ارائه تمامی خدمات تشریفات و مراسم ها

غرفه سازی به سبک تتریس

تشریفات رایکا، با طراحی‌های خلاق و ساختارهای فراتر از انتظار، هر نمایشگاه و رویداد را به یک تجربه استثنایی تبدیل می‌کند. غرفه‌سازی ماکسیما با جزئیات دقیق و نورپردازی هوشمند، برند شما را به یک سطح جدید از شکوه و جذابیت می‌برد. همچنین، امکان انطباق با نیازها و بودجه شما، غرفه‌های ماکسیما را با طراحی منحصر به فرد و قابل تنظیم فراهم می‌کنیم.

نمونه‌ای از غرفه‌ سازی تتریس

غرفه سازی تتریس

غرفه سازی تتریس یکی از انواع سازه‌های مدرن است که توسط اتصالات خاصی با سرعت بالا نصب می‌شوند و شما را از مشکلات ساخت و سازهای جاگیر و عملیاتی که برای استحکام و همچنین رنگ کردن ساختمان بی‌نیاز می‌کند. غرفه سازی تتریس تقریبا حدفاصل غرفه‌های پارتیشنی و چوبی بوده با این تفاوت که از قطعات آلومینیومی، تایتل‌های پلاستیکی و ام دی اف شیشه‌ای تشکیل می‌شود.

 مجموعه تشریفات رایکا با سال‌ها تجربه در زمینه اجرای پروژه‌های غرقه‌سازی توسط  انواع متریال مختلف، بهترین و نزدیکترین طرح را به ایده و نظر مشتری پیاده کرده و مشاورین ما در این مجموعه همیشه آمادکی لازم برای دریافت نظرات و انتقادات شما کاربران گرامی را دارند.

 

مراحل غرفه سازی تتریس

غرفه سازی به سبک تتریس مراحل مختلفی را شامل می‌شود که اجرای دقیق و منظم آن‌ها در نهایت به ساخت یک غرفه منحصربه‌فرد منجر می‌شود. این مراحل عبارتند از:

  • طراحی غرفه سازی تتریس

اولین مرحله در اجرای این پروژه، طراحی آن است. متر به متر این غرفه‌سازی با هدف استفاده بهینه و کاربردی از فضای موجود تقسیم می‌شود. غرقه‌سازی تتریس نسبت به سازه چوبی محدودیت کمتری داشته و دست طراح برای مانور بیشتر باز است.

  • کف سازی غرفه

اگر توجه کرده باشید در سایر غرفه‌سازی‌ها معمولا کف غرفه را موکت تشکیل می‌دهد ولی در تتریس، کف‌های پارکتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کف سازی غرفه یکی از تخصصی‌ترین امور در این حرفه است که باید توسط افراد ماهر انجام شود.

  • مونتاژ

قدم سوم در طراحی غرفه تتریس اتصال اجزا از پیش ساخته شده است. این اجزا به‌وسیله یک بسته پیچی به هم وصل شده و یک اتاق را تشکیل داده و پس از آن درب‌های طراحی شده نصب می‌شوند.

  • اتصالات الکتریکی

مرحله بعدی در غرفه سازی تتریس انجام اتصالات الکتریکی است. در این مرحله نورپردازی و اتصالات برقی اجرا می‌شود که نکته مهم در این بخش، عدم استفاده زیاد از تجهیزات و اتصالات نورپردازی خواهد بود.

  • چیدمان

چیدمان، مرحله آخر در طراحی غرفه سازی به سبک تتریس بوده که مربوط به انتخاب صحیح و چیدمان دکوراسیون، مرتبط با نوع غرفه است.

پارتیشن بندی غرفه نیز از اولین اقداماتی است که باید در غرفه سازی اجرا شود. این بخش‌ها از جنس‌های مختلفی نظیر چوب، شیشه، نئوپان و ام دی اف ساخته می‌شوند اما معمولا نوع آلومینیومی آنها به دلیل وزن پایین از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و در غرفه‌های فروشگاهی بیشتر مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

نکات مهم در غرفه سازی تتریس

در غرفه سازی تتریس باید به نکاتی توجه کنید که رعایت آن‌ها در اجرای باکیفیت این پروژه تاثیر مستقیم دارند. این نکات عبارتند از:

  • در اجرای سازه تتریس نیازی به مصالحی نظیر گچ و سیمان نیست.
  • لامپ‌های استفاده شده در این طرح باید حتما از نوع کم‌مصرف باشند.
  • در این سازه سازی، به تجهیزات خاص نظیر دستگاه جوش، اره برقی و مواردی از این قبیل نیاز نیست.
  • باید توجه کنید که به کف و دیوارها صدمه نزنید.
  • از کفپوش‌ها و سازه‌ها درست استفاده کنید.

مزایای غرفه سازی به سبک تتریس

غرفه سازی تتریس از مزایای بی‌شماری برخوردار است که موجب شده اکثر افراد این نوع سازه را برای طراحی و اجرای غرفه‌های فروشگاهی خود استفاده کنند. این مزایا عبارتند از:

1- کاهش هزینه‌های اجرا نسبت به سایر سازه‌ها

2- برخوردار بودن از استحکام و مقاومت اجزا

3- انعطاف‌پذیری در تولید و طراحی سازه مطابق با سلیقه افراد

4- ایمنی بالا

5- سهولت نصب و راه‌اندازی

6- سرعت بالای اجرا

7- عدم تولید آلودگی صوتی و ضایعات ناسازگار با محیط زیست

8- استفاده از پنجره در قسمت‌های مختلف

10- امکان انتقال اتصالات الکتریکی در قسمت‌های مختلف

این موارد به همراه مزایای بی‌شمار دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد غرفه‌ تتریس هستند. شما برای بهره‌مندی از این مزایا و اجرای یک غرفه ایده‌آل با متریال تتریس، می‌توانید به مجموعه ما در سایت تشریفات رایکا مراجعه کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

 

هزینه غرفه سازی به سبک تتریس

سازه تتریس یک روش ویژه برای اجرای غرفه‌های فروشگاهی محسوب می‌شود. در این نوع غرفه‌سازی از تتراپود به‌عنوان قطعه اصلی استفاده می‌شود که پس از تراکم‌سازی، یک سازه پویا و مقاوم ایجاد می‌شود. براساس نوع غرفه و اندازه آن و همچنین جزئیات طرح، هزینه‌های متفاوتی برای روش غرفه سازی تتریس در نظر گرفته می‌شود. به‌طور کلی این هزینه‌ها شامل موارد زیر می‌شوند.

  • هزینه مواد اولیه
  • هزینه کارگر
  • تجهیزات و ابزار مورد استفاده
  • هزینه حمل و نقل
  • هزینه ماشین‌آلات

باتوجه به فاکتورهای متفاوت برای تعیین هزینه، ذکر مقدار دقیق این مخارج به بررسی دقیق جزئیات پروژه نیاز داشته و باید از متخصصین این کار مشاوره دریافت کنید.

ساختار غرفه تتریس چگونه است؟

سازه تتریس از قطعاتی شبیه بازی تتریس تکشیل می‌شود که شامل یک سری بلوک‌های مستطیلی با رنگ‌های متنوع و ابعاد محختلف می‌شوند. در ساختار این سازه از گچ و سیمان و سایر مصالح معمول ساختمان سازی استفاده نمی‌شود و معمولا دستگاه‌ها و تجهیزاتی نظیر اره برقی یا دستگاه جوش در این روش کاربرد ندارند، که دلیل ان عدم نیاز به اهن الات است.

در غرفه سازی تتریس استفاده از بلوک‌ها با ابعاد و ارتفاع‌های مختلف موجب شده این نوع سازه‌ها با ارتفاع مورد نظر مشتری اجرا شوند و نظر اکثر افراد را همین مزیت جلب کرده است. در غرفه تریس به دلیل کیفیت متریال استفاده شده، استحکام سازه بسیار بالا بوده و و در مقابل اغلب تنش‌ها مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند.

تفاوت غرفه سازی ماکسیما با غرفه سازی تتریس

تتریس و ماکسیما هر دو از روش‌های مدرن غرفه سازی هستند که باوجود شباهت‌هایی زیاد در جنس و کاربرد، تفاوت‌هایی نیز دارند. تفاوت تتریس و ماکسیما در نوع بلوک‌های آن‌ها است که در تاریخ بلوک‌ها کوچک و یک اندازه هستند و به همین دلیل کار طراحی و نصب را آسان می‌کنند. این درحالی است که متریال استفاده شده در غرفه سازی ماکسیما از قطعات بزرگ تشکیل می‌شود که توسط آن زیبایی قابل توجهی به غرفه شما داده می‌شود.

غرفه سازی تتریس با بهترین قیمت در تشریفات رایکا

تشریفات رایکا یک مجموعه فعال در زمینه تامین خدمات مجالس، غرفه سازی تتریس و مواردی از این قبیل است که با بهره‌مندی از کادری مجرب و متخصص در ارائه بهترین خدمات همیشه آمادگی خود را اعلام می‌کند.

غرفه تتریس توسط این مجموعه طبق درخواست و سلیقه مشتری با بهترین متریال و مناسب‌ترین قیمت اجرا می‌شود. اگر تمایل دارید یک غرفه فروشگاهی ایده‌آل و منحصربه‌فرد داشته باشید ولی از قیمت اجرای این پروژه اطلاع ندارید با مشاورین ما در مجموعه تشریفات رایکا در ارتباط باشید.

 

پاسخ به سوالات پرتکرار

سوالات متداول

چقدر زمان برای طراحی و ساخت یک غرفه سازی تتریس نیاز است؟
هزینه تقریبی برای طراحی و اجرای یک غرفه به سبک تتریس چقدر است؟
آیا هزینه غرفه سازی تتریس شامل همه جزئیات مانند طراحی، ساختار، نورپردازی و موارد دیگر است؟

درخواست مشاوره رایگان

پس از ارسال پیام همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت

 آخرین

مقــالات

در اینستــاگرام
همراه ما باشید