ارائه تمامی خدمات تشریفات و مراسم ها

اجرای دکور یلدا

شب یلدا می‌تواند به یکی از به یاد ماندنی‌ترین شب‌های سال تبدیل شود. به همین دلیل است که اکثر اعضای خانواده‌ها به دنبال اجرای دکور یلدا هستند. یک دکور یلدایی مناسب باید خصوصیات ویژه‌ای در خود داشته باشد و مورد پسند اعضای دیگر خانواده نیز باشد. ضمن این که چنین دکوری باید در تصاویر و ویدیوها به خوبی هر چه تمام‌تر خود را نشان دهد.

ایده های دکور یلدا

 بادکنک آرایی : بادکنک آرایی نخستین گامی است که افراد به منظور اجرای تم یلدا می‌توانند پیاده کنند. بادکنک‌ها باید در بهترین حالت خود باشند و از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند. ضمن این که تم و رنگ آن‌ها کاملا باید حال و هوای شب یلدا را داشته باشد. امروزه بادکنک‌هایی مناسب این شب نیز به فروش می‌رسد که می‌توانید نسبت به تهیه آن‌ها اقدام نمایید.
تشریفات رایکا با سابقه ی درخشان در زمینه بادکنک آرایی در خدمت شما عزیزان می باشد.

بک گراند و استند حلقه : استفاده از استند حلقه نیز یکی دیگر از ایده‌هایی است که امروزه در بیشتر مراسمات از آن استفاده می شود.

استفاده از برگ های پاییزی :شما حتی می‌توانید از برگ‌های خشک پاییزی در دکور خود استفاده کنید. این بدان معنا است که پاییز در حال رفتن است و زمستان جای آن را خواهد گرفت. حضور برگ‌های زرد رنگ پاییزی در این جشن، بی شک می‌تواند اتفاق جذابی برای سایر اعضا نیز باشد. ضمن این که طراحی چنین دکوری، هزینه‌ای را هم برایتان در بر نخواهد داشت.
البته در این خصوص باید به نکاتی هم توجه داشته باشید. برای نمونه فضای منزل شما باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتوانید این دکور را ایجاد نمایید. ضمن این که این برگ‌ها بهتر است بر روی سرامیک و یا پارکت قرار داده شوند؛ چرا که زیبایی بیشتری را به ارمغان خواهند آورد.

استفاده از شمع و انار: امروزه افراد زیادی هستند که از ترکیب شمع و انار به منظور طراحی دکور یلدایی استفاده می‌کنند. قرار دادن این دو در کنار هم می‌تواند زیبایی دکور شما را چند برابر کند. البته این به شرطی رخ می‌دهد که در این خصوص سلیقه زیادی به خرج دهید.
بهتر است شمع‌های شما به صورت استوانه‌ای باشد تا لذت بیشتری هم در نهایت از دکورتان ببرید. البته در برخی از فروشگاه‌های معتبر، شمع‌هایی با تم شب یلدا به فروش می‌رسد که نباید از آن‌ها هم غافل شوید. اشخاصی هم هستند که این شمع‌ها را درون ظروف بلوری قرار می‌دهند که آن نیز به نوبه خود زیبایی‌هایی خواهد داشت. این شمع‌ها در اندازه‌های مختلف در دسترس قرار گرفته است که انتخابشان به عهده شما خواهد بود.با سپردن مراسمات خود به تشریفات دیگران دغدغه دیزاین نداشته باشید.

تشریفات رایکا مجرب در زمینه برگزاری و دکوراسیون مراسمات، با اجرای دکور شب یلدا و بادکنک آرایی یلدا با بهترین ایده ها در خدمت شما می باشد.

پاسخ به سوالات پرتکرار

سوالات متداول

هزینه اجرای دکور یلدا چقدر است؟
امکان سفارش دکور یلدا به صورت فوری وجود دارد؟
برای اجرای دکور یلدا، فراهم کردن لوازم به عهده مشتری است؟

درخواست مشاوره رایگان

پس از ارسال پیام همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت

 آخرین

مقــالات

در اینستــاگرام
همراه ما باشید