ارائه تمامی خدمات تشریفات و مراسم ها

بادکنک آرایی

بادکنک‌آرایی یک هنر زیبا و جذاب است که جشن‌ها و لحظات مهم زندگی را خاطره انگیز و دلنشین می کند؛ اگر به دنبال یک تجربه منحصر به فرد برای جشن تولد، عروسی یا هر مناسبت خاصی هستید، تشریفات رایکا آماده است، تا با جدیدترین مدل های بادکنک آرایی ، جشن شما را به یک تجربه به یادماندنی تبدیل کند.

نمونه کار های بادکنک آرایی

بادکنک آرایی انواع مراسم

بادکنک آرایی آمیخته شده از هنر و تخصص است. وقتی از بادکنک‌های زیبا و رنگارنگ دوران کودکی‌‌مان دور شویم، به یک اثر هنری به نام دکور بادکنک می‌رسیم. از قدیم تا همین امروز بادکنک‌ها یک وسیله زیبای تزئینی در جشن‌ها و میهمانی‌ها به‌حساب می‌آیند. حالا تیم بادکنک آرا با ایده‌پردازی گروهی به طراحی و اجرای این عناصر زیباسازی می‌پردازند. در این مقاله از تشریفات رایکا درباره بادکنک آرایی، انواع مدل‌ها و هزینه آن‌ها صحبت می‌شود.بادکنک آرایی به زیباسازی فضای میهمانی و جشن‌ها گفته می‌شود. بادکنک‌ها از قدیم تا اکنون برای تمام سنین در جشن‌ها استفاده شده‌اند. امروز هم با قرار دادن بادکنک‌هایی با رنگ‌های مختلف در کنار هم می‌توان از آن‌ها برای تزئین مراسم سالگرد ازدواج، جشن تولد، افتتاحیه‌ها و دیگر مراسم‌ها استفاده کرد. همچنین استفاده از بادکنک در تمام مراسم‌ها رواج پیدا کرده و ترکیب آن با گل‌ها زیبایی خیره‌کننده‌ای به مجالس و میهمانی‌ها می‌دهد.

بادکنک‌ به شکل امروزی اولین بار در سال 1847 توسط جی جی اینگرام از لاتکس ساخته شد. این بادکنک‌ها از همان ابتدا مورد توجه کودکان قرار گرفت. بعدها در جشن‌ها و مراسم‌ها نیز از آن استفاده کردند. بادکنک‌آرایی به‌عنوان یک هنر به افراد متخصص برای طراحی و اجرا نیاز دارد. چراکه باید با دیگر اجزای جشن مثل میهمان‌ها، لوازم تزئینی و میز و صندلی هماهنگ باشد. برای همین اگر بخواهید یک بادکنک آرایی شکیل و باشکوه داشته باشید، باید از تیم حرفه‌ای بادکنک‌آرایی کمک بگیرید. بادکنک‌آرایی نسبت به دیگر روش‌های تزئینی مزیت‌هایی دارد، ازجمله تسریع در آماده‌سازی دکور، قابلیت جابه‌جایی آسان، عدم آسیب‌رساندن به محل برگزاری جشن برای تزئین، استفاده در همه مراسم‌ها به‌دلیل کاربری فراوان.

بادکنک آرایی انواع مراسم

تنوع انواع مدل تزئین بادکنک بسیار بالا است. برای همین باید به نکات دیگری مثل سن افراد میهمان، نوع میهمانی (تولد، افتتاحیه) توجه کرد. ولی در آخر همه‌چیز به سلیقه میزبان بستگی دارد. توصیه می‌شود اگر در انتخاب تم تولد دچار سردرگمی شدید، با طراحان تشریفات رایکا مشورت کنید تا بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهند. در ادامه برای این‌که بدانید چه مدل (تم) را برای میهمانی خود انتخاب کنید، با انواع بادکنک آرایی در مراسم آشنا می‌شوید.

بادکنک آرایی جشن تولد

در بادکنک آرایی تولد که میهمان‌ها بیش‌تر خودمانی هستند، می‌توانید سلیقه خود را بیش‌تر در تزئین دخالت دهید. نمایشگر عددی سن، استند و پس‌زمینه تولد در این نوع تزئین بادکنک قابل استفاده است. رنگ بادکنک‌ها به جنسیت دختر یا پسر بودن نیز بستگی دارد. معمولا در دختران از رنگ صورتی و برای پسران از رنگ آبی استفاده می‌کنند.

بادکنک آرایی جشن تولد پسر

بادکنک آرایی جشن تولد پسر تفاوت زیادی با تولد دخترانه دارد. استفاده از نمادها و رنگ‌های پسرانه در این نوع تزئین به چشم می‌خورد. همچنین این نوع چیدمان بادکنک در کنار هم ویژگی‌هایی دارد، ازجمله استفاده از رنگ‌ پرانرژی و شادمانه (سبز، آبی و زرد)، استفاده از طرح مورد علاقه پسرانه (ماشین، هواپیما و موتور)، استفاده از بادکنک‌های متناسب با اسم یا سن، استفاده از بادکنک‌های چراغ‌دار.

بادکنک آرایی جشن تولد دختر

در جشن تولد دختران خلاف پسران استفاده از رنگ‌ها و نمادهای روشن بیشتر به چشم می‌خورد. استفاده از رنگ صورتی در این جشن بسیار رواج دارد. تزئین‌ها بیش‌تر با پاپیون و شخصیت‌های کارتونی دخترانه هماهنگ است. در این بادکنک آرایی بیش‌تر از رنگ صورتی پررنگ یا کم‌رنگ، طرح‌دار و خال‌دار استفاده می‌شود. هماهنگی تزئین بادکنک‌ها با اکسسوری‌ها و نمادهای دخترانه نیز بسیار مرسوم است.

بادکنک آرایی جشن تولد کودک

کودکان از طرفداران پروپاقرص بادکنک‌ها در جشن‌ها هستند. برای همین تزئینات بسیار خلاقانه و جذابی برای این جشن‌ها طراحی شده است. کودکان با دیدن بادکنک‌ها بسیار به وجد آمده و سعی در گرفتن آن‌ها و بازی کردن با آن دارند. در این تزئینات از رنگ‌های شاد و متنوع و حتی‌الامکان کاربردی استفاده خواهد شد. چراکه کودکان تنها میهمان‌های کوچک یک مراسم هستند که دکور را نیز برای بازی استفاده می‌کنند. یک تیم طراحی خلاق می‌تواند طرح‌های کودکانه و جذابی را برای کودکان فراهم کند.

بادکنک آرایی جشن تولد بزرگسال

بادکنک آرایی بزرگسالان قرار نیست که چون بزرگ شده‌‌اند به یک میهمانی خسته‌کننده با دکوری بدون زرق‌وبرق تبدیل شود. براساس سلیقه می‌توان از رنگ‌های متنوعی برای تزئین استفاده کرد. رنگ طلایی و نقره‌ای نیز می‌تواند از رنگ‌های مشترک در تمام بزرگسالان باشد. می‌توان از نمادهای مختلفی برای بزرگسالان استفاده کرد. برای این تزئینات می‌توان انواع حلقه، ریسه و استند را در جشن به‌کار برد.

بادکنک آرایی جشن عروسی

بادکنک آرایی عروسی مهم‌تر از انواع دیگر است. چراکه قرار است یک‌بار رقم بخورد و قطعا حساسیت زیادی برخوردار دارد. معمولا ستاره درخشان جشن‌های عروسی، عروس خانم است. برای همین بیش‌تر تزئینات بادکنک‌ها با عروس هماهنگ خواهد شد. رنگ سفید و استفاده از المان‌های طلایی و نقره‌ای درزمینه این میهمانی غالب است. چراکه هماهنگی رنگ سفید لباس عروس با رنگ بادکنک‌ها زیبایی خیره‌کننده و زندگی‌بخشی را به فضای میهمانی‌ منتقل می‌کند.

 

بادکنک آرایی در فضای باز

بادکنک آرایی فضای باز، تزئیناتی متمایز از فضای بسته سالن به میهمانی می‌دهد. فضای باز بهانه‌ای برای استفاده از گل‌های طبیعی یا مصنوعی همراه تزئین بادکنک‌ها است. استفاده از روبان سفید، فضای طبیعی و درختان در این نوع تزئین بسیار جذابیت دارد. همچنین می‌توانید برای عکس‌برداری از نور طبیعی خورشید نیز استفاده کنید.

بادکنک آرایی مراسم افتتاحیه

مراسم افتتاحیه یک میهمانی خصوصی و خودمانی نیست. بنابراین، بادکنک آرایی افتتاحیه مدل ساده‌تری خواهد داشت و رنگ‌های خنثی در آن بیش‌تر دیده می‌شود. در این نوع مدل اداری بیش‌تر از تم رنگ خاکستری استفاده شده است. می‌توانید رنگ‌های مورد علاقه خود را نیز در آن دخالت دهید.

بادکنک آرایی تعیین جنسیت

این روزها از رنگ صورتی، آبی و سفید برای بادکنک آرایی تعیین جنسیت بیشتر استفاده می‌کنند. چراکه دختر یا پسر بودن را با آن نشان می‌دهند. قرار دادن رنگ یا بادکنک‌های کوچک داخل بادکنک از روش‌های مرسوم است. استفاده از درون بادکنک‌ها نیز شیوه دیگری برای ارائه تعیین جنسیت بچه در زمان میهمانی خواهد بود.

بادکنک آرایی در تهران

تهران به‌عنوان یک شهر بزرگ و پایتخت، شهروندان زیادی را در خود جای داده است. همچنین اجتماع این افراد و شکل زندگی آن‌ها باعث شده تا فرهنگ خاص این شهر را دنبال کنند. سلیقه‌های متفاوت در این شهر باعث شده که برای بادکنک‌آرایی در تهران و جشن‌ها از تزئینات به‌روز و خلاقانه‌‌ای استفاده کنند. ارائه خدمات بادکنک‌آرایی متناسب با فرهنگ و نیاز آن منطقه بسیار ضروری است. افراد زیادی به‌دنبال یک دکور بادکنکی لاکچری هستند و می‌توان از دکورهای عظیم و گران‌قیمت برای میهمانی آن‌ها استفاده کرد.

هزینه بادکنک آرایی

بادکنک هنر خلق یک اثر هنری با لوازم خلاقانه است. این روزها استفاده از این لوازم، میهمانی‌ها و جشن‌ها را از یکنواختی درآورده و جلوه‌ خوشایندی به آن داده است. یک بادکنک به خودی خود زیبایی چندانی ندارد، ولی وقتی یک تیم متخصص و هنرمند روی آن کار کرده باشد، بالطبع می‌تواند زیبایی خیره‌کننده را هدیه کند. یک تیم متخصص باید روش‌های به‌روز و خلاقانه را در دستور کار قرار دهد. ازطرفی متناسب با فضای میهمانی یک تم با شکوه و جذاب طراحی و اجرا کند.

هزینه تزئین بادکنک نیز به همین عوامل بالا که گفتیم، بستگی دارد. تعداد بادکنک‌ها، ابزارها و تجهیزاتی که برای کار استفاده خواهد شد. گل‌ها و استندی که برای تزئینات جانبی تزئین بادکنک‌ها باید در نظر بگیرید. به‌طور کلی میانگین قیمت بادکنک آرایی عددی بین 200 هزار تا 2 میلیون تومان است. تعداد اعضای تیم بادکنک آرا نیز بر هزینه تزئین بادکنک‌ها تأثیر بسزایی دارد. هرچقدر تعداد افراد بیش‌تر شود، هزینه‌ها بالاتر خواهد بود.

عوامل مؤثر بر قیمت بادکنک آرایی

بادکنک‌آرایی در تمام دنیا به‌عنوان یک تزئین برای تمام قشرها است. بادکنک‌ها حس خوبی برای افراد ایجاد کرده و خوشحالی را به میهمانان هدیه می‌دهند. ازآن‌جایی‌که این نوع تزئین طرفداران زیادی دارد، پس باید با عوامل مؤثر بر تزئین بادکنک در جشن‌ها بیش‌تر آشنا شوید:

  • مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده قیمت بادکنک، ایده و طرح دکور است.
  • تعداد بادکنک‌هایی که در تزئین استفاده شده نیز در قیمت تأثیرگذار است.
  • فضای اجراسازی ایده بادکنک‌ آرایی نیز از عوامل دیگر به‌حساب می‌آید.

 

انواع مدل های بادکنک آرایی

بادکنک آرایی جذاب و خلاقانه جلوه منحصربه‌فردی به جشن و میهمانی‌ می‌بخشد. ازطرفی اگر این آرایش بادکنک‌ها در کنار هم با بخش دیگر میهمانی هماهنگ باشد، عکس‌های زیبایی برای افراد به یادگار می‌ماند. این روزها استفاده از استند و تزئین بادکنک در میهمانی‌ها به‌خصوص جشن تولد رواج پیدا کرده است.

بادکنک هلیومی از انواع پرکاربرد و محبوب در بسیاری از میهمانی‌ها به‌حساب می‌آید. این نوع بادکنک به‌سرعت توجه افراد طراح جشن‌ها را به خود جلب کرد و حال در تمام جشن‌ها قابل استفاده است. یک میهمانی فارغ از خوردنی‌ها و غذاهای خوشمزه، باید فضایی بسیار گرم، شاد و دل‌پذیر برای میهمان‌ها و میزبان باشد. بهتر است برای برگزاری یک میهمانی منظم و به‌روز با انواع ایده‌ها و مدل‌های تزئین بادکنک آشنا شوید.

بادکنک آرایی نامنظم

منظور از بادکنک‌آرایی نامنظم، شلخته یا نامرتب‌بودن بادکنک‌ها نیست. بادکنک‌آرایی هنر منظم و مرتب‌بودن بادکنک‌ها در کنار هم است. در روش تزئین بادکنک‌ها به روش نامنظم، ابعاد بادکنک‌ها یکسان نیست.

اگر بادکنک‌های کوچک و بزرگ به‌شکل حرفه‌ای در اندازه‌های مختلف در کنار هم قرار بگیرند، بادکنک‌آرایی جذابی خواهید داشت. این نوع بادکنک آرایی را می‌توان با دیگر روش‌ها هماهنگ کرد. مثلا آرایش نامنظم بادکنک‌ها به شکل طاق بسیار جذاب است، البته به شرطی که از رنگ‌های هماهنگ استفاده کنید.

بادکنک آرایی ریسه

بادکنک آرایی با ریسه تزئین بادکنک به‌صورت منظم یا نامنظم روی نوار یا ریسه است. این نوار از جنس طلق با سوراخ‌های 6 میلی‌متری به فاصله 2 تا 3 سانتی‌متر بوده و بادکنک‌ها روی این سوراخ‌ها به شکل‌های مختلف قرار گرفته و یک ریسه جذاب و شیک از بادکنک‌های رنگارنگ خواهید داشت. بادکنک‌آرایی با ریسه یک روش سریع و تقریبا راحت برای انجام تزئینات جشن‌هاست. استفاده از رنگ سفید در این نوع بادکنک‌آرایی بسیار رواج دارد.
بادکنک آرایی روی حلقه

بادکنک آرایی روی حلقه برای پس‌زمینه میز تولد یا میهمانی بسیار مناسب است. تزئین بادکنک دور یک حلقه به میهمانی‌هایتان زیبایی خاصی می‌دهد. در واقع یک قاب جذاب با ورودی زیبا از مرکز جشن به میهمان‌ها نشان می‌دهد. استفاده از ریسه و  نامنظم بودن بادکنک‌ها جذابیت این مدل تزئین را بیش‌تر از قبل خواهد کرد. به‌کارگیری بادکنک‌های کروم در کنار بادکنک‌های دیگر می‌تواند میهمانی شما را لاکچری کرده و فضا را دلنشین بکند.

می‌توانید تمام حلقه را با بادکنک نپوشانید و نیم دیگر آن را با گل‌ها و لوازم تزئینی دیگر بچینید. استفاده از رنگ‌های ساده در حلقه بسیار چشم‌گیرتر از بادکنک‌های طرح‌دار با رنگ‌های گرم است.

بادکنک آرایی شکل بالن

بالن بادکنکی نوع دیگر تزئین بادکنک است. بادکنک‌ها در یک دسته بزرگ کنار هم قرار گرفته و سبدی کوچک نیز به آن متصل است. از این نوع تزئین بادکنک معمولا برای کودکان استفاده می‌شود و اگر سبد آن کاربردی ساخته شود، می‌توان از آن برای عکاسی کودکان نیز استفاده کرد.

به‌‌طوری که کودک را درون آن قرار داد و عکس‌های خاطره‌‌انگیز ثبت کرد. بوبو بالن یک نوع بادکنک نورافشان است که هنگام تاریکی روشن شده و توجه افراد به‌خصوص کودکان را به خود جلب می‌کند.

بادکنک آرایی روی استند

امروز در بسیاری از جشن‌های عقد و تولد، استند قابل استفاده است. چراکه تمایل برگزاری میهمان‌های ایستاده در بین مردم بسیار زیاد شده و آن را به یک وسیله مهم در مجموعه تزئینات میهمانی شب تبدیل کرده است. یک طراح شرکت تشریفاتی با ایده‌های بسیار ناب می‌تواند بادکنک‌ها را به استند متصل کرده و به‌راحتی طرح‌های خود را روی آن پیاده کند.

اگر بادکنک‌هایی از رنگ‌های جذاب را در کنار استند استفاده کنید، یک فضای لوکس و لاکچری را به فضا خواهید بخشید. شما برای این منظور می‌توانید به طراح صحنه، پیشنهاد طرح ال یا طاق مانند را بدهید.

بادکنک آرایی با بهترین قیمت در تشریفات رایکا

این روزها افراد برای برگزاری جشن و میهمانی از روش‌های به‌روز استفاده می‌کنند. یکی از این روش‌ها دکور است. بادکنک‌آرایی یک روش کلاسیک از قدیم تاکنون همیشه طرفدار دارد. ازاین‌رو شرکت‌های زیادی برای آسایش افراد به ارائه خدمات در این زمینه پرداخته‌اند. یک شرکت خوب تشریفاتی موارد مختلفی را به‌ مشتریان خود ارائه می‌دهد. تعهد به انجام و قیمت مناسب نیز از دیگر ویژگی‌های شرکت ارائه‌دهنده خدمات تزئین بادکنک است.

شرکت تشریفات رایکا نیز در این امر تلاش کرده و خدمات بادکنک آرایی و تشریفاتی به مشتریان ارائه داده که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد فهرست پایین اشاره کرد:

  • خدمات بادکنک ‌آرایی (تولد، عروسی، فضای باز، افتتاحیه، همایش، تعیین جنسیت)
  • خدمات گل آرایی (تولد، عروسی، بله برون، ترحیم، همایش)
  • خدمات عکاسی (تولد، عروسی، همایش، صنعتی)
  • اجرای دکور مراسم (کریسمس، هفت‌سین، بله برون و…)
  • خدمات گروه نمایشی (دلقک، سیلورمن، تن­پوش عروسکی)
  • خدمات فیلمبرداری (همایش، عروسی)
  • خدمات نور افشانی (نورافشانی آبشار سرد)

جمع بندی

در این مقاله تشریفات رایکا به بادکنک آرایی و مدل‌های پیشنهادی برای اجرای آن پرداختیم. همچنان دریافتیم که باید از یک تیم متخصص برای اجرای یک دکور باشکوه کمک بگیریم. ازطرفی برای کاهش هزینه‌ها از ریسه‌های خطی یا بادکنک‌های هلیومی استفاده کنیم. استندها نیز یک فضای لوکس و جذاب به میهمانی و جشن خواهند داد.

پاسخ به سوالات پرتکرار

سوالات متداول

هزینه بادکنک آرایی چگونه محاسبه می شود؟
از چند روز قبل مراسم باید سفارش بادکنک آرایی داد؟
چقدر زمان برای آماده‌سازی بادکنک‌ها و نصب آنها نیاز است؟

درخواست مشاوره رایگان

پس از ارسال پیام همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت

 آخرین

مقــالات

در اینستــاگرام
همراه ما باشید