همه مقالات

بادکنک آرایی ساده و شیک

یکی از تشریفات جذاب و دوست داشتنی برای مجالس و مهمانی ها، بادکنک آرایی است. تزئین بادکنک های رنگارنگ با طرح های متفاوت جلوه ی زیبایی به مجالس شما می‌بخشد. رویدادهایی مانند تولد، عروسی، جشن نامزدی، جشن فارغ التحصیلی و یا هر نوع مهمانی دیگر می‌تواند با بادکنک آرایی جذاب و خاطر انگیز تر شود. بادکنک ها نمای زیبایی به مهمانی می‌دهند و می‌توانند تم جشن شما را تنظیم کنند و با هزینه مناسبی اتاق را به طول کلی تغییر دهند. ایده های متفاوتی برای بادکنک آرایی وجود دارد که برای هر مهمانی با هر مناسبتی از ایده خاصی بهره گرفته می‌شود.

بادکنک آرایی دیواری

با بادکنک آرایی دیواری شما می توانید یک پس زمینه زیبا برای عکس برداری و فیلم برداری خود درست کنید. معمولا در اکثر جشن ها و مهمانی ها عکاسی صورت می‌گیرد و داشتن یک بک گراند زیبا و جذاب بسیار مهم و حائز اهمیت است. بادکنک ها مورد خوبی برای ایجاد این بک گراند جذاب هستند. شما می‌توانید با توجه به سبک و تم مهمانی خود یک بادکنک آرایی ساده و شیک انجام دهید و برای عکاسی و فیلم برداری از آن استفاده کنید.

بادکنک آرایی سقفی

روش دیگر، بادکنک آرایی سقفی است. با این سبک از بادکنک آرایی می‌توانید مهمانان خود را شگفت زده کنید. این تزئین به طور کلی فضای خانه و اتاق را متحول می‌کند و جلوه بسیار زیبایی به آن می‌دهد. برای این کار می‌توان بادکنک های رنگی را روی سقف با نوار های درخشان و چراغ هایی که در زیر آن می‌درخشد، قرار داد و صحنه ای رویایی برای مهمانی تان ایجاد کنید.

انواع بادکنک مناسب برای مهمانی ها

بادکنک ها انواع متفاوتی دارند، بادکنک لاتکس یکی از پر کاربرد ترین بادکنک ها در انواع جشن و مهمانی است. به طور کلی لاتکس یک ماده سبک است و خاصیت کشسانی بالایی دارد. برخی از بادکنک های دیگر شامل:

بادکنک هلیومی

جنس اصلی این بادکنک از لاتکس است و از گاز هلیوم پر شده است. خاصیت بادکنک هلیوم است است که می توانید به مدت 4 روز به حالت شناور قرار گیرد. این بادکنک ایده بسیار جالبی برای مهمانی ها و جشن تولد است. گاز هلیوم نسبت به هوای عادی مدت زمان بیشتری درون بادکنک قرار می‌گیرد و این یکی از مهم ترین کاربرد های بادکنک هلیومی است.

بادکنک فویلی

عمر بادکنک فویلی نسبت به سایر بادکنک ها بیشتر است و در طرح ها و نقش های متفاوتی دیده می‌شود.

بادکنک چراغ دار

این بادکنک  ال ای دی های کوچکی  را درون خود جای داده است  که با خاموش و روشن شدن  تصویر زیبایی را در تاریکی ایجاد می‌کند.

اجرای بادکنک آرایی بهتر است به مجموعه ای کاربلد سپرده شود .تشریفات رایکا با اجرای انواع بادکنک آرایی از جمله بادکنک آرایی ساده و شیک آماده ی ارائه انواع خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *