ارائه تمامی خدمات تشریفات و مراسم ها

بادکنک آرایی فضای باز

با بادکنک‌های زیبا و هنر خلاقانه، به فضای باز خود جلوه‌ی منحصر به فردی ببخشید. طراحی‌های خاص و منحصر به فرد، لحظات شما را به یک تجربه‌ی شاد و جذاب تبدیل می‌کنند. با بادکنک آرایی فضای باز رایکا از جشن‌ها و مراسم خصوصی گرفته تا رویدادهای کوچک‌تر، مراسم خود را با رنگین‌کمانی از بادکنک‌ها آراسته و این هنر زیبا را به اشتراک بگذارید.

 

نمونه کار های بادکنک آرایی فضای باز

بادکنک آرایی فضای باز

در فصل‌های بهار و تابستان برگزاری جشن‌ها و مراسمات در فضای باز انجام می‌شود. افرادی که تمایل دارند مراسمات خود را در فضای باز برگزار کنند، همیشه به دنبال ایده‌ها و روش‌های متفاوت برای تزئین محیط هستند. در سال‌های اخیر بادکنک ‌آرایی فضای باز موردتوجه بسیاری از افراد واقع شده است. بادکنک از گذشته تاکنون جزء ابزارهای اصلی برگزاری مراسماتی مانند تولد است. بادکنک آرایی تولد امروزه به‌صورت حرفه‌ای و توسط تیم‌های تشریفاتی انجام می‌شود.

بادکنک ‌آرایی فرایندی است که در آن از حجم زیادی بادکنک برای تزیین و دکورسازی متناسب با نوع مراسم استفاده می‌شود. در بادکنک ‌آرایی، بادکنک‌ها با نظم و ترتیب ویژه‌ای کنار هم قرار می‌گیرند تا زیبایی دکوراسیون را چند برابر نمایند. بادکنک ‌آرایی در تم‌های رنگی گسترده‌ای انجام می‌شود و برای انواع مراسمات مانند عروسی، تولد، نامزدی، افتتاحیه‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معمولا برای بادکنک آرایی فضای باز از بادکنک‌های مخصوص استفاده می‌شود. این بادکنک‌ها برخلاف بادکنک‌های معمولی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و بعد از بادشدن تغییر رنگ نمی‌دهند. علاوه بر این سطح آن‌ها کاملا صاف و یکدست است. بادکردن این بادکنک‌ها نیز توسط پمپ‌های دستی یا برقی انجام می‌شود. امروزه برای بادکنک ‌آرایی در فضاهای مختلف از گاز هلیوم که گازی سبک و بی‌خطر است، استفاده می‌شود.

 

بادکنک آرایی روشی آسان و کم‌هزینه است که در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. بسیاری از مدل‌های بادکنک آرایی فضای باز قابل‌حمل هستند و شما می‌توانید در مکان‌های مختلف از آن استفاده کنید. بادکنک آرایی هیچ آسیبی به طبیعت وارد نمی‌کند؛ البته به شرطی که بادکنک‌ها را در طبیعت رها نکنید. از مهم‌ترین مزایای بادکنک آرایی در فضای باز می‌توان به مناسب‌بودن قیمت آن اشاره کرد. با استفاده از بادکنک آرایی می‌توانید دکوری خاص و لاکچری را با کمترین هزینه داشته باشید.

هنر بادکنک آرایی امروزه به‌صورت حرفه‌ای و مدرن و توسط گروه‌های تشریفاتی انجام می‌شود. تشریفات رایکا ارائه‌دهنده انواع خدمات تشریفاتی به‌صورت کاملا تخصصی است. شما می‌توانید با خیال راحت بادکنک آرایی مراسم خود را به تیم ما بسپارید تا آن را در کمترین زمان ممکن و با طرح‌ دلخواه شما اجرا کنیم.

بادکنک آرایی ساده در فضای باز

اگر طرح‌های شلوغ و تم‌های رنگی گسترده را دوست ندارید، می‌توانید بادکنک آرایی فضای باز را به‌صورت ساده انتخاب کنید. بادکنک آرایی‌های ساده بسیار شیک و جذاب هستند و معمولا بر روی یک سازه نیم‌دایره‌ای اجرا می‌شوند. در بادکنک آرایی ساده تنها از یک یا دو رنگ بادکنک استفاده می‌شود. این روش بادکنک آرایی مزایای بی‌نظیری دارد که در ادامه به 3 مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

آماده‌سازی سریع

اولین و مهم‌ترین مزیت بادکنک آرایی فضای باز، آماده‌شدن سریع آن است. این روش برای مواقع ضروری بهترین گزینه محسوب می‌شود. این مدل از بادکنک آرایی جزئیات بسیار کمی دارد و در مدت‌زمان کوتاهی (بسته به مهارت تیم اجرایی) قابل‌اجرا و آماده‌سازی است.

 

جابه‌جایی آسان

بادکنک‌ها بسیار سبک هستند و اگر به‌صورت ساده چیده شده باشند، به‌راحتی جابه‌جا می‌شوند. شما می‌توانید پس از اتمام مراسم آن را به مکان دیگری منتقل کنید. اگر کیفیت بادکنک به‌کاررفته در بادکنک آرایی بالا باشد، می‌توانید تا مدت‌ها از آن استفاده نمایید.

قیمت مناسب

بادکنک آرایی فضای باز ایده‌ای بسیار ناب و جدید است که با کمترین هزینه اجرا می‌شود. قیمت بادکنک در مقایسه با قیمت سایر ابزارهای تزییناتی مانند گل و… کمتر است؛ بنابراین می‌توانید جشن‌ها و مراسم‌های مهم خود را با بهترین و زیباترین دکوراسیون برگزار نمایید تا همیشه در ذهن شما ماندگار شوند.

بادکنک آرایی تولد فضای باز

جشن تولد یکی از مهم‌ترین جشن‌ها است که در سال یک‌بار برگزار می‌شود. بادکنک آرایی یکی از بهترین ایده‌ها برای برگزاری تولد است. شما می‌توانید تم رنگی بادکنک‌ها را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید تا جشن تولدتان به‌صورت رویایی برگزار شود. بادکنک آرایی تولد فضای باز شادی جشن را دوچندان کرده و نشاط را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 قیمت بادکنک آرایی فضای باز

قیمت بادکنک آرایی کاملا توافقی و بر اساس بودجه شما تعیین می‌شود؛ به ‌همین‌ دلیل نمی‌توان قیمت مشخص و دقیقی را برای آن بیان کرد. هزینه بادکنک آرایی هم همانند سایر خدمات هنری تا حد زیادی به ذوق و سلیقه تیم اجرایی و میزان مواد مصرفی دارد. عوامل متعددی نیز بر قیمت بادکنک آرایی موثر است که به بیان آن‌ها می‌پردازیم.

 

طرح بادکنک آرایی

با کمی جست‌وجو در فضای مجازی متوجه می‌شوید که طرح‌های بسیار متنوعی برای بادکنک آرایی فضای باز وجود دارد. به‌عنوان‌مثال بادکنک آرایی تولد دختر با پسر متفاوت است. بدیهی است که هرچه طرح‌های شلوغ‌تر و پیچیده‌تری را انتخاب کنید، باید هزینه بیشتری برای آن بپردازید. معمولا دستمزد اجرای کارهای پیچیده بسیار بیشتر از دستمزد بادکنک آرایی ساده است.

تعداد بادکنک مصرفی

معمولا در فضاهای باز متراژ بیشتری برای بادکنک آرایی در دسترس است؛ بنابراین هزینه بادکنک آرایی در این فضاها بیشتر است. توجه داشته باشید که به‌کاربردن تعداد کم بادکنک در یک فضای بزرگ، زیبایی و جلوه دکوراسیون را کاهش می‌دهد. هرچه متراژ بادکنک آرایی بیشتر باشد، تعداد بادکنک بیشتری هم برای تزیین لازم است؛ بنابراین هزینه بادکنک آرایی افزایش می یابد.

محل اجرای بادکنک آرایی

یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت بادکنک آرایی فضای باز، محل اجرای بادکنک آرایی است. دستمزد بادکنک آرایی در محل‌های مرتفع و بلند بیشتر است؛ زیرا لازم است تیم اجرایی برای نصب بادکنک‌ها به‌صورت مداوم روی نردبان در رفت‌وآمد باشند و زمان بیشتری را برای بادکنک‌ آرایی مصرف کنند.

تعداد نفرات تیم بادکنک آرایی

بسیاری از طرح‌های بادکنک آرایی در فضای باز به‌تنهایی قابل‌اجرا نیستند و برای اجرای آن به تعداد نفرات بیشتری نیاز است. افزایش تعداد افرادی که بادکنک آرایی فضای باز را انجام می‌دهند، منجر به افزایش هزینه دریافتی از مشتری می‌شود. شما می‌توانید برای دریافت قیمت بادکنک آرایی در فضاهای مختلف و اجرای طرح دلخواه خود با تیم پشتیبانی تشریفات رایکا در ارتباط باشید.

 

 انواع بادکنک آرایی فضای باز

بادکنک آرایی در فضای باز به روش‌ها و سبک‌های متعددی انجام می‌شود، اما به‌طورکلی می‌توان گفت که سبک بادکنک آرایی ارتباط مستقیمی با دکوراسیون فضا و محل بادکنک آرایی دارد. استفاده از استندهای نگهدارنده بادکنک به‌صورت ایستاده از رایج‌ترین روش های بادکنک آرایی تولد فضای باز است. سایر انواع بادکنک آرایی در فضای باز به شرح زیر است:

بادکنک آرایی تولد دختر در فضای باز

معمولا در این نوع از بادکنک آرایی، بادکنک‌هایی به رنگ صورتی و سفید یا سفید و طلایی را به شیوه‌های مختلف تزیین کرده و به استند نگه‌دارنده بادکنک متصل می‌کنند. البته در انتخاب رنگ هیچ محدودیتی وجود ندارد و می‌توانید بادکنک آرایی را در رنگ دلخواه خود سفارش دهید. در این روش می‌توان در کنار بادکنک از گل‌آرایی نیز استفاده کرد.

بادکنک آرایی تولد پسرانه

بادکنک آرایی تولد پسر در فضای باز معمولا در رنگ‌های آبی و سفید، طوسی و طلایی، طوسی و سفید، سبز و سفید و… انجام می‌شود. برای بادکنک آرایی پسرانه می‌توانید بادکنک‌های طرح‌دار را هم انتخاب کنید. استفاده از چند عدد توپ فوتبال یا هر وسیله دیگری متناسب با دکوراسیون و تم تولد می‌تواند جلوه بادکنک آرایی را افزایش دهد.

بادکنک آرایی عروسی و نامزدی

امروزه در بسیاری از مراسمان عروسی و نامزدی برای تزئین جایگاه ویژه عروس و داماد در فضای باز از بادکنک آرایی استفاده می‌شود. بادکنک آرایی عروسی معمولا تم سفید و طلایی دارد و با لباس عروس هماهنگ است. شما می‌توانید بادکنک آرایی عروسی را به شکل قلب سفارش دهید تا تناسب کامل را با فضا داشته باشد.

 

بادکنک آرایی جشن دندونی

یکی از مراسماتی که از دیرباز تاکنون موردتوجه مادران بوده است، برگزاری جشن دندونی کودک است. این جشن همزمان با درآمدن اولین دندان کودک انجام می‌شود. اگر قصد دارید جشن خود را در فضای باز برگزار کنید، بادکنک آرایی فضای باز می‌تواند تزیینات شما را کامل کند.

بادکنک آرایی جشن تعیین جنسیت

جشن تعیین جنسیت به‌تازگی مورد استقبال زوج‌های جوان قرار گرفته است. بادکنک آرایی در این جشن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و جلوه خاصی به فضا می‌بخشد. معمولا برای بادکنک آرایی جشن تعیین جنسیت تنها از دو رنگ صورتی و آبی استفاده می‌شود، اما شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود، این بادکنک آرایی را در رنگ‌های دیگری نیز سفارش دهید.

سفارش بادکنک آرایی فضای تشریفات رایکا

تشریفات رایکا با بیش از یک دهه تجربه در زمینه برگزاری مراسمات مختلف و با بهره‌مندی از تیمی متخصص و کاربلد، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. خدماتی همچون بادکنک آرایی تولد فضای باز به‌صورت حرفه‌ای و در طرح‌های دلخواه شما، از جمله خدمات ما است. شما می‌توانید با خیال راحت طرح مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا آن را در کمترین زمان ممکن اجرا کنیم.

علاوه بر این رایکا با در اختیار داشتن تنوع زیادی از انواع باغ عروسی، باغ تالار، سالن‌های اجتماعات و… در داخل و خارج از شهر، می‌تواند شما را در برگزاری مراسمی شیک و بی‌نظیر در فضاهای باز یا سرپوشیده یاری کند. همکاران ما در شرکت تشریفات رایکا آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. پس همین‌الان تماس بگیرید تا از خدمات ویژه ما بهره‌مند شوید.

 

 بهترین و جدیدترین خدمات بادکنک آرایی فضای باز با تشریفات رایکا

سبک‌های تزیینات و بادکنک آرایی روز به روز در حال تغییر هستند و هر روز سبک جدیدی از بادکنک آرایی رونمایی می‌شود. تیم تشریفات رایکا با بهره‌گیری از خلاقیت و ابتکار خود و با آگاهی از جدیدترین متدهای طراحی می‌توانند بادکنک آرایی مراسمات شما همانند بادکنک آرایی عروسی، تولد و… را به بهترین شکل ممکن انجام دهند تا لذت برگزاری یک مراسم باشکوه را تجربه کنید.

پاسخ به سوالات پرتکرار

سوالات متداول

بادکنک‌های شما به تماس با آفتاب مقاوم هستند؟
بادکنک آرایی فضای باز را چند روز قبل از مراسم باید سفارش دهیم؟
بادکنک هایی که برای بادکنک آرایی فضای باز استفاده می کنید در برابر هوا مقاوم هستند؟

درخواست مشاوره رایگان

پس از ارسال پیام همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت

 آخرین

مقــالات

در اینستــاگرام
همراه ما باشید