ارائه تمامی خدمات تشریفات و مراسم ها

دکور تعیین جنسیت

با وجود تقاضای زیادی که این‌روزها برای برگزاری جشن تعیین جنسیت وجود دارد، تشریفات رایکا برای دکور این مراسم، ایده‌های خاص و جدید را ارائه می دهد. دکور تعیین جنسیت معمولا شامل بادکنک‌آرایی، گل‌آرایی و نورافشانی در کنار انواع فینگرفود، میوه‌آرایی و هدایای مربوط به جشن است.

نمونه کار های دکور تعیین جنسیت

دکور تعیین جنسیت

با وجود تقاضای زیادی که این‌روزها برای برگزاری جشن تعیین جنسیت وجود دارد، می‌توانیم برای دکور این مراسم، ایده‌های مختلفی را در اینترنت ببینیم. دکور تعیین جنسیت معمولا شامل بادکنک‌آرایی، گل‌آرایی و نورافشانی در کنار انواع فینگرفود، میوه‌آرایی و هدایای مربوط به جشن است. اگرچه اغلب والدین به دنبال دکور تعیین جنسیت ساده هستند، اما برای همین تزئینات ساده نیز باید از افرادی کمک بگیرید که تجربه کافی را در این زمینه داشته باشند. جشن تعیین جنسیت باید به‌گونه‌ای برگزار شود که خاطره‌ خوب و دلپذیر آن تا مدت‌ها در ذهن پدر و مادر و اطرافیان کودک باقی بماند.

با دکور تعیین جنسیت، لحظه‌ی استثنایی خود را زیبا کنید…

جشن تعیین جنسیت موقعیتی خاص برای زوج‌هایی است که هنوز جنسیت فرزند خود را نمی‌دانند و با برگزاری آن قصد دارند تا لحظه شادی‌شان را با دیگران شریک شوند. دکور تعیین جنسیت معمولا به رنگ‌های آبی و صورتی است و با بادکنک‌آرایی و ترکیبش با گل‌آرایی انجام می‌شود. عکس و فیلم‌هایی که از این روز به یادگار می‌مانند، تا مدت‌ها جذابیت‌ دارند و در سنین بزرگسالی کودک نیز ارزشمند خواهند بود. دکور زیبایی که در روز جشن ایجاد می‌شود، باید به‌گونه‌ای باشد که حتی پس از گذشت سال‌ها هم زیبایی خود را از دست ندهد. این ویژگی را تنها زمانی می‌توانید تجربه کنید که شرکت حرفه‌ای و مناسبی را برای این کار در نظر بگیرید تا از تجربه کافی در این زمینه برخوردار باشد و ایده‌های جدید و خلاقانه را برای جشن شما پیاده کند.

دکور تعیین جنسیت بر اساس ذوق و سلیقه شما

در دکور تعیین جنسیت از گل‌ و بادکنک استفاده می‌شود؛ معمولا در کنار آن نورافشانی نیز انجام خواهد شد. عکاسی و فیلمبرداری نیز باید به بهترین شکل ممکن انجام شود. بادکنک‌ها که برای دکوراسیون اصلی جشن در نظر گرفته می‌شوند، به رنگ‌های آبی و صورتی هستند و می‌توان در داخل آنها از تکه‌های کاغذ صورتی یا آبی استفاده کرد که درنهایت با ترکیدن بادکنک، جنسیت فرزند را به پدر و مادر و اطرافیان نشان می‌دهند. به‌علاوه از گل‌های تازه با رنگ‌های آبی و صورتی نیز برای زیبایی بیشتر مراسم استفاده می‌شود. در دکور این جشن، می‌توان از محصولات مربوط به نورافشانی مانند پروژکتورها و رقص نور هم استفاده کرد که باعث جذابیت و هیجان بیشتر مراسم خواهند شد.

دکور تعیین جنسیت با ایده‌های منحصر به فرد

بادکنک‌آرایی تعیین جنسیت یکی از پرطرفدارترین دیزاین‌هایی است که معمولا استفاده می‌شود. بادکنک‌های صورتی نماد فرزند «دختر» و بادکنک‌های آبی نماد «پسر» هستند. به جز این موارد عروسک‌، گل و اکسسوری‌های جذاب و کودکانه هم می‌توانند ترکیب نهایی تزئینات را جذاب‌‌تر کنند. همچنین دیزاین این مراسم و هماهنگی آن با بک‌گراند و لباس پدر و مادر نیز به زیبایی فضا اضافه می‌کند. شما می‌توانید برای تفاوت در دیزاین، از بادکنک‌هایی استفاده کنید که تم رنگی آبی و صورتی دارند و رنگ‌شان تناژ تیره تا ملایم دارد. همچنین مدل‌های کارتونی و چاپی نیز انتخاب جذابی برایتان خواهند بود.

از جمله ایده‌های زیبا برای تزئینات مربوط به جشن تعیین جنسیت می‌توانیم به قرار دادن بادکنک‌ها در جعبه کادویی بزرگ و باز کردنشان در حضور مهمانان یا استفاده از بادکنک مخصوص تعیین جنسیت که بادکنک‌های کوچک‌تری درون آن قرار گرفته، اشاره کنیم. همچنین بک‌گراند و اکسسوری‌ها نیز می‌توانند با هر دو رنگ هماهنگ باشند تا جنسیت از همان ابتدا مشخص نشود و به شکل سوپرایز باقی بماند.

راهنمای پیاده سازی دکور تعیین جنسیت با سبک های خاص

گل‌آرایی، بادکنک‌آرایی و به‌طور کلی تزئینات مربوط به جشن تعیین جنسیت را می‌توانید با در نظر گرفتن چند نکته کوچک به بهترین شکل ممکن انجام دهید. در اینجا مواردی را بیان می‌کنیم که در این پروسه به شما کمک می‌کنند:

  • در اولین قدم باید به دنبال فضایی مناسب برای برگزاری جشن باشید. شرکت‌های خدماتی معمولا با باغ‌ها، تالارها و سالن‌های مختلف همکاری دارند؛ درنتیجه با کمک گرفتن از این شرکت‌ها، دیگر نیازی به زمان گذاشتن و پیدا کردن فضای مناسب نخواهید داشت. با مشخص کردن محل برگزاری جشن، می‌توانید بقیه مراحل دیزاین و تزئینات مربوط به جشن خود را انجام دهید.
  • در دومین مرحله باید منوی مناسبی را در نظر بگیرید. شرکت‌های خدماتی، نیازهای شما در برگزاری مراسم از جمله ارائه غذاها، دسرها، فینگرفودها و نوشیدنی‌های مختلف را برطرف می‌کنند. این مجموعه‌ها با توجه به سلیقه و بودجه شما، بهترین آیتم‌های پیشنهادی را در اختیارتان قرار می‌دهند.
  • انتخاب طرح کلی دکوراسیون نکته دیگری است که باید برای برگزاری جشن خود به آن توجه کنید. با پیدا کردن طراحان دکوراسیون ماهر، بهترین استندها را با توجه به جشن خود انتخاب کنید تا فضا جذاب‌تر شود. البته در این انتخاب باید به فضایی که در اختیار دارید، بودجه‌ای که قرار است به آن اختصاص دهید و… توجه کنید.
  • گل‌آرایی و بادکنک‌آرایی مراسم را به دست تیمی باتجربه بسپارید. سعی کنید شرکت‌هایی را انتخاب کنید که مدرن‌ترین ایده‌ها را به بهترین شکل اجرا می‌کنند و قبل از عقد قرارداد، نمونه‌ کارهایشان را ببینید. همچنین مطمئن شوید که در زمان مشخص‌شده، خدمات مورد نیازتان را آماده می‌کنند. دیزاین مراسم می‌تواند شامل تزئینات مربوط به محوطه، میز پذیرایی و… باشد.

دکور تعیین جنسیت: لحظه فراموش‌نشدنی را با تشریفات رایکا تجربه کنید…

داشتن دکور تعیین جنسیت جذاب، می‌تواند جشن شما را به لحظه‌ای خاطره‌انگیز تبدیل کند. استفاده از تزئیناتی که با بادکنک، گل‌ و… انجام شده است و به بهترین شکل ممکن مقابل شما قرار دارد، حس‌وحالتان را نسبت به آن روز بهتر خواهد کرد. اگرچه ایده‌هایی که در ذهن خود شماست، تا حد زیادی می‌تواند جذاب باشد؛ اما کمک گرفتن از فردی باتجربه در این زمینه هم خالی از لطف نیست. شرکت تشریفات مجالس «رایکا» به منزلۀ همراهی همیشگی، می‌تواند در تمام مراسم شما در کنارتان باشد. این مجموعه تنوع بالایی از دکور تعیین جنسیت ساده، لاکچری، ارزان و گران‌قیمت را دقیقا با توجه به آنچه که شما می‌خواهید، طراحی و اجرا می‌کند. برای این منظور نیز قبل از عقد قرارداد مشاوره اختصاصی به شما ارائه می‌دهد و نظراتتان را در طرح نهایی در نظر می‌گیرد. درنهایت نیز با توجه به تمام جزئیات، دیزاین مراسم را اجرا می‌کند.

پاسخ به سوالات پرتکرار

سوالات متداول

برای دکور مراسم جشن تعیین جنسیت چند رو قبل باید ثبت سفارش کنیم؟
هزینه دکور تعیین جنسیت چقدر است؟
امکان اجرای دکور تعیین جنسیت در فضای باز هم وجود دارد؟

درخواست مشاوره رایگان

پس از ارسال پیام همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت

 آخرین

مقــالات

در اینستــاگرام
همراه ما باشید