ارائه تمامی خدمات تشریفات و مراسم ها

برگزاری افتتاحیه مسابقات ورزشی

با خدمات برگزاری افتتاحیه مسابقات ورزشی تشریفات رایکا، به یک تجربه‌ی منحصر به فرد از شروع جشنواره ورزشی خود دست پیدا کنید. از زمان آغاز مسابقات تا اختتامیه، تیم رایکا با دقت و تعهد، هر جزئیات را برای یک رویداد بی‌نظیر و خاص برنامه‌ریزی می‌کند.

نمونه کار های مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی

یکی از مهمترین بخش‌های یک مراسم بزرگ مثل مسابقات یا جشنواره های مختلف، برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره است. این لحظه‌ها می‌تواند خاطره انگیزترین بخش‌های یک جشنواره یا مسابقه باشد. به همین دلیل است که عموما هزینه بسیاری برای مراسم افتتاحیه یا اختتامیه در نظر گرفته می‌شود.

برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه

مراسم افتتاحیه یکی از مراحل شروع و برگزاری جشنواره، مسابقه، معرفی کسب و کار و … است، این مراسم در واقع به منزله تبلیغات، معرف و آغازگر برنامه است. بنابراین باید پذیرفت که برگزار کردن چنین مجلسی کار خیلی ساده‌ای نیست. معمولا در روز افتتاحیه برنامه هایی چون دکوراسیون محل برگزاری، گل آرایی، بادکنک آرایی افتتاحیه، برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه های مختلف از جمله سخنرانی، رژه، پخش موسیقی و … از جمله کارهایی است که باید انجام گیرد. هرچه این برنامه جذاب تر و هیجان انگیزتر باشد، معرف بهتری از رویدادی است که در حال برگزاری است.

بعد از پایان انجام رخداد مورد نظر نیز پایان رسمی آن را با اجرای برنامه اختتامیه اعلام می‌کنند. معمولا در این مراسم نیز همانند مراسم افتتاحیه انجام امور بسیاری باید پیش‌بینی شده و اجرایی شود که شامل دکوراسیون مناسب، پذیرایی، گل آرایی، نورافشانی و … می‌شود.

دریافت خدمات برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه

برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم افتتاحیه یا اختتامیه شما می توانید با یک تیم حرفه‌ای تشریفات که بخشی از یک تیم خدماتی و برگزار کننده مجالس است استفاده کنید. استفاده از خدمات چنین مجموعه‌ای در زمینه طراحی، برنامه ریزی و اجرای برنامه های متنوع از جمله دکوراسیون، کاغذپاش، نورافشانی، استفاده از آبشار سرد و … می‌تواند کار را برای شما بسیار راحت کند.

برنامه ریزی برای مراسم افتتاحیه و اختتامیه

اولین کاری که برای برگزاری چنین مراسم مهمی باید انجام شود برنامه ریزی است. به طور مثال ترتیب اجرای برنامه ها، انتخاب محل برگزاری، پذیرایی، دکوراسیون (استفاده از قاب بنر و همچنین استیج صحنه) و تعداد میهمانان از جمله مواردی است که باید به آنها دقت کنید. شما می توانید برای تصمیم گیری بهتر در این زمینه از خدمات مشاوره کارشناسان برگزار کننده تشریفات مجالس استفاده کنید. استفاده از چنین خدماتی می‌تواند شامل مشاوره، برنامه‌ریزی و اجرای تمامی مراحل برگزاری افتتاحیه باشد.

برای انجام مراسم افتتاحیه و اختتامیه چه کارهایی باید انجام شود

همانطور که اشاره مختصری کردیم در مراسم افتتاحیه باید در مورد طرح و برنامه اولیه مراسم تصمیم گیری شود، کارهای بسیاری وجود دارد که باید برای مراسم افتتاحیه مورد توجه قرار گیرد که به شرح زیر خواهد بود.

انتخاب سبک برگزاری مراسم

هیچ فرقی نمی کند برای برگزاری افتتاحیه برنامه ریزی می کنید یا اختتامیه در هر صورت شما باید سبک و سیاق اجرای برنامه را مشخص کنید. معمولا سبک اجرای برنامه با توجه به نوع مراسم و حوزه انجام انتخاب می شود. به طور مثال برگزاری مراسم یک رخداد ورزشی با یک رویداد سینمایی یا هنری کاملا متفاوت است.

پذیرایی از میهمانان

افتتاحیه یا اختتامیه هردو بخشی از یک رخداد محسوب می شوند، معمولا در چنین مراسمی افراد خاصی حضور دارند. حضور مسئولین، اشخاص مشهور و … در چنین مراسمی باید با پذیرایی از میهمانان همراه باشد بنابراین انتخاب نوع پذیرایی و اجرای آن نیز مسئولیت سنگین و بزرگی است که باید انجام گیرد. این که پذیرایی به چه صورتی اجرایی شود بستگی به نوع مراسم خواهد داشت. در این زمینه استفاده از راهنمایی و مشاوره تیم برگزار کننده مراسم افتتاحیه یا اختتامیه کمک بسیاری به شما خواهد کرد.

پذیرایی یکی از مهمترین بخش های مراسم است که می تواند به سبک های مختلفی اجرایی شود. بهترین نوع پذیرایی استفاده از حضور مهماندار یا مهمانداران است که امور مربوط به پذیرایی را انجام می دهند، این سبک از پذیرایی در مراسم افتتاحیه یا اختتامیه کاملا رسمی و حرفه ای است. گاهی اوقات نیز با دکوراسیون و برپایی یک میز پذیرایی از میهمانان پذیرایی می شود که معمولا این شکل از پذیرایی برای مراسم هایی با تعداد کم میهمان مناسب است.

لوازم مورد نیاز اجرای مراسم

بسته به نوع مراسم و حوزه برگزاری آن در مورد اجرای مراسم افتتاحیه یا اختتامیه تصمیم گیری می شود. لوازمی مثل تعداد صندلی، ظروف پذیرایی، اقلام دکوراتیو، لوازم تزئینی، لوازم مورد نیاز برای اجرای برنامه هایی مثل نور افشانی، کاغذ پاشی و …، سیستم صوت و تصویر و بسیاری از تجهیزات دیگر از جمله اقلامی است که قبل از برگزاری مراسم در مورد آنها تصمیم گیری شده و تهیه می شوند. اگر از خدمات برگزاری مجالس و مراسم استفاده کنید، تهیه و تدارک همه این موارد بر عهده برگزار کننده تشریفات خواهد بود که با توجه به تجربه بالایی که در برگزاری چنین مراسمی دارند بهترین ها را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار خواهند داد. معمولا در مشاوره اولیه آپشن های بسیاری در این زمینه در اختیار شما قرار داده می شود که با دریافت مشاوره از کارشناس تشریفات می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

دکوراسیون

هر مراسمی نیاز به تزئینات و دکوراسیون فضا دارد تا زیباتر و چشم نوازتر برگزار شود. ضمن این که انجام دکوراسیون مناسب باعث زیباتر دیده شدن فیلم و عکس های شما نیز می شود. معمولا در چنین مراسمی از گل آرایی، بادکنک آرایی، نورپردازی، برنامه های صوتی و تصویری، کاغذ پاشی و … استفاده می شود که بسته به انتخاب میزبان تهیه و اجرایی می شوند. این برنامه ها نیز با توجه به نوع و حوزه برگزاری مراسم برنامه ریزی و اجرا می شوند. معمولا درباره امکانات و آپشن‌های برگزاری دکوراسیون نیز قبل از اجرای آن تیم مشاوره با میزبان جلسه‌ای برگزار می‌کند و با ارائه راهنمایی‌های لازم زمینه بهترین انتخاب را برای او فراهم می‌کند.

موسسه تشریفات رایکا؛ برگزار کننده صفر تا صد مراسم افتتاحیه و اختتامیه

مجموعه رایکا مفتخر است با همراهی تیم مشاوره حرفه‌ای و با تجربه و همچنین مجریان برنامه‌های تشریفاتی از جمله مراسم افتتاحیه و اختتامیه بهترین امکانات و برنامه‌ها را در اختیار میزبانان مجالس قرار دهد. برنامه ریزی، تهیه و اجرای صفر تا صد مراسم افتتاحیه و اختتامیه، با بهترین آپشن‌های موجود و هزینه عالی در کنار مجموعه رایکا خیال شما را از برگزاری مجلس به بهترین نحو ممکن آسوده خواهد کرد. برای دریافت مشاوره در این زمینه می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

پاسخ به سوالات پرتکرار

سوالات متداول

هزینه برگزاری افتتاحیه مسابقات ورزشی چقدر است؟
چقدر زمان برای پیاده سازی کارها در نظر گرفته شده است؟
در افتتاحیه مسابفات ورزشی آیا امکانات متفاوتی برای مهمانان در نظر گرفته شده است؟

درخواست مشاوره رایگان

پس از ارسال پیام همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت

 آخرین

مقــالات

در اینستــاگرام
همراه ما باشید