همه مقالات

آموزش بادکنک آرایی روی حلقه

بادکنک آرایی روی حلقه

امروزه با به‌روزشدن شیوه‌های بادکنک ‌آرایی، این نوع تزیین تنها مخصوص تولد نبوده و می‌توان در موقعیت‌های مختلف برای جلوه به فضاهای مدنظر از آن بهره برد؛ به‌گونه‌ای که از تولد کودک گرفته تا بزرگسال و همچنین جشن‌های عقد و عروسی را می‎توان به بادکنک‌های زیبا آراست و جلوه‌ای خاص به مراسمات بخشید؛ به همین جهت سعی داریم در این مقاله برخی از شیوه‌های بادکنک آرایی روی حلقه را آموزش دهیم تا با کمترین هزینه، فضایی زیبا را خلق کنید.

تکنیک‌ها و ایده‌های خلاقانه برای بادکنک آرایی روی حلقه

همان‌گونه که اشاره شد شما می‎توانید تنها با به‌کارگیری چند ایده خلاقانه مدل‌هایی از بادکنک آرایی را در فضای مدنظرتان پیاده کنید. یکی از رایج‌ترین و ساده‌ترین مدل‌های بادکنک آرایی فضای باز، بادکنک آرایی روی حلقه است که در این قسمت به بررسی شیوه ساخت دوتا از جذاب‌ترین مدل‌های آن پرداخته‌ایم.

بادکنک آرایی روی حلقه هولاهوپ

یکی از جذاب‌ترین ایده‌های بادکنک آرایی، چسباندن بادکنک‌ها روی یک حلقه هولاهوپ است؛ در واقع این نوع تزیینات قابل‌حمل بوده و به شما این امکان را می‎دهد تا زمانی که بادکنک‌ها آسیب ندیده‌اند، فضاهای مختلف را به آن‌‌ها اختصاص دهید. حال برای درست کردن این مدل بادکنک آرایی باید مراحل زیر را طی کنید:

  • تهیه بادکنک‌ها در طیف رنگی مشابه یا به صورت رنگارنگ
  • باد کردن بادکنک‌ها به اندازه‌ای یکسان
  • اتصال بادکنک‌ها به یکدیگر با استفاده از نخ‌های نازک
  • چیدمان بادکنک‌ها روی حلقه و سفت کردن آن‌ها با نخ‌ها و گره‌های مخفی

در صورت خالی ماندن برخی فضاها میان بادکنک‌ها، می‌‎توانید از گل‌های طبیعی یا مصنوعی متناسب با رنگ بادکنک‌ها بهره گیرید؛ همچنین می‎توان برای درخشش هرچه بیشتر این بادکنک آرایی از ریسه‌های نوری یا زنجیره برگ‌های مصنوعی و طبیعی نیز استفاده کرد.

ساخت طاق‌های بادکنکی

در این شیوه از بادکنک آرایی به یک نیم حلقه نیاز داریم تا آن را از بادکنک‌های حجیم بپوشانیم؛ بنابراین، در این مدل می‎بایست تعداد بادکنک‌ها را افزایش دهیم تا همچون طاق جلوه کند؛ به همین جهت معمولاً طاق‌ها از چند ردیف بادکنک در رنگ‌های مختلف ساخته می‌‎شوند که در نهایت طرح خاصی نیز به طاق می‌‎بخشند.

برای ساخت این مدل بادکنک آرایی، می‌‏توانید از یک الی چهار رنگ بادکنک در سایزهای مختلف استفاده کنید؛ اما توجه کنید که این بادکنک‌ها را به نحوی کنار یکدیگر قرار دهید که حجم از ابتدا تا انتهای حلقه یکسان باشد و چیزی از سطح آن دیده نشود. برای ساخت این مدل بادکنک آرایی نیز می‌‎توانید از گل و ریسه نوری استفاده کنید.

بادکنک آرایی روی حلقه هولاهوپ

چه نوع بادکنکی برای بادکنک آرایی روی حلقه مناسب است؟

بادکنک‌ها به سبب عوامل مختلفی نظیر کشور سازنده و جنسی که دارند، به لحاظ کیفیتی با یکدیگر متفاوت‌اند که این موضوع منجر می‌شود میزان ماندگاری هر یک نیز متفاوت باشد و بسته به شرایط و کاربردی که دارند نسبت به دیگر نمونه‌ها برتری یابند.

از آنجایی‌که بادکنک آرایی روی حلقه به قابل حمل بودن معروف است، لازم است که برای ساخت آن نیز از بادکنک‌های مرغوب با ماندگاری نسبتاً بالا استفاده شود تا حین حمل‎ کردن دچار منافذ نشوند و نترکند؛ به همین جهت بادکنک‌های کرومی و کریستالی دو نمونه از پرطرف‎دارترین بادکنک‌ها جهت بادکنک آرایی روی حلقه هستند.

درواقع بادکنک‌های کرومی از یک‌ لایه لاتکس و یک‌لایه رنگ نازک کرومی طراحی و ساخته شده‌‎اند. بادکنک‌های کریستالی نیز از این جنس بوده؛ اما به سبب برخورداری از دولایه لاتکس (لایه بیرونی) و کروم (لایه درونی)، نسبت به مدل کرومی دوام بالاتری دارند؛ همچنین سطح براق و درخشان این بادکنک‌ها، آن‌های را به گزینه‌های برتر بادکنک آرایی تولد و دیگر مجالس تبدیل کرده است.

نکات مهم برای بادکنک آرایی روی حلقه و جلوگیری از اشتباهات رایج

کار با بادکنک همان قدر که ساده جلوه می‎‌کند، ظریف ‎کاری‌های متعددی دارد که در صورت عدم رعایت هر یک از آن‌ها، ممکن است طرح نهایی خراب شود. در این قسمت سعی کردیم به دو تا از مهم‌ترین نکات بادکنک آرایی با حلقه اشاره کنیم تا درصد خطا و خسارت را کاهش دهید.

استفاده از یک حلقه محکم

بسیاری از افراد گمان می‌کنند به دلیل سبکی بادکنک، نیازی به حلقه و استند محکم نیست؛ اما باید توجه کنید که شکل نهایی حجم قابل‌توجهی داشته و در صورت استفاده از حلقه سست، نمی‌توان تعادل و ایستایی لازم را ایجاد کرد. پس توصیه می‌شود فرایند حلقه زنی را جدی گرفته و به درستی انجام دهید.

محکم بستن دهانه بادکنک‌ها

ممکن است در وهله اول این نکته بسیار بی ‎اهمیت جلوه کند؛ اما در واقعیت تأثیر دیگری داشته و با رعایت‌نکردن همین یک مورد، ممکن است تمام زحمات شما برای این بادکنک آرایی هدر رود؛ چرا که با گذشت زمان و قرارگیری بادکنک در فضاهای مختلف و در مواجهه با فشار هوا، احتمال کم‌باد شدن آن‌ها زیاد بوده و با برهم‌خوردن سایز بادکنک‌ها، تصویری نامناسب از این تزیینات ایجاد می‎شود.

هزینه بادکنک آرایی روی حلقه چقدر است؟

قیمت بادکنک آرایی به عوامل متعددی نظیر نوع بادکنک انتخابی، حجم و تعداد بادکنک‌‎های مصرفی، محل اجرای طرح و لوازم کرایه در طراحی مدل بستگی دارد؛ به همین جهت نمی‌توان قیمتی واحد برای تمامی مدل‌ها در نظر گرفت؛ تنها می‌توان با ارائه طرح مدنظر و تخمین اولیه میزان وسایل اولیه، قیمتی حدودی را برای شروع کار مشخص کرد تا درنهایت فاکتور دقیق جهت تسویه‌ حساب ارائه شود.

لازم به ذکر است به مراکز معتبر مراجعه کنید تا به‌واسطه همین روند، مورد سوءاستفاده قرار نگیرید. مجموعه تشریفات رایکا یکی از معتبرترین مجموعه‌های فعال در این حوزه است که با ارائه سبک‌های جدید و زیبا، جلوه‌ای خاص به مراسمات شما خواهد بخشید؛ به‌منظور بهره‌مندی از خدمات بادکنک آرایی تشریفات رایکا، می‌توانید به وب‎سایت این مجموعه مراجعه کرده و مدل‌های متنوع آن را بررسی کنید.

هزینه بادکنک آرایی روی حلقه

سخن پایانی

همان‎گونه که متوجه شدید امروزه می‌توانید با انواع بادکنک‌ها و کمترین هزینه، بهترین مدل‌های بادکنک آرایی با حلقه را در محل مراسمات خود پیاده کنید؛ به همین جهت در این مقاله سعی کردیم رایج‌ترین مدل‌های بادکنک آرایی با حلقه را آموزش داده و با ذکر نکات کلیدی در خصوص این‌گونه تزیینات، شما را در انجام این امر کمک کنیم؛ علاوه بر این‌ها، می‌توانید با مراجعه به مراکز ارائه‌کننده خدمات این‌چنینی بهترین مدل‌های بادکنک آرایی را انتخاب کرده و در بازه زمانی مشخص تحویل گیرید.

سؤالات متداول

آیا می‌‎توان برای تولد بزرگسالان نیز از این مدل تزیینات استفاده کرد؟

بله؛ با استفاده از رنگ‌های تیره و الگوهایی زیبا، می‎توان بادکنک آرایی را متناسب با شرایط دلخواهتان انجام داد.

حلقه‌های بادکنکی حدوداً تا چند روز ماندگاری دارند؟

در صورت مراقبت از حلقه‌ها و قرارگیری در محیطی ثابت، می‎توان گفت تا حدود 5 روز هم کیفیت اولیه خود را حفظ می‌کنند.

هزینه بادکنک آرایی در مجموعه تشریفات رایکا چقدر است؟

این مجموعه با مناسب ترین هزینه ممکن فرایند بادکنک آرایی را با نوین ترین روش‌های روز دنیا انجام می‌دهد.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.