همه مقالات

فیلمبرداری عروسی با قیمت مناسب

یکی از هزینه‌های بسیار مهم برای برگزار کردن مراسم عروسی، هزینه‌های مربوط به عکاسی و فیلمبرداری است. بسیاری از عروس‌ها و دامادها به دنبال یافتن راه حلی هستند تا از این طریق برخی از هزینه‌های خود را در آغاز رندگی کاهش دهند. بنابراین قصد دارند فیلمبردار و یا استودیو و آتلیه‌ای را برای فیلمبرداری و عکاسی از مجلس عروسی خود انتخاب کنند که قیمت مناسبی داشته باشد. در این مطلب قصد داریم به بیان نکاتی پیرامون فیلمبرداری مجالس عروسی با قیمت مناسب بپردازیم.

قیمت فیلمبرداری مجالس عروسی

نکته قابل ذکر این است که قیمت فیلمبرداری از مجلس عروسی شما به نوع توقعات و هم‌چنین نوع خدماتی که مورد نیاز شما است، بستگی دارد. برای نمونه در حال حاضر در استودیوها و آتلیه‌های مربوط به عکاسی و فیلمبرداری از مجالس، انواعی از کلیپ ساخته می‌شود. هر یک از این کلیپ‌ها، قیمت‌های متفاوت وکیفیت مختلف دارد. از جمله این کلیپ‌ها می‌توان کلیپ فرمالیته را نام برد. این نوع از کلیپ‌ها در حال حاضر طرفداران بسیاری دارند از طرف دیگر قیمت ساخت و تولید آن‌ها نیز بالا است. نوع دیگر کلیپ‌ها، کلیپ‌های اسپرت هستند که آن‌ها نیز محبوبیت خاص خود را دارند و یا ساخت و تولید یک کلیپ سرمجلسی نیز قیمت فیلمبرداری مجلس شما را تغییر خواهد داد.

لازم است بدانید که کلیپ سرمجلسی به نوعی از کلیپ‌های جدید گفته می‌شود که در حین مراسم عروسی شما، ساخته و پخش می‌شود. این نوع از فیلمبرداری و کلیپ نیز قیمت و کیفیت متفاوتی دارد. بنابراین در صورتی که هر نوع از این کلیپ‌ها و فیلمبرداری‌ها را انتخاب کنید قیمت متفاوتی نیز باید برای آن بپردازید. از دیگر عوامل موثر بر قیمت فیلمبرداری از مجالس به ویژه مراسم عروسی، کیفیت کار فیلمبردار و میزان تجربه و مهارت وی است.

فیلمبرداری ارزان قیمت از مجلس عروسی

بسیاری از زوج‌های جوانی که قصد دارند به تازگی زندگی خود را آغاز کنند به دنبال پیدا کردن استودیو و یا آتلیه‌ای هستند که خدمات مربوط به فیلمبرداری و عکاسی از مجلس آن‌ها را با قیمت‌هایی ارزان انجام دهد. اما نکته مهمی که لازم است در این بخش به آن اشاره شود این است که نباید تنها ملاک خود را در چنین شرایطی ارزان بودن و یا گران بودن قیمت فیلمبرداری قرار دهید. چراکه در صورتی که تنها معیار خود را برای انجام این کار قیمت ارزان قرار دهید این امکان وجود دارد که پس از دیدن فیلم عروسی خود، پشیمان شوید. همان‌طور که می‌دانید کیفیت، مهم‌ترین عامل در فیلمبرداری از مجلس عروسی شما است. چراکه انتظار دارید در سال‌های بعد بتوانید بارها و بارها فیلم عروسی خود را مشاهده کنید بدون آن که در جذابیت و کیفیت آن خدشه‌ای وارد شده باشد. بنابراین اگر نحوه ساخت فیلم عروسی شما به نحوی باشد که کیفیت متناسبی نداشته باشد، این فیلم به زودی خراب می‌شود.

لازم است بدانید که کیفیت فیلمبرداری در عروسی شما به چند عامل وابسته است. از جمله این عوامل می‌توان به کادر مجرب برای فیلمبرداری اشاره کرد که به اندازه کافی در کار خود تبحر، تجربه و مهارت داشته باشند. از طرف دیگر نوع تجهیزاتی که در هنگام عکاسی و فیلمبرداری از مجلس عروسی توسط تیم فیلمبرداری در نظر گرفته می‌شود از قبیل تجهیزات مربوط به نور پردازی نیز در تعیین کیفیت این نوع از خدمات اثر گذار است. به طور معمول هر چه کیفیت بیشتری برای این کار در نظر داشته باشید لازم است برای آن قیمت بالاتری را هم پرداخت کنید.

پکیج فیلمبرداری از مجلس عروسی

از طرف دیگر عامل موثر در انتخاب یک آتلیه و یا استودیو برای انجام امور فیلمبردای و عکاسی از مجلس شما، ارائه خدمات مناسب توسط آنان است. در این شرایط لازم است به پیکیج خدماتی استودیوی مورد نظر خود توجه داشته باشید. پکیج فیلمبرداری از مجلس عروسی در اصطلاح به بسته خدماتی گفته می‌شود که از سمت آتلیه برای عکاسی و فیلمبرداری از مجلس شما در نظر گرفته می‌شود. به طور معمول در این بسته خدماتی، انواع خدمات از قبیل عکاسی از مجلس مورد نظر، فیلمبرداری، تهیه آلبوم و نوع آن و… قرار می‌گیرد. بنابراین عروس‌ها و داماها می‌توانند نوع و مقدار بودجه‌ای را که برای انجام این کار در نظر گرفته‌اند مشخص نمایند و سپس نوع و میزان خدماتی را که از تیم فیلمبرداری انتظار دارند تعیین کنند و پکیج متناسب با آن را در نظر بگیرند.

هزینه فیلمبرداری از مجلس شما هم‌چنین به نوع انتخاب دوربین نیز وابسته است. این که برای فیلمبرداری، دوربین 4k را انتخاب کنید و یا از فیلمبردار بخواهید تا دوربین فول اچ دی FULL HD و یا اچ دی HD را برای این کار انتخاب کند به طور حتم تاثیر بسیار زیادی بر هزینه‌های شما ایجاد خواهد کرد. از طرف دیگر می‌توانید در هنگام فیلمبرداری از باغ و یا عمارت استفاده کنید و یا خدمات مربوط به عکاسی خود را در آتلیه و استودیو به انجام برسانید. اینکه در مراسم عروسی خود از دو فیلمبردار و دو دوربین استفاده کنید و یا تعداد بیشتری را برای این کار در نظر بگیرید نیز تاثیری بسیار، بر هزینه‌های شما ایجاد خواهد کرد.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *