ارائه تمامی خدمات تشریفات و مراسم ها

گل آرایی همایش

همایش شما فراتر از یک رویداد علمی است، تشریفات رایکا با افتخار به عنوان همراه شما در  مسیر برگزاری یک همایش بی‌نظیر، خدمات گل آرایی را به شما ارائه می دهد. از گل‌های زیبا و متنوع تا طراحی‌های خاص و خلاق، هدف ما ایجاد یک فضای الهام‌بخش و جذاب است. 

نمونه کارهای گل آرایی همایش

گل‌ آرایی همایش

فرقی نمی‌کند که در چه مراسمی قدم می‌گذارید، در هر صورت اولین چیزی که نظرتان را جلب می‌کند، تزئیناتی است که برای آن محیط در نظر گرفته شده است. «گل‌آرایی همایش» یکی از روش‌هایی است که حتی در مراسم جدی هم به زیباتر شدن سالن‌ها کمک می‌کند و فضا را متفاوت‌تر جلوه می‌دهد. استفاده از گل‌های طبیعی در این تزئینات، افزایش شادی و طراوت را به دنبال دارد و انرژی مثبتی را به فضای همایش می‌دهد. به همین دلیل است که اغلب شرکت‌های ارائه‌دهنده این خدمات، بخشی از فعالیت‌های خود را به گل‌آرایی همایش‌ها اختصاص داده‌اند و هر میزبانی می‌تواند بسته به سلیقه خود و مکانی که قرار است همایش را در آن برگزار کند، به شکلی متفاوت از این خدمات بهره‌مند می‌شود.

هزینه خدمات گل آرایی همایش

هزینه گل‌آرایی همایش به عوامل متعددی مانند تعداد و نوع گل‌های مورد استفاده بستگی دارد. معمولا گل‌هایی که خاص‌تر و نادرتر هستند، نیاز به پرداخت مبالغ بیشتری دارند و اندازه و تعداد آنها نیز در طراحی مهم است. همچنین فصلی که قرار است گل‌آرایی در آن انجام شود و نوع گلی که انتخاب می‌شود هم می‌تواند در این امر تاثیرگذار باشد. اگر گل‌هایی را در نظر داشته باشید که مربوط به فصل برگزاری مراسم نیستند و باید از مناطق دیگر وارد شوند، هزینه نهایی کار، بالاتر خواهد رفت. به‌طور کلی در فصول گرم‌، هزینه کمتر و تنوع بیشتر و در فصول سرد هزینه بیشتر و تنوع کمتر است.

از عوامل موثر دیگر در هزینه نهایی گل‌آرایی، می‌توانیم به «محل برگزاری همایش»، «سطحی که قرار است گل‌آرایی در آن شود» و «تعداد مهمانان» اشاره کنیم. همایش‌های بزرگ‌تر و با تعداد مهمانان بیشتر، نیاز به تعداد گل‌های زیادتر و طرح‌های گل‌آرایی متفاوت‌تری دارند که این موضوع هزینه بیشتری را نیز به همراه خواهد داشت.

با در نظر گرفتن این موارد، مبلغ نهایی گل‌آرایی همایش در موقعیت‌های مختلف، کاملا متفاوت است و نمی‌توانیم رقم ثابتی را برای آن در نظر بگیریم؛ اما برای اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید هزینه تقریبی را از شرکتی که قرار است فرایند گل‌آرایی را به آن بسپارید، بپرسید.

بهترین انتخاب برای خدمات گل‌آرایی حرفه‌ای در انواع همایش ها

برای انتخاب گل‌آرایی همایش، باید کاملا هوشمندانه عمل کنید. البته شرکت انتخابی شما وظیفه طراحی را به عهده می‌گیرد؛ اما اگر قصد دارید خودتان ایده نهایی را به آنها بدهید، می‌توانید با جستجوی ساده در اینترنت، طراحی‌های گل‌آرایی در همایش‌های مشابه را ببینید و در میان آنها زیباترین‌ را انتخاب کنید. همچنین دیدن نمونه‌‌کارهای تیم تشریفاتی مورد نظرتان نیز در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

می‌توانید برای انتخاب رنگ گل‌های همایش، از رنگ سازمانی خود استفاده کنید. همچنین انتخاب گل‌هایی که با رنگ پوسترها و سایر تجهیزاتی که در مراسم هستند، تناسب دارند نیز بهترین و ایده‌آل‌ترین انتخاب خواهند بود و هم‌ترازی رنگ‌ها را در محیط حفظ خواهند کرد. با رعایت و مدّنظر قرار دادن این ویژگی، دکوراسیون نهایی زیباتری خواهید داشت.

در انتخاب نوع و رنگ گل، باید سن و سال مهمانان را هم در نظر بگیرید؛ برای مثال گل‌های زنانه و ملایم ممکن است برای همایش کسب و کار مناسب نباشند؛ در حالی‌که گل‌های شاداب و رنگارنگ برای همایش مخصوص قشر جوان، مناسب‌تر هستند.

درنهایت همیشه بهتر است در انتخاب گل‌آرایی همایش خود، از تجربه و نظرات تیم تشریفاتی مورد نظرتان کمک بگیرید. آنها با تجربه‌ای که دارند، می‌توانند شما را در انتخاب نوع گل‌ها و رنگ‌های آن راهنمایی کنند تا درنهایت دکوراسیون زیبا و جذابی در محل برگزاری همایش شما ایجاد شود.

خدمات گل آرایی همایش با الهام از موضوع

هدف از گل‌آرایی و انتخاب بهترین رنگ و مدل گل، ایجاد جلوه زیبا و هماهنگ با پس‌زمینه بنرها و همچنین هارمونی رنگی است. بنابراین این موضوع باید در نقاط مختلف سالن همایش، از لحظه ورود مهمانان تا زمان خروجشان، در نظر گرفته شود. استفاده از گل‌آرایی در قسمت ورودی سالن، بسیار جذاب است و نوعی خوشامدگویی به حساب می‌آید.

همچنین گل‌آرایی با موضوع همایش در قسمت زیر سن یا استیج هم جذابیت محیط را بالاتر می‌برد. در صورتی که بودجه‌تان محدود است، می‌توانید از سبدهای پهن با برگ‌های آویزان و گل‌های سفید و رنگی در وسط استیج استفاده کنید و با این کار بیشترین توجه را روی همین نقطه متمرکز کنید. البته این سبد باید با سایر گل‌های سالن هماهنگ باشد.

اگر موضوع همایش شما کمی رسمی‌تر است و سخنران در پشت میز صحبت می‌کند، می‌توانید به یک سبد گل روی میز سخنران بسنده کنید و در قسمت‌های دیگر محیط همایش، گل‌آرایی کمتری را به کار ببرید.

استفاده از گل‌های متنوع برای جلب حس زندگی در همایش ها

نکته مهمی که باید در گل‌‌آرایی همایش به آن دقت کنید، نوع گل انتخابی شماست. استفاده از گل مصنوعی در همایش‌ها مشکلی ندارد و انتخاب بین گل مصنوعی و طبیعی به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد؛ اما اگر توانایی استفاده از گل طبیعی را دارید، بهتر است آنها را انتخاب کنید، زیرا طراوت و شادابی‌شان جذابیت خاصی به سالن می‌بخشد. در صورتی‌که استفاده از گل طبیعی مقدور نیست، می‌توانید به جای آن از گل مصنوعی استفاده کنید تا فضای حرفه‌ای همایش حفظ شود. البته استفاده ترکیبی از گل‌های مصنوعی و طبیعی در کنار هم نیز می‌تواند به زیباتر شدن فضا کمک کند و در عین‌حال هزینه مقرون‌‌به‌‌صرفه‌ای هم خواهد داشت.

تجربه بهترین خدمات گل آرایی همایش با تشریفات رایکا

«رایکا» مجموعه‌ای است که در زمینه خدمات گل‌آرایی همایش و تشریفات مجالس، نزدیک به 8 سال تجربه دارد و به منزلۀ یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌ها در این عرصه فعالیت می‌کند. رایکا با مجموعه‌ای از باغ‌های عروسی، باغ‌تالارها و سالن‌های همایش با شکوه در داخل و خارج از شهر همکاری دارد و خدمات خود را در زمینه برگزاری مراسم مختلف از جمله عقد، عروسی، نامزدی، تولد، سمینار، همایش، جشنواره و نمایشگاه ارائه می‌دهد. تیم متخصص رایکا، مجری و میزبان مراسم شما خواهند بود و شما را در برگزاری همایش مورد نظرتان، بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ای، همراهی خواهند کرد. به جز گل‌آرایی همایش، خدماتی مانند بادکنک‌آرایی، فیلمبرداری عروسی و همایش، نورافشانی و اجاره تجهیزات مراسم را هم می‌توانید به این تیم بسپارید.

پاسخ به سوالات پرتکرار

سوالات متداول

هزینه گل آرایی همایش چگونه محاسبه می شود؟
گل آرایی برای همایش فقط شامل گل آرایی استیج می شود؟
چقدر زمان برای گل آرایی سالن همایش نیاز است؟

درخواست مشاوره رایگان

پس از ارسال پیام همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت

 آخرین

مقــالات

در اینستــاگرام
همراه ما باشید