ارائه تمامی خدمات تشریفات و مراسم ها

برگزاری افتتاحیه شرکت و کارخانه ها

با خدمات مراسم افتتاحیه شرکت و کارخانه تشریفات رایکا، ما یک تجربه شکوهمند از آغاز فعالیت شما را فراهم می‌کنیم. از طراحی دکوراسیون گرفته تا مدیریت جشنواره، ما با جزئیات و ابتکار به ارتقاء تصویر شما در بازار کمک خواهیم کرد. با مراسم افتتاحیه ما، با اعتبار و شکوه به دنیای کسب و کار وارد شوید.

نمونه کار های مراسم افتتاحیه شرکت و کارخانه ها

آیا می‌دانید برای افتتاحیه شرکت ها و کارخانه‌ها، انجام چه کارهایی مهم و ضروری است؟
آیا می‌دانید برای آن که افتتاحیه‌ای باشکوه و به یاد ماندنی داشته باشید، لازم است چه اقداماتی انجام دهید؟
آیا فکر می‌کنید به تنهایی می‌توانید همه‌ی کارهای مراسم را به خوبی به سرانجام برسانید؟
اگر به دنبال پاسخ سؤالات بالا هستید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن این مقاله‌ی جذاب و کاربردی را از دست ندهید. با خواندن این مقاله خواهید دانست که چگونه می‌توان مراسم افتتاحیه‌ای را به بهترین شکل ممکن برگزار کرد.
به طور کلی باید بگوییم که یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در حین تأسیس یک کارخانه یا شرکت باید برگزار شود، مراسم افتتاحیه نام دارد. این مراسم اگر به خوبی و درستی برگزار شود، می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد و شرکت یا کارخانه‌ی نوپا را به بسیاری از افراد یک شهر، منطقه و یا کشور معرفی نماید.
اما باید بدانید که جهت برگزاری این مراسم لازم است اقداماتی خلاقانه و تأثیرگذار انجام شود و به دلیل آن که مراسمی بسیار مهم و ضروری است، بهتر است اگر تجربه‌ی کافی در برگزاری آن را ندارید، از افرادی کمک بگیرید که می‌توانند در این زمینه تا حد بسیار زیادی به شما عزیزان کمک کنند. مجموعه‌ی تشریفات رایکا، می‌تواند در تمام مراحل و به خوبی در برگزاری مراسم افتتاحیه شرکت ها و کارخانه ها در کنار شما عزیزان باشد و بهترین‌ها را برایتان رقم بزند.

اصولی بودن افتتاحیه شرکت ها و کارخانه ها

در همین ابتدا باید بگوییم که برگزاری افتتاحیه شرکت یا کارخانه، از مهم‌ترین مراحل تأسیس آن‌ها به شمار می‌رود و مهم بودن آن به این دلیل است که در این مراسم به معرفی شرکت یا کارخانه، کارکنان آن‌ها و از همه مهم‌تر به بیان اهداف شرکت یا کارخانه می‌پردازند و از این جهت، لازم است مراسم اصولی و به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

امروزه تبلیغات به عنوان دنیای بسیار گسترده‌ای شناخته شده است و افراد بسیار زیادی با علم و هنر بالا در این حوزه مشغول به فعالیت هستند و نسبت به گذشته، امکانات بسیار زیادی در اختیار افراد قرار دارد. بنابراین برگزار شدن مراسم افتتاحیه شرکت ها و کارخانه ها به نحو احسن، توسط مجموعه‌های بسیار زیادی همچون مجموعه خلاق و متعهد تشریفات رایکا انجام می‌شود.

نکته‌ی بسیار مهمی که در برگزاری مراسم افتتاحیه باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، برگزاری مراسم به صورت اصولی است. مواردی که باید در این زمینه به آن‌ها دقت کنید را در بخش بعدی، بیان خواهیم کرد.

مهم ترین مراحل در برگزاری مراسم افتتاحیه شرکت ها و کارخانه ها

انتخاب مکان و فضای مناسب جهت برگزاری مراسم افتتاحیه:

  • متناسب با فضایی که در نظر گرفته می‌شود، تعداد مهمان‌ها، چیدمان وسایل و تشریفات پذیرایی مشخص می‌شود.
    نکته: معمولاً بهتر است مراسم‌ها در مکان‌هایی باز برگزار شود تا انتخاب‌های بیش‌تری جهت انجام تزئینات مراسم وجود داشته باشد.

چگونگی دعوت نمودن مهمان‌ها، اعضای مؤسسه‌ها و شرکت‌های مورد نظر:

  • جهت دعوت از مهمان‌ها و مدیران، لازم است متن دعوت تهیه شود و باید دقت کنید که در متن دعوت، نشان شرکت یا کارخانه حتما درج شود و متنی که جهت دعوت نوشته می‌شود استاندارد و از همه مهم‌تر محترمانه باشد.
    نکته: متنی که جهت دعوت به افتتاحیه شرکت ها یا کارخانه ها نوشته می‌شود، تأثیر بسیار زیادی در آینده‌ی شرکت خواهد داشت و از این رو لازم است برای نوشتن و طراحی آن، وقت کافی گذاشته شود.

انتخاب رنگ ربان و بریدن آن با قیچی:

  • رنگ میز، صندلی و تشریفات پذیرایی در نظر گرفته می‌شود و بسته به آن‌ها و البته سلیقه‌هایی که مطرح است، رنگ ربان انتخاب می‌شود.
    نکته: درست است که هر فردی سلیقه‌ی خاص خودش را دارد، اما افرادی که در مجموعه‌های تشریفات فعالیت می‌کنند، معمولا توصیه می‌کنند در مراسم‌های رسمی و مهم، از رنگ‌های تیره و سرد استفاده شود و در صورتی که مراسم افتتاحیه آن چنان رسمی و مجلسی نست، از رنگ‌های گرم و شاد استفاده شود.

تشریفات لازم در مراسم افتتاحیه کارخانه ها و شرکت ها

تاکنون در رابطه با اصولی بودن مراسم افتتاحیه کارخانه یا شرکت صحبت کردیم، اما باید بدانید که موارد دیگری نیز در مراسم مطرح است که باید به بهترین شکل ممکن و خلاقانه انجام شود.

خدمات تشریفات مراسم افتتاحیه شامل موارد بسیار زیادی می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به:

پذیرایی از افراد حاضر در مراسم توسط مهماندار
استفاده از کاغذ پاش
تزئینات مراسم
استفاده از نورافشانی
بادکنک آرایی افتتاحیه
و …

اشاره کرد. البته لازم است دقت داشته باشید مراسم تا چه حد رسمی است و بسته به شرایط مراسم از تشریفات استفاده نمایید. لازم نیست نگران تزئینات مراسم باشد، اگر کار را به افراد کاربلد و خلاقی بسپارید که در این زمینه فعالیت می‌کنند، مطمئناً بهترین نتیجه‌ی ممکن را مشاهده خواهید کرد.

مراحل برگزاری مراسم افتتاحیه شرکت ها و کارخانه ها

در ابتدا و پیش از انجام هر کار دیگری، لازم است محل افتتاحیه آماده‌سازی شود و ربان رنگی که جهت بریده شدن در نظر گرفته‌اید، آماده شود.
اسپیس فریم ها نقشی مهمی در آماده سازی مکان و محل افتتاحیه خواهند داشت.
پس از آن که محل برگزاری مراسم آماده شد، مهمان‌ها، مسئولین و کارکنان در زمان تعیین شده در محل حاضر می‌شوند.
در این زمان مسئول افتتاحیه و یا رئیس شرکت یا کارخانه، سخنرانی کوتاه را انجام خواهد داد.
اکنون زمان بریدن ربان مراسم است و همان طور که می‌دانید این مرحله از مهم‌ترین بخش‌های مراسم به حساب می‌آید.
در صورت نیاز توسط رئیس شرکت یا کارخانه سخنرانی انجام می‌شود.
اکنون زمان پذیرایی از افراد حاضر در مراسم است و باید بدانید که اهمیت دادن به این بخش از مراسم، می‌تواند نظر افراد را به خود جلب نماید.
به طور کلی اگر می‌خواهید تمامی مراحل بالا را بدون دغدغه و به بهترین شکل ممکن، در پیش رو داشته باشید، لازم است از تشریفات‌های خاص و متعد کمک بگیرید. یکی از بهترین آن‌ها که تشریفات رایکا نام دارد، خدمات و امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با مراسم افتتاحیه شرکت ها و کارخانه ها صحبت کردیم و تلاش کردیم مواردی را بیان کنیم که در برگزاری این دسته از مراسم‌ها اهمیت بسیار زیادی دارند.
امیدوارم با خواندن این مقاله، بتوانید بهترین مراسم افتتاحیه ممکن را داشته باشید و آینده‌ای درخشان را در پیش رو داشته باشید.

 آخرین

مقــالات

در اینستــاگرام
همراه ما باشید