ارائه تمامی خدمات تشریفات و مراسم ها

گل آرایی عروسی

در روزی که قلب‌ها در هم تنیده می شوند، گل‌ها نقشی حیاتی و زیبا در داستان عشق شما ایفا می‌کنند. در این سفر شیرین تشریفات رایکا با افتخار ، خدمات گل آرایی عروسی را به صورت حرفه ای برای شما عزیزان انجام می دهد.

نمونه کارهای گل آرایی عروسی

گل‌ آرایی عروسی

حتما هنگام ورود به مراسم عروسی مختلف، تزئینات زیبایی که با استفاده از گل‌های طبیعی انجام شده‌اند، توجه شما را جلب کرده است. در اکثر مواقع این تزئینات و طراحی‌ها را تیمی حرفه‌ای انجام میدهند که بهصورت تخصصی در زمینه گلآرایی عروسی فعالیت می‌کنند و هرکدام سبکی مخصوص به خود دارند. عوامل مختلفی در نتیجه گلآرایی جایگاه عروس و داماد تاثیرگذارند که در میان آنها می‌توانیم به نوع گل‌های استفادهشده، نحوه چیدمان آنها در کنار یکدیگر و همچنین توجه به محیط و فصل برای انجام این کار اشاره کنیم. بنابراین باید فردی باسلیقه و متخصص در زمینه گل‌آرایی آن را انجام دهد تا بهترین گزینه‌ها را انتخاب و جذاب‌ترین طرح را ایجاد کند. به همین دلیل است که بیشتر عروس و دامادها قبل از رسیدن روز عروسی خود، به دنبال شرکت‌های باتجربه می‌گردند تا خدمات گل‌آرایی مراسم خود را به دست آنها بسپارند و زیباترین طراحی را در بهترین شب زندگی خود داشته باشند.

هزینه گل آرایی جایگاه عروس  و مراسم عروسی

مهمترین پرسشی که اغلب مراجعه‌کنندگان برای دریافت خدمات تزئینات مراسم عروسی در ذهنشان دارند، هزینه گلآرایی مجالس عروسی است. بهطور حتم نمی‌توانیم عدد ثابتی را برای تمام موقعیت‌ها در نظر بگیریم؛ زیرا عوامل مختلفی روی این موضوع تاثیرگذار هستند. برای مثال استفاده از گل‌های گرانقیمت و طراحی‌های خاص، می‌تواند مبلغ نهایی را بیشتر کند؛ البته گاهی از گل‌های مصنوعی در کنار آنها استفاده می‌شود تا هزینه کمتر شود. البته اگر قصد داشته باشید خدمات گل‌آرایی را برای مراسم کوچکتر مانند بلهبرون یا نامزدی دریافت کنید، می‌توانید طرح نهایی را کمی ساده‌تر انتخاب کنید تا قیمت‌ نهایی آن کمتر شود.

اما در حالت کلی باید توجه داشته باشید که گلآرایی جایگاه عروس و داماد، همیشه باید به بهترین شکل ممکن انجام شود که البته بیشترین هزینه را نیز در میان این خدمات دارد. اگر تمایلی به صرف هزینه اضافی ندارید، می‌توانید از گل‌آرایی روی میز مهمانان در مراسم عروسی چشم‌پوشی کنید و تمرکز اصلی را بر تزئین جایگاه عروس و داماد بگذارید.

گل آرایی عروسی با توجه به جدیدترین ترند‌ها

گل‌آرایی نیز مانند هر صنعت دیگری، روزبه‌روز تغییر می‌کند و طرح‌های جدیدتری از سوی شرکت‌های خدماتی ارائه می‌شود که با مد روز هماهنگ هستند. چند نمونه از سبک‌های مختلف گل‌آرایی که با توجه به جدیدترین ترندهای دنیا انجام می‌شوند، عبارتند از:

·      گل‌آرایی به سبک مینیمال یا مدرن: در این روش از گل‌ها و گلدان‌های کمارتفاع استفاده می‌شود. همچنین ترکیب رنگ‌ها محدودتر است و روی یک عنصر خاص تمرکز می‌شود.

·      گل‌آرایی کلاسیک: این روش با استفاده از گل‌های بزرگ، مانند برگ موز، و ترکیبی از گل‌های متنوع و چند رنگ انجام می‌شود. همچنین عناصری مانند محراب و طاق‌های گل نیز در آنها به چشم میخورد.

·      گل‌آرایی ساحلی: این روش گل‌آرایی ساده‌ای است که معمولا برای مراسم کنار دریا مناسب است و استفاده از رزهای سفید که با رنگ دریا تناسب دارند، در آن ترجیح داده می‌شود.

·       گل‌آرایی شرقی: این روش بر اساس هنر شرقی، بهویژه ژاپن، است و تجمل زیاد و رنگ‌های شارپ در آن کمتر دیده می‌شود. ضمن اینکه عناصر طبیعی زیادی در این روش به کار میرود.

هر یک از این روش‌ها می‌توانند با ترکیب و تنظیمات مختلف، با توجه به سلیقه و تمایلات خاص عروس و داماد تغییر کنند تا نتیجه‌ نهایی متفاوت‌تر از حالت اصلی شود.

 

گل آرایی عروسی با استفاده از گل های فصلی

گل‌آرایی فصلی نه تنها در مراسم عروسی، بلکه در تزئینات دیگر مجالس و رویدادها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال در فصل بهار، گل‌هایی با رنگ‌های زنده و شاداب مانند نرگس، گل نخود شیرین، گل صد تومانی، یاس، بنفشه، زنبق دره، پیریس ژاپنیکا و گل‌های گلخانه‌ای استفاده می‌شوند. این گل‌ها حس طراوت و شادابی را به محیط منتقل می‌کنند و باعث ایجاد جوی بهاری می‌شوند. در تابستان نیز گل‌هایی با رنگ‌های روشن و گرم مانند آفتابگردان، رز، ادریسی، کلماتیس و… بهکار میروند. این گل‌ها جوی پرانرژی به مراسم می‌بخشند و با طراحی‌های رنگارنگ، نمایانگر فصل تابستان خواهند بود.

در پاییز گل‌هایی با رنگ‌های گرم مانند گل محمدی، شقایق ژاپنی، شاخ و برگ‌های انگور و افرا، گل داووی، تاج خروس و… مورد استفاده قرار میگیرند. این گل‌ها در پاییز، حس گرما را به مهمانان منتقل میکنند و باعث ایجاد جوی دلنشین می‌شوند. در زمستان نیز گل‌هایی با رنگ‌های کریستالی و سرد مانند رز شقایق، سبزه، گل‌های خاص و… بهکار میروند که فضا را شیک و منحصر به فرد خواهند کرد.

به جز انتخاب گل مناسب در هر فصل، وسایل و دکوراسیون‌های جانبی مورد استفاده نیز نقش مهمی در گل‌آرایی فصلی دارند. استفاده از وسایلی مانند شاخه‌ها، برگ‌ها، چوب‌ها و تزیینات جانبی دیگر، باعث زیباتر شدن گل‌آرایی خواهند شد و ترکیب رنگ‌ها و قرارگیری صحیح گل‌ها و وسایل نیز در ایجاد طرحی زیبا و هماهنگ با فصل، تاثیرگذار هستند.

سفارش گل آرایی عروسی از تشریفات رایکا

گلآرایی مراسم عروسی باید از سوی تیمی حرفه‌ای و باتجربه انجام شود. این شرکت‌ها برای انجام پروسه‌ای که به آنها سپرده‌اید، با توجه به موقعیت، طرحی متفاوت را انتخاب می‌کنند؛ برای مثال مسیر ورودی عروس و داماد و مهمانان، جایگاه نشستن عروس و داماد، میزهای پذیرایی، میزهای یادبود، میز شام، تالار عروسی، سفره عقد و باغ عقد، هرکدام به روش مخصوصی برای گل‌آرایی نیاز دارند. انتخاب این مدل‌ها تنها از سوی تیمی حرفه‌ای که تجربه کافی را در این زمینه دارد، به بهترین نحو انجام می‌شود و «رایکا» شرکتی است که می‌توانید در این زمینه روی آن حساب کنید.

این مجموعه برای ارائه بهترین گلآرایی، از گل‌های تازه و باکیفیت استفاده میکند و رنگ نهایی این تزئینات را با توجه به تم جشن عروسی و سلیقه شما انتخاب می‌کند. همچنین افرادی در آن مشغول به فعالیت هستند که در زمینه گل‌آرایی کاملا حرفه‌ای هستند و تجربه کافی دارند.

این تیم برای جایگاه عروس و داماد که مرکز توجه است نیز برنامه‌های ویژه‌ای را پیاده می‌کند. علاوه بر این مسیر ورود و عبور عروس و داماد را هم به شکلی رویایی تزئین می‌کند تا خاطره آن همیشه در ذهن‌ها باقی بماند.

لوکس ترین مدل های گل آرایی عروسی در تشریفات رایکا

رایکا شرکت حرفه‌ای گلآرایی عروسی است که خدمات شخصی‌سازیشده‌ و مطابق با سلیقه شما را ارائه می‌دهد. افرادی در این تیم مشغول به فعالیت هستند که تجربه و استعداد کافی را در زمینه طراحی گل‌آرایی دارند و قادر به خلق طرح‌های خیره‌کننده و منحصر به فرد هستند. ویژگی جالبی که رایکا در خدمات خود قرار داده، ارائه طیف گسترده‌ای از گزینه‌های متناسب با هزینه مورد نظر شما در گلآرایی مجالس عروسی است؛ بنابراین این شرکت محیطی منحصربه‌فرد و زیبا را با قیمت مد نظر شما، برایتان ایجاد میکند.

همچنین قبل از عقد قرارداد و شروع کار، مشاوره تخصصی در اختیار شما قرار داده می‌شود تا فرایند گل‌آرایی با جزئیات کاملی که شما در ذهنتان دارید، در زمان مناسب در جایگاه مورد نظر انجام شود. اگر شما هم به دنبال مجموعهای باکیفیت و مطمئن برای خدمات گلآرایی عروسی می‌گردید، کافی است با رایکا تماس بگیرید و بقیه مراحل را به دست مسئولین این مجموعه بسپارید.

پاسخ به سوالات پرتکرار

سوالات متداول

هزینه گل آرایی برای مراسم عروسی چگونه محاسبه می شود؟
از چند روز قبل مراسم عروسی باید سفارش گل آرایی داد؟
چقدر زمان برای گل آرایی مراسم عروسی نیاز است؟

درخواست مشاوره رایگان

پس از ارسال پیام همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت

 آخرین

مقــالات

در اینستــاگرام
همراه ما باشید