همه مقالات

اجرای گروه نمایش در مراسمات مختلف

اجرای گروه نمایش در مراسمات : همان طور که در جریان هستید، امروزه مراسم‌های گوناگونی در سرتاسر جهان و حتی کشور خودمان برگزار می‌شود. بنابراین اگر صاحب این دسته از مجالس هستید، می‌توانید تمهیداتی را در نظر بگیرید تا این مراسمات هر چه بهتر و جذاب‌تر برگزار گردد. در کل شما قادر هستید تا ترفندهای مختلفی را برای مراسم‌هایی از جمله همایش‌ها، تولدها و افتتاحیه‌ها در نظر داشته باشید و در هر یک از آن‌ها به بهترین تبدیل شوید.

یکی از این ترفندها را باید اجرای گروه نمایشی به شمار آورد که در نوع خود می‌تواند به تجربه‌ای طلایی تبدیل شود. امروز نوبت به این رسیده است تا بیش از پیش در مورد این اجراها، مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم. پس در صورتی که شما نیز به دنبال برگزار کردن چنین مراسم‌هایی به بهترین شکل هستید، تا انتها همراهمان باشید.

انواع اجراهای گروه نمایش رایکا

همان گونه که ذکر شد، نمایش‌های مربوط به گروه ما می‌تواند در دسته‌بندی‌های متفاوتی قرار گیرد. پس در ابتدا باید ببینید که نیاز شما چیست، و سپس با تیم ما تماس حاصل فرمایید. البته اگر در همان وهله اول نیز این کار را انجام دهید، اعضای تیم ما می‌توانند شما را به خوبی راهنمایی کنند. در این بخش قصد داریم تا در مورد انواع این اجراها با هم صحبت داشته باشیم.

1- مرد آینه ای

مرد آینه‌ای را می‌توان یکی از محبوب‌ترین اجراهای ما به شمار آورد که امروزه افراد زیادی نسبت به درخواست آن اقدام می‌کنند. البته باید بدانید که این کاراکتر، تقریبا چند سالی است که وارد کشور ما شده است. در گذشته مردم کشور ما با مشاهده مرد آینه‌ای در کشورهای مشهور جهان، تصمیم گرفتند تا از آن در ایران نیز بهره مند شوند.

کت و شلوار این مرد کاملا بازتابنده نور است و این می‌تواند جلوه‌ای خاص و جالب را به مجلس شما بدهد. در بسیاری از مهمانی‌ها و مجالس می‌توانید از مردم آینه‌ای استفاده کنید. آن‌ها قادر هستند تا در همه جای مهمانی شما گشت و گذار داشته و با افراد مختلف ارتباط برقرار کنند. در واقعا این فرصت برای مهمانان فراهم است تا بتوانند با مرد آینه‌ای نیز عکس بگیرند و لحظات جذابی را به ارمغان آورند.

2- مرد آهنی

جدا از مرد آینه‌ای، مرد آهنی نیز می‌تواند برای بسیاری از مراسم‌ها مانند جشن تولدها، افتتاحیه‌ها و همایش‌ها جذاب به نظر برسد. در واقع با به کار بردن مرد آهنی از سوی تیم رایکا، مجلسی به یاد ماندنی را برای اعضای حاضر در آن رقم خواهید زد. چنین کاراکتری می‌تواند برای کودکان، نوجوانان و جوانان بسیار مناسب و جالب توجه باشد. مهمانان باز هم می‌توانند با چنین کاراکتری سلفی گرفته و بعدها از آن مهمانی به خوبی یاد کنند.

3- مرد نامرئی

هنگامی که شما از المان‌ها و اتفاقات جذاب و عجیب و غریب در مهمانی خود رونمایی کنید، باعث می‌شود تا مهمانان نیز حسابی غافلگیر شوند و بتوانند یکی از بهترین تجربه‌های خود را در مراسم مورد نظر شما داشته باشند. به جز دکوراسیون‌هایی که می‌توانید برای مهمانی خود در نظر داشته باشید، استفاده از مرد نامرئی را هم به شما پیشنهاد می‌دهیم. مرد نامرئی با لباس‌های خاص و جذاب خود، می‌تواند اجراهایی دوست داشتنی را هم داشته باشد و مهمانان را حسابی و طی چند دقیقه سرگرم نماید.

4- سیلورمن

شاید تا به حال نام سیلورمن‌ ها را در مهمانی‌ها شنیده باشید. آن‌ها در واقع افرادی هستند که با رنگ آمیزی لباس‌ها و چهره‌های خود به رنگ نقره‌ای، هم به خود و هم به مهمانی جلوه‌ای عجیب و خاص می‌دهند. آن‌ها می‌توانند بدون تحرک در نقطه‌ای حضور داشته باشند و نقش مجسمه را ایفا نمایند، یا این که حرکاتی هیجان انگیز را انجام دهند.

5- تن پوش عروسکی

مطمئنا شما هم تا به حال از کنار رستوران‌ها و موارد مشابهی عبور کرده و عروسک‌هایی را مشغول تبلیغ آن جا دیده‌اید. ما قادر هستیم تا این تن پوش‌های عروسکی را در اندازه‌ها و انواع گوناگون در اختیار شما قرار دهیم. انواع تن پوش عروسکی ما به صورت حجمی و غیر حجمی در دسترس شما قرار دارد و انتخاب هر یک از آن‌ها کاملا به سلیقه شما وابسته خواهد بود.

6- دلقک

دلقک‌ هایی هم در تیم ما حضور دارند که با اجراهای خود می‌توانند افراد حاضر در مجالس را شگفت زده کنند. ما می‌توانیم این دسته از افراد را به صورت تکی یا گروهی به مجل مورد نظر شما بفرستیم تا کارهای متفاوتی را برای شما و مهمانان انجام دهند.

سخن پایانی

هدف از نوشتن این مقاله، آشنایی با اجرای گروه نمایش در مراسمات مختلف به وسیله تیم تشریفات رایکا بوده است که امیدواریم از آن لذت برده باشید. همان گونه که در قسمت‌های گوناگون این مطلب مشاهده کردید، ما اجراهای مختلفی داریم که بسته به نوع مجالس شما، آن‌ها را برایتان انجام خواهیم داد. کافی است با شماره تلفن‌های موجود در وب سایت ما تماس گرفته و درخواست‌هایی در این خصوص داشته باشید تا بتوانیم شما را بهتر راهنمایی کنیم.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *