتیشن، ساخت غرفه‌های گروهی و… استفاده کنید. غرفه‌سازی به سبک ماکسیما انواع مختلفی دارد و از نظر شکل و اندازه و جنس بسیار متنوع است. برخی از نمونه‌های این محصول از جنس آلومینیوم هستند و برخی دیگر با شیشه، پلاستیک، ام دی اف یا تایتل‌های رنگی تولید می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود هر یک از این نمونه‌ها را خریداری کنید.

مراحل غرفه‌سازی ماکسیما

غرفه‌سازی ماکسیما به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود که مراحل مختلف آن به شرح زیر است.

طراحی بخش‌های غرفه

اولین قدم برای ساخت این سازه طراحی بخش‌های مختلف و پارتیشن‌بندی غرفه است. در این مرحله باید به منظور کارامدی بهتر و باتوجه به مساحت غرفه، بخش‌های داخلی آن را طراحی کنند.

کف غرفه

زمانی که بخش‌های مختلف غرفه طراحی شود، نوبت به کف‌سازی غرفه می‌رسد. معمولاً کف این غرفه‌ها از جنس موکت است اما در برخی موارد می‌توان از انواع کفپوش‌ها از جمله پارکت نیز برای پوشش کف استفاده کرد.

مونتاژ

در این مرحله قطعات ساخته شده در مرحله تست قرار می‌گیرند تا استحکام آن‌ها مورد بررسی قرار گیرد؛ بنابراین با استفاده از پیچ، بست و غیره بخش‌های مختلف سازه را متصل می‌کنند.

تنظیمات اتصالات الکتریکی

مرحله بعدی تنظیمات اتصالات الکتریکی است که مشخص می‌کند سیستم برق‌رسانی در کدام بخش غرفه تعبیه شود. این سیستم برای نورپردازی در غرفه و موارد دیگر کاربرد دارد و باید زیرساخت قوی داشته باشد.

مرحله دیزاین

مرحله دیزاین آخرین مرحله از ساخت غرفه‌سازی ماکسیما است که با توجه به نظر مصرف کنندگان انجام می‌شود. اما به طور کلی طراحان این سازه برای افزایش کیفیت و کاربری آسان محصول خود یک سری ایده‌ها را در سبک‌های مختلف اجرا می‌کنند.

 

مزایای طراحی غرفه‌سازی به سبک ماکسیما

غرفه‌سازی ماکسیما مزیت‌های بسیار زیادی دارد و به همین علت یکی از محبوب‌ترین نوع سازه‌های نمایشگاهی شناخته می‌شود. از مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ایمنی بالا
  • حمل و نگهداری آسان
  • قیمت پایین
  • قابل استفاده در فضاهای سرپوشیده و باز
  • تنوع بالا
  • صرفه‌جویی در هزینه و زمان
  • سازگاری با محیط زیست
  • قابلیت ترمیم و تعمیر
  • قابلیت تغییر مدل
  • قابل استفاده برای دفعات مختلف

در کنار این موارد می‌توان به این موضوع اشاره کرد که اجرا و نصب غرفه‌سازی تتریس بسیار ساده است. اما برای اینکه در زمان برگزاری نمایشگاه با مشکلی مواجه نشوید بهتر است برای نصب و اجرای آن از افراد متخصص کمک بگیرید.

نکات مهم در غرفه‌سازی به سبک ماکسیما

برای غرفه‌سازی به سبک ماکسیما باید به یک سری نکات دقت داشته باشید و با توجه به آن‌ها اقدام به ساخت کنید. این نکات عبارتند از:

  • هنگام مونتاژ کردن غرفه حتماً به دستورالعمل‌های لازم دقت داشته باشید و از آن‌ها پیروی کنید.
  • قبل از سفارش قطعات طرح غرفه خود را با دقت بیشتری طراحی و بررسی کنید.
  • برای سفارش قطعات ماکسیما از یک شرکت معتبر استفاده کنید.

غرفه‌سازی ماکسیما با قیمت مناسب در تشریفات رایکا

اگر تصمیم دارید که در نمایشگاه‌های مختلف غرفه برپا کنید و به دنبال خرید غرفه ماکسیما با قیمت مناسب هستید، می‌توانید این محصول را از تشریفات رایکا سفارش دهید. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه غرفه‌سازی ماکسیما، اجاره غرفه، طراحی غرفه نمایشگاهی، اجاره تجهیزات نمایشگاهی و… می‌تواند خدمات ارزنده‌ای را در این زمینه به شما ارائه کند.

تیم متخصص تشریفات رایکا با بررسی اولویت‌ها و نیازهای شما اقدام به طراحی غرفه‌ای با سبک مناسب می‌کند و در صورتی که این طراحی مورد پسند مشتریان قرار گرفت، با سرعت و کیفیت بالا اقدام به ساخت آن می‌کند. این مجموعه تمام مراحل پروژه‌های غرفه‌سازی را از صفر تا صد به عهده می‌گیرد و در نهایت به شکل تمام و کمال با قیمت مناسب غرفه را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت تشریفات رایکا مراجعه و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

 

پاسخ به سوالات پرتکرار

سوالات متداول

چقدر زمان برای طراحی و ساخت یک غرفه سازی ماکسیما نیاز است؟
هزینه تقریبی برای طراحی و اجرای یک غرفه به سبک ماکسیما چقدر است؟
آیا هزینه غرفه سازی ماکسیما شامل همه جزئیات مانند طراحی، ساختار، نورپردازی و موارد دیگر است؟

درخواست مشاوره رایگان

پس از ارسال پیام همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت

 آخرین

مقــالات

در اینستــاگرام
همراه ما باشید