ارائه تمامی خدمات تشریفات و مراسم ها

گل آرایی تولد

روز تولد، نه تنها یک سالگرد از زندگی، بلکه یک جشن عاطفی از عشق و خوشحالی است. در این لحظه خاص، گل‌ها با زیبایی و رنگارنگی خاص خود، جلوه ای خاص ب جشن تولد شما می بخشند. تشریفات رایکا افتخار به عنوان همراه شما در این روز زیبا، خدمات گل آرایی تولد را ارائه می‌دهد.

نمونه کارهای گل آرایی تولد

گل‌ آرایی تولد

روز تولد برای همه انسان‌ها مهم است؛ بنابراین گاهی این روز را با برگزاری جشن و مراسم ویژه، در کنار عزیزانشان جشن می‌گیرند. انتخاب تزئینات مناسب برای جشن تولد، یکی از مهم‌ترین‌ چیزهایی است که باید به آن توجه کرد. امروزه دیگر خبری از ریسه‌های کاغذی و قدیمی نیست و اغلب افراد ترجیح می‌دهند که برای تزئینات، از گل‌آرایی تولد و بادکنک‌آرایی استفاده کنند. بنابراین برای انجام آن، به دنبال شرکت‌های گل‌آرایی و بادکنک‌آرایی هستند که به‌صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند. انجام درست گل‌آرایی برای تولد، کمک می‌کند تا فضا جذاب‌تر شود و حس و حال زنده و شاداب، در شما و مهمانانتان به‌وجود آید.

هزینه گل ‌آرایی جشن تولد

تعیین هزینه گل‌آرایی تولد به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این میان می‌توانیم به محل اجرای گل‌آرایی  اشاره کنیم؛ مثلا انجام این پروژه در ارتفاع، هزینه بیشتری خواهد داشت؛ علاوه بر این تعداد نفرات نیز می‌تواند روی این هزینه موثر باشند.

طرح گل‌آرایی نیز با توجه به نوع مراسم و سلیقه شما، قیمت را تغییر خواهد داد. موضوع دیگری که روی قیمت گل‌آرایی تاثیر می‌گذارد، تعداد و نوع گل‌های مصرفی است. گاهی می‌توان با استفاده از گل‌های مصنوعی یا ترکیب کردنشان با انواع طبیعی، هزینه‌ها را کاهش داد.

به همین دلیل باید قبل از شروع فرایند گل‌آرایی، تمام موارد را در نظر بگیرید و آنها را با شرکتی که قصد دارید خدمات خود را از آنها دریافت کنید، در میان بگذارید. درنهایت نیز مشاورین این مجموعه‌ها هزینه نهایی را برآورد می‌کنند و در اختیار شما قرار می‌دهند.

ایده‌هایی ساده در گل‌آرایی برای تولد

به‌طور کلی برای تولد نیز مانند گل‌آرایی عروسی، نیاز به انجام تزئینات زیاد و پیچیده ندارید؛ تزئین ساده در این شرایط می‌تواند انتخاب بهتری برایتان باشد. در اینجا می‌خواهیم چند ایده کلی را به شما ارائه دهیم که مکان تولد شما را زیباتر می‌کند:

  • دیزاین مونوکروم: گل‌آرایی به سبک مونوکروم، تزئینی است که در آن تنها از یک رنگ گل استفاده می‌شود.
  • گل‌آرایی تولد به شکل قلبی: استفاده از گل‌ها و اسکلت قلبی برای گل‌آرایی تولد به شکل قلب نیز گزینه جذابی خواهد بود.
  • گل رز قرمز: این مدل از گل‌آرایی، فضایی عاشقانه و جذاب را ایجاد می‌کند که با استفاده از گل قرمز ایجاد می‌شود.
  • تزئین با دسته گل: این شیوه از گل‌آرایی نیز تنها با قرار دادن دسته‌ گل روی میز و اطراف آن انجام می‌شود و نیاز به اتصال یا استند خاصی ندارد.
  • ترکیب گل و چراغ: می‌توانید برای گل‌آرایی تولد، از ترکیب گل و چراغ استفاده کنید.
  • ترکیب چیدمان گل با چوب: استفاده از گل‌ها و عناصر چوبی نیز برای ایجاد گل‌آرایی طبیعی و زیبا، جذاب خواهد بود.
  • گل‌آرایی به سبک توپ: این ایده با استفاده از استندهای شبیه به توپ انجام می‌شود که گل‌های کوچک و پرپشت ایجاد می‌کند.
  • گل‌آرایی تولد به سبک شخصیت مورد علاقه کودک: اگر تزئین تولد برای کودک باشد، می‌توانید استندها و رنگ‌هایی متناسب با شخصیت کارتونی مورد علاقه او را استفاده کنید؛ مانند رنگ صورتی که نمادی از عروسک باربی است.
  • گل‌آرایی تولد به سبک نام متولد: گاهی نیز گل‌آرایی با استفاده از استندی که نشان‌دهنده حرف اول نام متولد است، انجام می‌شود.

هریک از این ایده‌ها برای موقعیت خاصی مناسب هستند و به تزیین جشن تولد شما، جلوه و جذابیت بیشتری می‌دهند. می‌توانید با راهنمایی‌های فردی که قرار است این تزئینات را پیاده کند، بهترین تصمیم را برای گل‌آرایی تولد خود بگیرید.

از گل‌آرایی با استفاده از گل های فصلی در تولد خود لذت ببرید…

گل‌آرایی با استفاده از گل‌های فصلی، از محبوب‌ترین روش‌ها برای تزئین محیط تولد است. این گل‌ها زیبایی و تازگی بیشتری را در محیط ایجاد می‌کنند و البته دسترسی به آنها نیز ساده‌تر است. همچنین استفاده از این گل‌ها نسبت به گل‌های وارداتی، هزینه کمتری را به‌دنبال خواهد داشت. یکی از گل‌های پرطرفدار در گل‌آرایی، «رز» است. رزها دارای ظاهری شیک و زیبا هستند و با رنگ‌های قرمز و سفید در رویدادها و مناسبت‌های مختلف به کار می‌روند.

«لیلیوم‌ها» نیز از گل‌های تابستانی هستند که انتخاب خوبی برای تولد به‌شمار می‌آیند و با رنگ‌ها و اشکال متنوع، در دسترس هستند. در فصل زمستان بیشتر از «آنتوریوم‌ها» استفاده می‌شود که گلبرگ‌های بزرگ و شکوفه‌های خاصی دارند و جذابیت محیط را بیشتر می‌کنند. همچنین رنگ آنها نیز متنوع است؛ بنابراین می‌توانند هماهنگ با تم و دکوراسیون مکان مورد نظر شما انتخاب شوند.

«آلسترومریا» گل‌های فصل بهار و تابستان هستند و با زیبایی و رنگ فوق‌العاده‌شان، باعث حس و حالی عالی در محیط مورد نظر شما خواهند شد. این گل‌ها با رنگ‌های متعدد و تنوعی که دارند، انتخاب جذابی برای جشن تولد شما خواهند بود. از طرفی «ارکیده‌ها» نیز از گل‌های زیبا و شیک فصل پاییز به‌شمار می‌آیند و برای تزئین جشن تولد، انتخابی عالی هستند.

به‌طور کلی استفاده از گل‌های فصلی برای گل‌آرایی، بسته به سلیقه طراحان متفاوت است؛ اما هر گلی که انتخاب می‌شود، باید با سایر عناصر محیط هماهنگ باشد. درواقع هدف نهایی از گل‌آرایی فصلی ایجاد فضایی زیبا، آرامش‌بخش و شاد است تا در زمان تولد، حس خوبی را به شما و مهمانان ببخشد و عکس‌های ثبت‌شده در این شب به یاد ماندنی را زیباتر کند.

بهترین گل‌آرایی جشن تولد با تشریفات رایکا

«رایکا» یکی از شرکت‌های خدمات تشریفات مجالس و مراسم مختلف است که بیش از 8 سال در این زمینه سابقه دارد؛ بنابراین به راحتی می‌توانید برای خدمات گل‌آرایی تولد و مراسم دیگر روی آن حساب کنید. رایکا یک تیم متخصص دارد که نه تنها گل‌آرایی برای تولد، بلکه تزئینات مراسم دیگر مانند عقد، عروسی، نامزدی، تولد، سمینار، همایش، افتتاحیه، جشنواره و نمایشگاه را هم انجام می‌دهند.

این مجموعه با استفاده از به‌روزترین خدمات گل‌آرایی جشن تولد، بادکنک‌آرایی و اجاره تجهیزات مراسم، شب‌های زیبا و به یاد ماندنی را برای شما ایجاد خواهد کرد. همچنین مشاورانی دارد که به‌صورت تخصصی شما را راهنمایی می‌کنند و حق انتخاب گسترده‌ای از طرح‌های مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهند؛ درنهایت نیز با توجه به تمام جزئیاتی که در نظر دارید، سفارشتان را در زمان مشخص‌شده آماده می‌کنند. برای دریافت خدمات گل‌آرایی تولد در این مجموعه، کافی است با شماره‌هایی که در اختیارتان قرار داده شده است، تماس بگیرید.

 

پاسخ به سوالات پرتکرار

سوالات متداول

هزینه گل آرایی برای تولد چگونه محاسبه می شود؟
از چند روز قبل مراسم تولد باید سفارش گل آرایی داد؟
چقدر زمان برای گل آرایی مراسم تولد نیاز است؟

درخواست مشاوره رایگان

پس از ارسال پیام همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت

 آخرین

مقــالات

در اینستــاگرام
همراه ما باشید