اجاره تجهیزات مجالس

باید بگوییم که از امروز دیگر نگران هزینه خرید تجهیزات مجالس نباشید، چرا که با اجاره تجهیزات مجالس از مجموعه تشریفات رایکا، همه لوازم مورد نیازتان در دسترس شما خواهد بود. این روش هوشمندانه به شما کمک می‌کند تا بدون هزینه‌های بالا، یک محیط جذاب و بی‌نظیر را برای مهمانان خود فراهم کنید و با اجاره این تجهیزات لحظات به‌یادماندنی را برای عزیزانتان رقم بزنید.

بادکنک آرایی عروسی

انواع خدمات اجاره تجهیزات مجالس

اجاره لوازم نورپردازی

اجاره تجهیزات پذیرایی

لوازم صوتی و تصویری

اجاره تلویزیون

اجاره تجهیزات عروسی

اجاره تجهیزات تولد

اجاره تجهیزات مجالس

اجاره تجهیزات مجالس انواع مراسم‌ها

این روزها در برگزاری مجالس مختلف نظیر، عروسی، تولد و مجالسی از این قبیل، علاوه بر هزینه‌های جانبی، مبلغ بالایی برای خرید تجهیزات باید بپردازیم. همین هزینه‌ها موجب شده اکثر افراد از اقدام به برگزاری مجلس امتناع کنند و یک مراسم ساده را ترجیح دهند. حال ما می‌خواهیم به شما یک راهکار عالی پیشنهاد دهیم تا بتوانید تمام مجالس خود را با هزینه پایین برگزار کنید.

چرا اجاره تجهیزات مجالس بهترین راهکار است؟

با اجاره تجهیزات مجالس، مهمانی شما به یک تجربه فوق‌العاده تبدیل می‌شود! هزینه‌های بالای خرید تجهیزات و نگرانی‌های افراد برای مکان و نحوه نگهداری آن‌ها همیشه موجب تحمیل هزینه‌های بالا و استرس شدید برای اکثر خریداران این تجهیزات شده است. تمام ابزارهای لازم برای جشن و مراسم شما فقط یک با یک تماس آماده می‌شوند.

رایکا با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات، لحظات خاطره‌انگیز و شاداب را برای شما و مهمانانتان فراوان می‌کند و در کاهش هزینه‌های خرید و نگهداری این تجهیرات، به شما با اجاره دادن آن‌ها کمک خواهد کرد. حالا با آسودگی خاطر به استقبال جشن خود بروید و لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را برای خود و اطرافیان‌تان خلق کنید.

نکات مهم در اجاره تجهیزات مجالس

اگر می‌خواهید یک مجلس بی‌نظیر داشته باشید، باید در زمان اجاره تجهیزات مجلس خود، نکاتی را مد نظر قرار دهید. در ادامه این نکات را ذکر می‌کنیم تا بتوانید در انتخاب خود دقت کافی داشته باشید.

پیشرفته بودن تجهیزات

یکی از نکات مهم در زمان اجاره تجهیزات، کیفیت بالا و میزان به روز بودن آن‌ها است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی انتظارات افراد از سیستم ها و تجهیزاتی که اجاره می‌کنند بسیار بالا است و انتظار دارند یک مجلس عالی داشته باشند. با اجاره تجهیزات مدرن و پیشرفته از مجموعه رایکا می‌توانید یک میهمانی ایده‌آل و هیجان‌انگیز را برای خود رقم بزنید. هدف ما در تشریفات رایکا برگزاری یک مجلس به یادماندنی بدون هیچگونه استرس برای شما است.

هماهنگ بودن تجهیزات با موضوع مجلس

معمولا مجالس متنوعی برگزار می‌شوند که هر کدام لوازم و تجهیزات مناسب خود را می‌طلبد. به‌عنوان مثال تجهیزاتی که در یک مجلس عروسی، تولد، عزا و غیره مورد نیاز هستند، قطعا در همه جوانب به هم شباهت ندارند. پس حتما از تجهیزات مناسب مجلس خود استفاده کنید.

اجاره تجهیزات از یک خدمات تشریفاتی معتبر

حتما می‌دانید که مجموعه‌ای که از آن تجهیزات را اجاره می‌کنید هر اندازه معتبرتر باشد کیفیت خدمات دهی آن نیز بالاتر بوده و در برگزاری مجلس شما بهترین خدمات و تجهیزات را ارائه می‌دهد. پس سعی کنید در انتخاب این مرکز خدمات تشریفاتی حساسیت ویژه به خرج دهید. شما با خدمات مجموعه رایکا می‌توانید بدون دغدغه یک مراسم شگفت‌انگیز داشته باشید و این مجلس را به لحظات فراموش نشدنی تبدیل کنید.

توجه به محل برگزاری مجلس

همانطور که می‌دانید برگزاری مراسم در محیط‌های مختلف نیازمند برنامه‌ریزی و تجهیزات متفاوت است. به‌عنوان مثال مجالسی که در سالن‌ها و تالارهای سرپوشیده برگزار می‌شوند با مجالسی که در باغ و مکان‌های غیر سرپوشیده هستند، تجهیزات مخصوص به خود را می‌طلبند. لذا قبل از هر اقدامی با مدیر مجموعه‌ای که برای اجاره تجهیزات به آن مراجعه کرده‌اید هماهنگ کنید تا برای تامین تجهیزات مناسب مکان مجلس، اقدام کنند.

تعداد مهمان‌ها

تعداد مهمان‌ها نیز از نکات قابل توجه است تا بتوانید بر اساس آن میزان سفارش ظروف پذیرایی و میز و صندلی را مشخص کنید و یک فضای مناسب با توجه به این افراد تهیه کنید.

هزینه‌ها

یکی از عوامل مهم در برگزاری مجالس، میزان بودجه‌ای است که برای آن در نظر گرفته‌ایم. هنگام اجاره تجهیزات مجالس باید به کرایه آن‌ها توجه کنید تا بتوانید متناسب با توان مالی خود آن‌ها را انتخاب کنید. مدیریت هزینه‌ها به شما در بهتر برگزار شدن مجلس کمک زیادی می‌کند.

سفارش به موقع

یک نکته مهم دیگر که باید به آن اشاره کنیم، زمان ثبت سفارش شما برای اجاره تجهیزات مجالس است. شما باید قبل از برگزاری مجلس، با مرکزی که قرار است تجهیزات را اجاره کنید، هماهنگ باشید تا لوازم مورد نیازتان را در زمان مشخص برایتان ارسال کنند. تاخیر در ارسال تجهیزات ممکن است همه برنامه‌ها را به هم بریزد و مشکلات جدی را ایجاد کند.

خدمات اضافی

قبل از اجرای مراسم، مکان مورد نظر را بررسی کنید تا اگر به لوازم دیگری نظیر، تجهیزاتی گرمایشی یا سرمایشی نیاز دارد، نسبت تامین آن‌ها نیز اقدام کنید. خدمات اضافی نظیر تجهیزات ذکر شده، باند و مواردی از این قبیل، می‌تواند به شما در پذیرایی بی‌نظیر از مهمانان به بهترین شکل ممکن، کمک کند.

انواع تجهیزات مجالس مورد نیاز

با اجاره تجهیزات مجالس شما می‌توانید مجلس خود را به یک تجربه بی‌نظیر تبدیل کنید. در نظر داشته باشید که شما در یک مجلس جشن و شادی باید تنها در داشتن لحظات خوشایند تمرکز کنید و هیچ دغدغه‌ای برای برگزاری این مجلس نداشته باشید پس با اجاره لوازم مورد نیاز مجلستان لحظات ناب و بی دغدغه‌ای را خلق کنید. این تجهیزات عبارتند از:

ظروف پذیرایی

از نیازهای اولیه برگزاری مجالس، ظروف پذیرایی هستند. این ظروف از تنوع طرح و رنگ بالا برخوردار هستند و با توجه به نوع مجلس می‌توان رنگ و طرح را انتخاب کرد.

میز و صندلی

اغلب مراسم‌ها به میز و صندلی نیاز دارند. شما می‌توانید این تجهیزات را برای اجرای مراسم خود در طرح‌ها و ابعاد مختلف اجاره کنید. حتی تنوع رنگ نیز در میز و صندلی وجود داشته که می‌توانید با رنگ فضای مجلس و محیط آن ست کنید.

وسایل گرمایشی

معمولا مجالسی که در فصل زمستان و پاییز برگزار می‌شوند، برای برخوردار بودن از یک محیط با دمای مناسب، نیازمند وسایل گرمایشی هستند. برخی از تالارها و سالن‌های مجالس خود مجهز به این تجهیزات هستند. ولی اگر مکانی که شما قرار است میهمانی خود را در آن برگزار کنید وسایل گرمایشی ندارد، می‌توانید برای اجاره آن اقدام کنید. تشریفات رایکا بهترین تجهیزات گرمایشی را با ایمنی بالا در اختیار شما قرار می‌دهد.

وسایل سرمایشی

تابستان‌ها بخاطر تعطیلی مدارس زمان مناسبی برای انتخاب زمان مجالس عقد و عروسی است و در این فصل سال بیشترین مجالس جشن برگزار می‌شود. تنها مشکل این فصل گرمای آن است که قطعا موجب آزار میهمان‌ها خواهد شد. برای رفع این مشکل در مجالس از وسایل سرمایشی نظیر کولر استفاده می‌شود تا محیطی خنک و دلچسب را برای حاضرین و میهمانان فراهم شود.

تجهیزات صوتی و تصویری

یکی از تجهیزاتی که نقش اصلی در باکیفیت برگزار شدن مجالس را به عهده دارد، تجهیزات صوتی و تصویری هستند. این ابزارها شامل بلندگو، میکروفون، ویدیو، میکسر، پروژکتور و مواردی از این قبیل می‌شود. مجموعه ما بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات صوتی و تصویری را برای مجالس شما تامین می‌کند و زیباترین لحظات را برایتان به ارمغان می‌آورد.

چادر

گاهی مراسم در فضای باز برگزار شده و افراد برای محافظت از میهمانان خود در برابر آفتاب یا بارش باران، اقدام به اجاره چادر می‌کنند.

اسپیس

در برگزاری نمایشگاه و همایش‌های مختلف، محل جلسات و فضای غرفه بسیار حائز اهمیت است، لذا با اجاره اسپیس در طرح‌ها و مدل‌های مختلف، می‌توانید بهترین فضا را برای برگزاری این مراسم فراهم کنید.

فرش

فرش نیز یکی از لوازمی است که می‌توانید برای مجالس خود اجاره کنید و یک فضای گرم و سنتی را در کنار مدرنیتگی ایجاد کنید. این تلفیق بی‌نظیر در بهتر برگزار شدن مراسم نقش مهمی دارد.

جلوه‌های نوری

برای اینکه فضای برگزاری مجلس دلپذیرتر شود، نور و روشنایی تاثیر بسزایی دارد. می‌توانید از رنگ‌های مختلف بهره ببرید تا جلوه‌های زیبایی را در محیط خلق کنید. جلوه‌های نوری بخش مهمی از یک مجلس محسوب می‌شوند که حتما باید از یک متخصص کمک بگیرید. مجموعه تشریفات رایکا بهترین تجهیزات را برای روشنایی و نورپردازی در اختیار شما قرار می‌دهد. اجاره تجهیزات مجالس از جمله ابزار نورپردازی، زیبای جشن شما را چندین برابر خواهد کرد.

تزئینات

تجهیزات مربوط به گل‌آرایی، بادکنک، گلدان، شمع و سایر تزئینات با توجه به مراسمی که دارید قابل استفاده هستند تا ضمن دلچسب‌تر شدن فضا، فیلم و عکس‌های زیبا و ماندگاری از مراسمتان تهیه کنید.

تمام تجهیزات ذکر شده را می‌توانید از تشریفات رایکا با مناسب‌ترین هزینه اجاره کنید و مجلس خود را در بهترین شرایط مدیریت و برگزار نمایید.

قیمت اجاره تجهیزات

اجاره تجهیزات مجالس با وجود هزینه‌های بالایی که برای خرید آن‌ها باید پرداخت کنید، یک اقدام هوشمندانه و به‌صرفه خواهد بود. لذا اکثر افراد سعی می‌کنند بجای صرف هزینه‌های بالا، برای اجاره این لوازم اقدام کنند. قیمت اجاره تجهیزات مجالس معمولا متفاوت بوده و با در نظرگرفتن پارامترهای مختلفی نظیر کیفیت و کارایی تجهیزات، میزان لوازم سفارش داده شده، تنوع تزئینات، نورپردازی، نوع عکاسی و فیلمبرداری و مواردی از این قبیل، تعیین می‌شود.

 برای اطلاع دقیق از قیمت این تجهیزات، با کارشناسان تشریفات رایکا در تماس باشید و پس از ارائه لیست لوازم خود و با بررسی‌های انجام شده توسط این مجموعه و بازدید از محل برگزاری مجلس، هزینه نهایی را دریافت کنید. 

مزایای اجاره تجهیزات مجالس

اجاره تجهیزات مجالس از مزایای بی‌شماری برخوردار است و خواسته‌های شما برای برگزاری یک مراسم شاد و رویایی را به واقعیت تبدیل می‌کند. دسترسی آسان، هزینه کمتر و کاهش استرس برای بهتر برگزار شدن مراسم، از مزایای اجاره تجهیزات مراسم محسوب می‌شوند. در ادامه بیشتر در مورد مزایای این کار صحبت خواهیم کرد.

در دسترس بودن لوازم به میزان کافی

با توجه به نوع مراسم، افراد و سازمان‌های مختلف می‌توانند برای اجاره تجهیزات برای یک مدت مشخص اقدام کنند. همچنین تامین میزان کافی تجهیزات بر اساس تعداد افراد شرکت کننده، از نگرانی و استرس بابت کافی نبودن آن‌ها کاسته و با خیالی آسوده مراسم را مدیریت خواهید کرد.

عدم استفاده از لوازم شخصی

معمولا شلوغی مجالس موجب می‌شود که برخی از تجهیزات و لوازم شخصی آسیب ببینند. اگر تجهیزات اجاره‌ای دچار آسیب شوند تنها با پرداخت خسارت اندک با توجه ارزش وسیله‌ای که آسیب دیده، می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

هماهنگی تجهیزات

ست بودن لوازمی که اجاره می‌شوند امکان‌پذیر بوده و شما می‌توانید از نظر رنگ و اندازه، این تجهیزات را هماهنگ با هم سفارش دهید تا محیط زیبایی را ایجاد کنید.

تنوع رنگ و کیفیت

تجهیزات اجاره‌ای از تنوع رنگ و کیفیت بالا برخوردار هستند و شما قادر خواهید بود با توجه به مراسم خود این لوازم را سفارش دهید و یک مجلس شیک و قابل قبولی را برگزار کنید.

هزینه کم

همانطور که در بخش‌های قبل ذکر شد، خرید تجهیزات مجالس کار هزینه‌بر و به‌صرفه‌ای نبوده و معمولا اجاره تجهیزات مجالس اقتصادی‌تر خواهد بود. شما می‌توانید با یک هزینه بسیار پایین و متناسب با بودجه خود یک مجلس باکیفیت و خاص را داشته باشید

اتلاف زمان و انرژی

با اجاره تجهیزات مجالس شما قادر خواهید بود در زمان و انرژی خود صرفه‌جویی کنید و به جای زمان گذاشتن برای خرید تک تک این تجهیزات و انتقال دادن به مکان مراسم، از یک مرکز تشریفات مجالس نظیر رایکا، همه لوازم مورد نیاز خود را سفارش دهید و تیم این مجموعه خود در اجرا و نصب آن‌ها با نظم و دقت بالا اقدام خواهند کرد.

اجاره تجهیزات مجالس در تشریفات رایکا

مجموعه رایکا با بیش از 8 سال سابقه در زمینه خدمات مجالس و تشریفات، یکی از معتبرترین مراکز موجود در کشور است که با ارائه خدمات و برگزاری مجالس به بهترین شکل ممکن، همیشه سعی کرده است رضایت مراجعین خود را جلب کند و نظر و سلیقه این افراد را در اولویت فعالیت خود قرار دهد. شما می‌توانید برای اجاره تجهیزات مجالس با مجموعه ما در ارتباط باشید با برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

تشریفات رایکا با ارائه تجهیزات مدرن و پیشرفته و همچنین تنوع بالا در این تجهیزات، کیفیت برگزاری یک جشن و مراسم خاص را چندین برابر می‌کند. با اجاره تجهیزات مجالس از ما، به یک مهمانداری بی‌نظیر دست خواهید یافت از حرفه‌ای‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات ما بهره‌مند خواهید شد. فقط کافیست تماس بگیرید، مشاورین تشریفات رایکا تمام اطلاعات را در زمینه اجاره تجهیزات و هزینه آن‌ها در اختیار شما قرار خواهند داد.

پاسخ به سوالات پرتکرار

سوالات متداول

چگونه می توانم تجهیزات مجالس را اجاره کنم؟

برای اجاره تجهیزات مجالس، می توانید از وب سایت رایکا دیدن کنید و با ما تماس بگیرید. ما به شما در انتخاب تجهیزات مناسب برای نیازهای خود کمک خواهیم کرد و فرآیند اجاره را آسان می‌کنیم.

هزینه اجاره تجهیزات مجالس چقدر است؟

هزینه اجاره تجهیزات مجالس به نوع تجهیزات، مدت اجاره و محل برگزاری رویداد بستگی دارد. برای دریافت قیمت دقیق، لطفاً با کارشناسان رایکا تماس بگیرید.

چه ضمانتی برای تجهیزات اجاره ای ارائه می دهید؟

ما تمام تجهیزات مجالس خود را قبل از اجاره به طور کامل تست و بازرسی می‌کنیم. ما همچنین ضمانت بازگشت پول را برای همه تجهیزات اجاره‌ای خود ارائه می‌دهیم.

درخواست مشاوره رایگان

پس از ارسال پیام همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت

 آخرین

مقــالات

در اینستــاگرام
همراه ما باشید